مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 9
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اين هفتا جذاب را حتما تجربه كنيد

خوردن يكي از جذاب ترين و مهيج ترين كار هايي كه ميتوان هميشه انجام داد.اين نكات در سفر كه از اهميت ويژه اي هم برخوردار است و يكي از نكات اصولي يك سفر خوب محسوب ميشود .حالا اگه به جز غذا هاي اصلي دسر مخلفات هم به اون خوشمزه ها اضافه بشه كه ديگه نور علا نور ميشه براي يك سفر جذاب امروز از هفتا از خوشمزه هاي سرد و گرم تركيه ميگيم با ما همراه باشيد .

خوشمزه ترين دسر هاي تركيه

جذاب خوشمزه خيلي معروف تركيه (باقلواي تركيه )

اگر از طرفداراي شيريني هستين و يكي از بهترين پيشنهاد هاي ما باقلواي جذاب تركيه است كه طرفداري زيادي ميام مردم و گردشگران دارد و يكي از جذايبت سفر به تركيه خودرن اين خوشمزه جذاب تركيه است كه ميان مردم كشور خودمان هم محبوبيت خاص و ويژه اي دارد .
باقلوا از كنار هم قرار دادن يه خمير خاص و مخصوص چند لايه اي با حجم زيادي از پودر آجيل كه محبوب ترين آن پسته،گردو ،بادام است و در آخر يه شهد بي نظر كه يا شكر و آب يا مخلوط عسل با آب و زعفران روي آن ريخته ميشود اين يكي از خوشمزه ترين دسر هاي تركيه محسوب ميشود .

باقلواي معروف تركيه

 خوشمزه ترين معروف به كازان ديبي تركيه

يكي از هوس انگيز ترين خوشمزه هاي تركيه كازان ديبي است يك پودينگ كاراملي خوشمزه استطرز تهيه آن كار آساني نيست و مهم ترين نكته آن اون ته ديگ خوشمزه آن است. 
پودينگ جدا تهيه ميشود رو در يك قابلمه اون كارامل جذاب ريخته ميشود تا بستن آن و شكل گيري آن براي يك خوشمزه زمان و اندكي صبر لازم است در هرجاي تركيه ميتوان اين دسر جذاب را ديد و از طمع معركه ي آن لذت برد .

معروف خوشمزه تركيه

 شير برنج معروف به فيرين سوتلاچ تركيه 

يكي ديگر از جذاب هاي محبوب ميان گردشگران در سفر به تركيه سوتلاچ است يكي از خوشمزه هاي  بي نظير تركيه است و محبوبيت ويژه ميان توريست ها دارد و امكان ندارد امتحان آن در سفر به يك بار خلاصه شود و امكان ندارد كسي اين خوشمزه بي نظير را براي بار چندم امتحان كند باز هم دلش نخواهد پيشنهاد ويژه ما به شما امتحان آن در سفر به تركيه است .اين دسر خوشمزه از تركيب برنج،شير،آب،شكر و كره درست ميشود .

شير برنج خاص معروف به سوتلاچ

رشته هاي ميان پنير و شربت غليظ شده معروف به كونفه

عطر خوش شيريني در همه كوچه پس كوچه هاي شهر هاي تركيه قابل حس شدن است عطر و بوي معركه اي كه  قالب در سراسر كشور جاري است.رشته هاي مخصوص در هم پيچيده شده ميان لايه اي زخيمي از پنير مخصوص و شربتي كه عطر معركه و شكل جذابي به آن مي بخشد كونفه معروف را تشكيل ميدهد .اين دسر جذاب در كنار سواحل آنتاليا (تور آنتاليا) در كنار يك ليوان چاي تركي يكي از بهترين خاطراتي است كه ميتوان در اين كشور رقم زد و از آن لذت برد . 

خوشمزه اي به نام كنوفه

دسر آجيلي و ميوه اي معروف به آسور تركيه

يكي از جذاب ترين دسر هاي گياهي و جز معروف ترين ها هم محسوب ميشود ميتوان به آسور اشاره كرد اين دسر فوق العاده خوشمزه از كنار هم قرار گرفتن ميوه هاي خشك و تازه در كنار آجيل و يه مخلوط مخصوص تهيه ميشود و جز يكي از خوشمزه ترين هاي تركيه ميتوان از آن نام برد و امتحان آن خالي از لطف نيست .

دسر آجيلي ميوه اي تركيه

لقمه خوشمزه و شيرين تركيه معروف به لقمه تركي

اگر در هنگام قدم زدن در كوچه پس كوچه هاي شهر هاي تركيه ،در گوشه و كنار گوي هاي آغشته به شربت غليظي به چشمتان خورد به راحتي از آن گذر نكنيد و آن را امتحان كنيد .اين يك ميان وعده جذاب است و بسيار خوش عطر و مزه است .

لقمه معروف تركيه

خاص ترين دسر را ميتوان تاووك گوگسو معرفي كرد

يكي از خاص هاي جذاب تركيه با اسمي عجيب ميتوان به تاووك گوگسو اشاره كرد .طعمي متفاوت و خاص ولي بي نظير از كنار هم قرار گرفتن يه مخلوط پودينگي شيري و مرغ تهيه ميشود طعمي خاص كه امتحان آن حتما پيشنهاد ميشود.
 اين دسر در كنار طعم معركه ي وانيل و دارچين سرو ميشود و يكي از محبوب ترين ها ميان گردشگران و توريست ها است .اين پودينگ رو حتما در سفر به استانبول (تور استانبول) امتحان كنيد .

دسر عجيب تركي

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۹ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۲۳:۱۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی