مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

سريلانكا به داشتن سنگهاي قيمتي مشهور است. از ياقوت گرفته تا سنگ چشم گربه ايي و سنگ ماه از مشهورترين سنگهاي اين كشور هستند. كلمبو پر است از فروشگاه هاي جواهر فروشي كه جواهرات دست ساز را به فروش ميرساند. آژانس مسافرتي مهرپرواز شما را در خريد جواهر در سريلانكا راهنمايي ميكند.

جواهرات SquareD Designs سريلانكا

Aeshini طراح جوان سريلانكايي در مغازه خود جواهرات زيبايي را كه طراحي كرده به فروش مي رساند. خلاقيت او در طراحي جواهرات در اشكال هندسي است. نقره هايي كه او در ساخت جواهر به كار كي برد در حين سادگي خود بسيار ظريف و زيبا هستند.

او همچنين جواهرات چوبي دست ساز نيز ساخته كه بسيار ديدني و زيبا هستند كه مدلهاي خاص و متفاوتي دارند. Aeshini طلا و جواهرات دست ساز خود را در مغازه هاي شهر كلمبو و از طريق فروشگاه اينترنتي خود به فروش مي رساند.

SquareD Designs سريلانكا،مهرپرواز

جواهرات Two Dots سريلانكا

فروشگاه Two Dots در شهر ساحلي Unawatuna قرار گرفته است. طراح آن، ليززي Lizzie به سريلانكا سفر كرد و عاشق اين كشور،مردمش و سبك زندگي آنها شد. او چندين سال است كه در سريلانكا زندگي ميكند و جواهرات زيباي خود را با الهام از از زندگي اش در جزيره طراحي مي كند.جواهرات او را مي توان در فروشگاه Two Dots  چنديد فروشگاه ديگر در كلمبو و گالا پيدا كرد. اين محصولات همچنين او در وب سايت او در معرض فروش قرار دارند.( براي اطلاع از قيمت تورهاي خارجي، با ما در ارتباط باشيد)

Two-Dots-سريلانكا،مهرپرواز

جواهرات Pure Passion سريلانكا

Shyam در خانواده اي از فروشندگان جواهر و هنرمند بزرگ شد. خلاقيت او در ساخت محصولاتش بسيار منحصر به فرد است و هنر او را به بهترين شكل نشان مي دهداو با نقره، طلا و يا تركيب آنها جواهرات خيره كننده ايي مي سازد. او همچنين از سنگ،چرم و يا چوب نيز دست سازه هاي بي نظير اي خلق ميكند.هنر دست شيام را فقط مي توانيد از طريق صفحه فيس بوك يا از طريق ارسال ايميل به او خريداري كنيد.

Pure Passion سريلانكا،مهرپرواز

جواهرات CShapes سريلانكا

طلا و جواهر ساخته شده توسط Chamindra كمي متفاوت از بقيه دست سازه ها است.او با استفاده از مواد بازيافتي و همچنين سنگ هاي قيمتي و فلزات معمولي جوهرات خود را طراحي و خلق ميكند. CShapes به عنوان "جواهرات سبز" طبقه بندي شده و هر قطعه با ديگري متفاوت به نظر مي رسد. آنها طرح هاي بسيار رنگارنگ و بامزه و جالبي هستند كه مي توانند براي هر مناسبت استفاده شوند. براي ارتباط با CShapes  و سفارش محصولاتش به صفحه فيس بوك او مراجعه كنيد.( قيمت بليط هواپيما را در مهرپرواز جستجو كنيد)

CShapes سريلانكا،مهرپرواز

 

جواهرات Blue Pendulum سريلانكا

تري با استفاده از ساعتهاي قديمي كه غير قابل استفاده هستند جواهرات دست ساز را به نحوي شگفت انگيز خلق ميكند و حيرت انگيز است از اينكه مي توان از چيزهاي بدون استفاده چنين هنري را خلق كرد.چرخ دنده ها و قطعات ساعت به گوشواره ها، دست بند، حلقه ها و آويزهاي زيبا ساخته مي شوند. طلا و جواهر Blue Pendulum  را مي توانيد در فروشگاه PR در كلمبو يا وب سايت آنها پيدا كنيد.

Blue Pendulum سريلانكا،مهرپرواز

جواهرات LEAP سريلانكا

Mihiri براي ساخت جواهرات خود روشي متفاوت دارد او از جواهرات گرانبها را كاملا برش نميدهد كه از نو يك قطعه متفاوت بسازد بلكه نواقص آن را به بهترين شكل تغيير فرم ميدهد و جواهري كم نظيري را مي سازد . قطعات تكميل شده او بسيار ظريف و زيباي مي باشند.. طلا و جواهر او را مي توان از طريق LEAP و يا صفحه فيس بوك تهيه كرد.

جواهرات LEAP سريلانكا،مهرپرواز




 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۹ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۳۸:۴۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی