مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 8
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اطلاعاتي كه در مورد آفريقاي جنوبي اشتباها به ما داده اند! 
احتمالا شما هم تا به حال در زندگيتان صحبت هايي از آفريقاي جنوبي شنيده باشيد و يك سري اطلاعات در مورد اين كشور زيبا داشته باشيد. اما جالب است كه بدانيد بيشتر توريستان بعد از سفر به آفريقاي جنوبي اذعان مي كنند كه اين كشور با تمام تصوراتشان متفاوت تر بود. چراكه بيشتر ما يك سري باورهاي اشتباه در مورد آفريقاي جنوبي داريم كه با واقعيت ها تفاوت هاي بسيار زيادي دارند. در ادامه اين باورهاي اشتباه متداول در مورد آفريقاي جنوبي را براي شما يك به يك توضيح مي دهيم.

باورهاي اشتباه ما در مورد آفريقاي جنوبي

باور غلط 1: حيوانات وحشي به صورت آزادانه در كشور آفريقاي جنوبي رفت و آمد مي كنند!
اولين سوالي كه معمولا توريستان به محض اينكه پايشان را روي خاك آفريقاي جنوبي مي گذارند، مي پرسند اين است كه "حيوانات وحشي كجا هستند؟" اما واقعيت اين است كه آفريقاي جنوبي آن شكلي كه در ذهنتان نيست! درست است كه آفريقاي جنوبي به خاطر حيات وحش جذابش شهرت بسيار زيادي پيدا كرده است و درست است كه در بعضي از نقاط آفريقاي جنوبي، انسان ها ياد گرفته اند كه چگونه با حيواناتي نظير ميمون ها، پنگوئن ها و يا حتي پلنگ ها چگونه در فاصله نزديك زندگي كنند، اما هيچ وقت در خيابان هاي يك شهر شير ديده نمي شود و هيچ وقت يك كارمند روي پشت يك فيل به سر كارش نمي رود! در واقع يك سري پناهگاه هاي حيات وحش در سراسر كشور آفريقاي جنوبي وجود دارد و فقط در آن ها مي توانيد حيات وحش را از نزديك ببينيد.

كشور آفريقاي جنوبي

باور غلط 2: مردم آفريقاي جنوبي با زبان آفريقايي با هم صحبت مي كنند
جالب است كه بدانيد آفريقايي يك زبان نيست! پس از مردم آفريقاي جنوبي در مورد آن سوال نپرسيد. در واقع زبان هاي آفريقايي چندين و چند زبان هستند و يك زبان واحد ندارد! براي مثال در آفريقاي جنوبي 11 زبان رسمي وجود دارد و اكثر اهالي آفريقاي جنوبي حداقل به دو تا از اين زبان ها مسلطند. انگليسي نيز يك زبان اصلي در آفريقاي جنوبي است و همين مسئله باعث راحت تر سفر كردن مردم جهان به اين كشور شده است.
باور غلط 3: همه آفريقايي ها در زمين كشاورزي زندگي مي كنند
يكي از باورهاي اشتباه اكثر توريستان در مورد آفريقاي جنوبي اين است كه فكر مي كنند همه مردم آفريقاي جنوبي در زمين هاي كشاورزي زندگي مي كنند و هيچ وقت در شهرهاي بزرگ كار و سرمايه گذاري نمي كنند. حقيقت اين است كه فرهنگ، كسب و كار و طرز زندگي مردم آفريقاي جنوبي بسيار متنوع است و مردم آفريقاي جنوبي از اين مسئله كه در يك طبقه خاص قرار بگيرند و همه شان را مثل هم بدانيم، متنفرند!

همه آفريقايي ها در زمين كشاورزي زندگي مي كنند

باور غلط 4: سافاري در طبيعت تنها تفريح موجود در آفريقاي جنوبي است
سافاري در طبيعت تفريح جذابي است كه بايد حتما در تور آفريقاي جنوبي تجربه اش كنيد. اما سعي كنيد كه زمانتان را به گونه اي برنامه ريزي كنيد كه به تفريحات ديگر نيز برسيد و خودتان را محدود به يك ماشين نكنيد! آفريقاي جنوبي شهرهاي بزرگي دارد و جاذبه هاي گردشگري و اماكن تفريحي زيادي را در خود جاي داده است.

سافاري در طبيعت تنها تفريح موجود در آفريقاي جنوبي است

باور غلط 5: آفريقاي جنوبي يك كشور كوچك است
آفريقا يك قاره بزرگ است. در واقع اين قاره دومين قاره بزرگ دنيا است. آفريقاي جنوبي هم يكي از بزرگترين كشورهاي قاره آفريقا است و حدودا 5 برابر انگليس مساحت دارد. به همين دليل امكان ندارد كه شما در طول يك سفر يك هفته اي بتوانيد از همه جاي آفريقاي جنوبي ديدن كنيد. پس سعي كنيد برنامه ريزي خوبي داشته باشيد و بدانيد كه دقيقا از كدام شهر آفريقاي جنوبي مي خواهيد ديدن كنيد و آن شهر چه جاذبه هاي گردشگري را درخود جاي داده است. بهتر است كه بدانيد فاصله بعضي از شهرهاي آفريقاي جنوبي بسيار زياد است و ممكن است كه سفرهاي جاده اي وقتتان را بيش از حد بگيريد. براي مثال رفتن از ژوهانسبورگ تا كيپ تاون بدون هيچ گونه توقفي از شما 14 ساعت زمان مي برد و شما بايد همه اين ها را در برنامه ريزي سفرتان به آفريقاي جنوبي لحاظ كنيد

آفريقاي جنوبي

باور غلط 6: مردم آفريقاي جنوبي شكارچيان بي مروتي هستند!
شكار يك سرگرمي مشهور در آفريقاي جنوبي است. اما اين سرگرمي تحت قوانين حيات وحش است و مردم آفريقاي جنوبي از همه قسمت هاي يك حيوان شكار شده از موي آن گرفته تا گوشتش استفاده مي كنند و فقط بابت سرگرمي و بدون هيچ گونه فكري اين شكار را انجام نمي دهند.

مردم آفريقاي جنوبي شكارچيان بي مروتي هستند

باور غلط 7: آفريقاي جنوبي كشور امني براي سفر نيست
به هر حال براي سفر به هر كشور ديگري بهتر است كه حواستان را جمع كنيد و وسايل گرانقيمتي مثل زيورآلات همراه خودتان نداشته باشيد. احتمال جرم در آفريقاي جنوبي هم مثل هر كشور ديگري وجود دارد، اما اين مسئله آنقدري زياد نيست كه شما به خاطرش بخواهيد از سفر به آفريقاي جنوبي صرف نظر كنيد!
باور غلط 8: در آفريقاي جنوبي نژادهاي مختلف با يكديگر رابطه خوبي ندارند
آفريقاي جنوبي گذشته اي متلاطم داشته است.اما امروزه اين آشفتگي ها كنار گذاشته است و با هم رابطه خوبي دارند. اين باور غلط كه اكثر مردم در مورد آفريقاي جنوبي دارند، به محض ورودشان به اين كشور و روز اول اقامتشان فرو ريخته مي شود. 

در آفريقاي جنوبي نژادهاي مختلف با يكديگر رابطه خوبي ندارند

باور غلط 9: آفريقاي جنوبي فقط از كيپ تاون، ژوهانسبورگ و پارك ملي كروگر تشكيل شده است
در كشور آفريقاي جنوبي با اين عظمت شهرهاي متعددي وجود دارد و فقط محدود به شهرهايي كه شما در مطالب و بروشورهاي گردشگري ديده ايد، نمي شود. اين سه جزء مهمترين مقاصد گردشگري آفريقاي جنوبي هستند، اما بهتر است كه بازديد از شهرهاي كوچكتر آفريقاي جنوبي را نيز از دست ندهيد. 
باور غلط 10: هواي آفريقاي جنوبي هيچ وقت سرد نمي شود
احتمالا شما هم تا اسم آفريقاي جنوبي به گوشتان مي خورد، به روزهاي گرمي كه در سواحل آفريقاي جنوبي سپري خواهند شد، فكر مي كنيد. درست است كه بعضي از بهترين سواحل دنيا و همچنين يكي از بهترين آب و هواهاي دنيا را دارد. اما آفريقاي جنوبي نيز هميشه گرم گرم نيست و بهتر است كه قبل از سفر به آفريقاي جنوبي، علي الخصوص در فصل زمستان، پيشبيني آب و هوا را بررسي كنيد و يك لباس گرم هم همراه خود داشته باشيد.براي رزرو تور ارزان آفريقاي جنوبي مي توانيد با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.

 

آفريقاي جنوبي 5

 
امتياز:
بازديد:
[ ۶ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۶:۲۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی