مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 4
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

آيا شما هم از آن دسته از كساني هستيد كه از شلوغي هاي شهر كلافه مي شويد؟ پس بهتر است كه فصل زيباي زمستان را براي مسافرت بعديتان به استانبول  با تور لحظه آخري استانبولانتخاب كنيد. در زمستان ها جمعيت توريستان در استانبول به نسبت كمتر است و شما به راحتي مي توانيد بدون ازدحام معمول استانبول، در شهر گشت و گذار كنيد و از موزه هاي تاريخي و آثار باستاني استانبول ديدن كنيد. همچنين مي توانيد زندگي محلي هاي استانبول را در زمستان تماشا كنيد و زندگي واقعي آن ها را از نزديك ببينيد و با فرهنگشان آشنايي پيدا كنيد. سفر به استانبول در فصل زمستان بسيار ايده آل است، چراكه استانبول شهريست كه به خواب زمستاني نمي رود و هميشه پر جنب و جوش است.

نوشيدني سلپ را در قصر پرا ميل كنيد: به قصر پرا برويد و نوشيدني سنتي تركيه يعني سلپ كه از گياه خوشبوي اركيده تهيه مي شود را نوش جان كنيد. براي تهيه اين نوشيدني خوش طعم و منحصر به فرد پودر بذر اركيده را با شير مخلوط مي كنند و آن را با دارچين به صورت گرم سرو مي كنند. اين نوشيدني براي شب هاي سرد زمستاني تركيه بسيار دلپذير است.

از قصر توپكاپي و شهر قديمي ديدن كنيد: قدم زدن در باغ قصرعثماني در فصل زيباي زمستان و زير بارش برف دلپذير زمستاني جذاب است و خوبيش اين است كه لازم نيست مثل فصل هاي ديگر زمان زيادي از اقامتتان در استانبول را در صف هاي طولاني موزه ها هدر دهيد. همه موزه هاي استانبول در فصل زمستان باز هستند و در زير بارش برف ديدني تر هم مي شوند.

در حمام كليچ علي پاشا يك حمام سنتي جانانه بگيريد: چه چيزي بيشتر از يك حمام گرم در روزهاي سرد زمستاني مي چسبد؟ اين حمام تاريخي توسط معمار مشهور عثماني، سينان در قرن 16 ساخته شده است. اگر شما هم دوست داريد كه به سبك عثماني قديمي ريلكس كنيد، بهترين انتخاب براي شما در استانبول رفتن به اين حمام تاريخي است. پس به حمام كليچ علي پاشا برويد و درخواست يك ليوان شربت خانگي كنيد و مثل شاهزاده ها ريلكس كنيد و از زمانتان لذت ببريد!

ماهي هاي خوش طعم ببك باليكي را امتحان كنيد: يك نوع ماهي خاص وجود دارد كه فقط در درياي مارمارا در آب هاي سرد بوسفوروس صيد مي شود و خوردن آن در فصل زمستان عجيب مي چسبد! ماهي هاي اين منطقه همه تازه هستند و شما مي توانيد با چشم انداز بي نظير دريا، اين غذاي خوش طعم را ميل كنيد. به شما پيشنهاد مي كنيم كه غذاهاي لوفر يا پالاموت را از منو انتخاب كنيد. خوش طعم ترين ماهي هاي سرو شده در ببك باليكي كبابي هستند. اگر هم از ماهي كبابي خوشتان نمي آيد، مي توانيد ماهي سرخ شده با موسير را امتحان كنيد و از طعم بي نظير آن شگفت زده شويد.

در بازار بزرگ استانبول گشت و گذار كنيد و خريد كنيد: جالب است كه بدانيد بازار بزرگ استانبول قديمي ترين پاساژ در كل جهان است كه از خيابان هاي باريكي تشكيل شده است كه دور تا دور آن ها را جواهرات فروشي، حجره هاي آنتيك و فروشگاه هاي ديگر قرار گرفته است. شما مي توانيد در بازار گشت و گذار كنيد و خريد خود را انجام دهيد. گشت و گذار در اين بازار حال و هواي قدم زدن در دنياي باستاني را به شما مي دهد و خريد متفاوتي را تجربه خواهيد كرد. اگر در پايان خريدتان خسته شديد، بهتر است به رستوران هاووزلو در بازار بزرگ استانبول برويد و يكي از خوش طعم ترين غذاهاي تركي را ميل كنيد.

اگر شما هم قصد تجربه يك سفر بي نظير زمستاني به استانبول را داريد، با همكاران ما در مهرپرواز تماس بگيريد تا بهترين تور لحظه آخري را به شما معرفي كنيم.

 

ازمير شهري بسيار آرام و دنج در تركيه

ازمير شهري است كه در غرب كشور تركيه است كه از بسياري از جهات با استانبول متفاوت است. بر اختلاف استانبول، در ازمير بيشتر مردم محلي و بومي خواهيد ديد و زندگي كاملاً سنتي را مي بينيد، از آن طرف در استانبول شاهد زندگي مدرن و شلوغي و ازدحام مي بينيد و و جاذبه هاي بسيار جذاب و رنگارنگ آن حسابي سرگرمتان مي كند. در شهر ازمير تا دلتان بخواهد مي توانيد از آرامش و سكوت لذت ببريد. اگر تور ازمير لحظه آخري مقصد سفرتان است، زمان زيادي را براي بودن در اين شهر در نظر بگيريد، نه تنها براي ديدن و گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري و تاريخي و اماكن ديدني آن، بلكه براي قدم قدم زدن در خيابان هاي تاريخي آن هم به توجه و زمان نياز است. در اين شهر مرزي و شگفت انگيز و زيبا جاذبه هاي بسياري وجود دارد، امروز آژانس هواپيمايي مهرپرواز 5 مورد از ديدني ترين و بهترين جاذبه هاي گردشگري ازمير را به شما معرفي مي كند تا با آنها بيشتر و بهتر آشنا شويد تا در سفر خود از ديدن آنها بتوانيد نهايت لذت را ببريد.

ازمير آگورا | Izmir Agoraدر منطقه ازمير آگورا مي توانيد آثار به جاي مانده از بازاري را مشاهده نماييد كه در زمان هاي قديم در مسير راه ابريشم قرار داشته است. اين آثار تاريخي و به جاي مانده، خرابه هايي از يك بازار باستاني است كه قدمت آن به 2هزار سال قبل يازمي گردد. كانال آبي كه در گذشته نيز در اين بازار بوده و وجود داشته است، امروزه هم در اينجا به چشم مي خورد و از ميان بازار گذشته است.

پاموكاله | Pamukkaleپاموكاله يك جاذبه كاملاً طبيعي در ازمير است كه گردشگران و توريست هاي بسياري را به خود جذب مي كند. پديده طبيعي پاموكاله يك چشمه آب گرم طبيعي به شكل پلكاني است كه نمونه آن را مي توان در "باداب سورت" مازندران يافت. سنگ هاي سفيد رنگ و آب كاملاً آبي رنگ جلوه اي بسيار ديدني و جذاب به آن بخشيده است. در گذشته و زمان هاي قديم، مردم در آب اين چشمه طبيعي استحمام مي كردند و خود را مي شستند.

بازار كمارالتي | Kemeralti Bazarدر بازار كمارالتي و در بازارهاي مشابه و سنتي ازمير، برخلاف اكثر بازارها، مي توانيد به راحتي با فروشندگان گفت و گو كنيد و محصولات را مشاهده نماييد، بدون اينكه حس كنيد مجبور هستيد كه محصولي را خريداري كنيد. اگر به اين بازار رفتيد، حتماً آبنبات هايي كه در خود بازار تهيه مي شوند را امتحان كنيد، حسي تازه و تجربه اي خاص و شيرين را برايتان خواهد ساخت. همچنين در اين بازار مي توانيد لذيذترين و خوش طعم ترين شيريني هاي ازمير و نيز زيتون هاي سياه و سبز را خريداري كنيد. گشتن و ديدن اين بازار قطعاً يكي از خوشمزه ترين تجربه هاي گشت و گذار در ازمير براي شما خواهد بود.

روستاي شيرينجه | Sirinceساختمان هاي بسيار زيبا و ديدني و كوچه هاي باستاني و قديمي در روستاي شيرينجه، براي معماران و عكاسان بهشتي روي زمين به شمار مي رود. اگر در اين روستا قدم بزنيد، مي توانيد خانه هاي سنتي تركي را ببينيد و چنانچه تركي هم بلد باشيد، با فروشندگاني كه با ديدنتان به شما سلام مي كنند، كمي گفت و گو كنيد. هرچه به نواحي بالاتر روستا برويد، اين حس در شما به وجود مي آيد كه در زمان به عقب مي رويد. براي بيشتر لذت بردن از ديدن مردم محلي و ميل كردن نان هاي تنوري تازه و ديدن جاذبه هايش، بهتر است چند روزي را در ميان مردم اين روستا سپري كنيد.

تفريحات ساحلي: در ازمير يكي از بهترين تجربه هايي كه مي توانيد داشته باشيد، اين است كه در پياده روي طولاني كنار ساحل قدم بزنيد و از آفتاب دلنشين شهر لذت ببريد. بعد از ظهرها و يا بهتر است بگوييم عصرها نيز مي توانيد خودتان را به يك چاي لذيذ در محيط دلنشين و گرم كافه ها و رستوران هاي كنار ساحل دعوت كنيد. علاوه بر اينها، شما همچنين مي توانيد با قايق سواري در آب هاي زيبا و آرام، براي خود و همراهانتان خاطره اي فراموش نشدني و خاص رقم بزنيد.

 

آنتاليا شهري در سواحل زيباي مديترانه

در شهر قديمي كليسي گشت و گذار كنيد: يكي از كارهاي جذاب در سفر به آنتاليا اين است كه به شهر قديمي كليسي برويد و دنياي متفاوت گذشته آن را كشف كنيد. مي توانيد در خيابان هاي باريك و سنگ فرش شده كليسي قدم بزنيد و سفر در زمان را در شهر زيباي آنتاليا تجربه كنيد. دروازه هادريان در شهر قديمي كليسي يكي از اماكن مهم و ديدني آنتالياست كه بايد از آن بازديد كنيد. دروازه هادريان براي گراميداشت امپراطوري روم در قرن دو ساخته شده است.

از موزه باستان شناسي آنتاليا ديدن كنيد: حتي اگر خيلي طرفدار تاريخ نيستيد، باز هم موزه باستان شناسي آنتاليا برايتان جذاب خواهد بود و چشمانتان را به دوران گذشته خود باز خواهد كرد. اغلب از موزه باستان شناسي آنتاليا به عنوان يكي از بهترين موزه هاي جهان ياد مي شود، پس بهتر است زماني از اقامتتان در آنتاليا را به بازديد از آن اختصاص دهيد.

به تئاتر آسپندوس برويد: تئاتر آسپندوس يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري آنتاليا است كه به خوبي از آن محافظت شده است. اين تئاتر شاخصه اصلي شهر رومي باستاني بوده است و 12000 صندلي دارد كه معمولا پراز تماشاگراني است كه دوست دارند اجراهاي اپراي بين المللي آنتاليا و فستيوال باله را مشاهده كنند.همچنين مي توانيد از آثار باستاني ديگر در نزديكي اين تئاتر مشهور مثل باسيليكا، آگورا و قنات رومي ديدن كنيد.

به بالاي كوه تاهتالي صعود كنيد: براي ديدن چشم انداز بي نظير ساحل مديترانه و كوهستان هاي اطراف مي توانيد به بالاي كوه تاهتالي برويد. ارتفاع اين كوه 2365 متر است و مي توانيد با تلكابين به قله آن صعود كنيد و از مناظر خيره كننده آن استفاده كنيد. چشم انداز غروب آفتاب از بالاي كوه تاهتالي باورنكردني است. براي پايين آمدن از كوه تاهتالي مي توانيد دوباره از تلكابين استفاده كنيد و يا كمي چاشني هيجان به سفرتان به آنتاليا بدهيد و با چتر به پايين بپريد.

در سواحل آنتاليا ريلكس كنيد: آنتاليا سواحل شني بي نظيري دارد. بعضي از اين سواحل مثل ساحل كونيالتي و لارا مشهورتر هستند كه بايد حتما از آن ها ديدن كنيد. همچنين مي توانيد از ساحل كاپوتاس كه هميشه تصاوير زيباي آن تعداد زيادي از مجله هاي مشهور مسافرتي را مزين مي كند، ديدن كنيد. ساحل پاتارا هم طولاني ترين ساحل تركيه است كه در يك مسافت 18 كيلومتري گسترده شده است و ديدن آن خالي از لطف نيست.

آكواريوم آنتاليا: آكواريوم آنتاليا از 40 آكواريوم مختلف و يك تونل طولاني 131 متري تشكيل شده است و با بازديد از آن مي توانيد به دنياي زير آب قدم بگذاريد و گونه هاي مختلف موجودات آبزي را تماشا كنيد. پس اگر به دنياي زير آب و حيات بي نظير آن علاقه داريد، حتما بازديد از آكواريوم آنتاليا را در برنامه سفر خودتان بگنجانيد. سينماي اقيانوس نوردي درون آن به شما اين احساس را مي دهد كه با جانوران كشنده اي مثل كوسه در حال شنا هستيد. بازديد از آكواريوم آنتاليا براي همه اعضاي خانواده با هر سن و سالي جذاب است.

از آبشارهاي بي نظير آنتاليا ديدن كنيد: آنتاليا پر از زيبايي هاي طبيعي است كه بايد در طي سفرتان از آن ها ديدن كنيد. 20 آبشار زيبا در آنتاليا وجود دارد كه همه آن ها از كوه تاوروس به درياي مديترانه سرازير مي شوند. سه تا از اين آبشارها بسيار مشهور هستند و  نبايد ديدنشان را از دست بدهيد. آبشار لوور دودن درست خارج از شهر آنتاليا هستند و براي ديدن آن بهتر است كه از تورهاي قايقي استفاده كنيد تا بتوانيد بهترين چشم انداز آن را مشاهده كنيد.

دو آبشار مشهور ديگر آنتاليا، آبشارهاي كورسونلو و ماناوگات هستند. براي بازديد از اين آبشارها مي توانيد يك تور يك روزه از يكي از آژانس هاي مسافرتي آنتاليا خريداري كنيد.اگر شما هم قصد سفر به آنتاليا را داريد، با همكاران ما در مهرپرواز تماس بگيريد تا ارزان ترين تور لحظه آخري آنتاليا را به شما پيشنهاد كنيم.

 

 

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۹:۱۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی