مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

عجيب ترين خانه هاي كانادا در شهر تورنتو
تورنتو  پر از خيابان هاييست كه در هر دو سوي آن خانه هاي عادي و يك شكل ساخته شده است. اما يك سري از مالكين قوانين عادي را براي ساخت خانه شكسته اند و با معماري هاي عجيب و غريبشان، خانه هايشان را از ديگر خانه هاي تورنتو متمايز ساخته اند. هر كدام از اين خانه هاي عجيب در تورنتو يك ويژگي عجيب دارند كه نظر هر رهگذري را جلب مي كنند! 
در ادامه عجيب ترين خانه هاي كانادا در تورنتو را به شما معرفي مي كنيم:
خانه مكعبي
اين خانه در سال 1996 با تاثير از طراحي هاي معمار هلندي، پيت بوم (Piet Blom) ساخته شده است.جالب است كه بدانيد اين خانه عجيب در كانادا با سازه بسيار خاصش براي فروش گذاشته شده است و به همين دليل وضعيت آينده آن مشخص نيست و بهتر است كه در صورت توان هرچه زودتر از آن بازديد داشته باشيد!

خانه مكعبي

خانه نصفه!
در خيابان سنت پاتريك يك سري خانه شبيه به هم وجود دارد كه در ميان آن ها يك خانه وجود دارد كه كاملا نصفه ساخته شده است! نماي اين خانه اين احساس را به هر كسي القا مي كند كه نصف آن ساخته نشده است و هر كسي كه آن را مي بيند، نا خود آگاه به اين مسئله فكر مي كند كه نصف ديگر خانه كجا رفته است؟!

خانه نصفه

خانه فيلي
اگر به خيابان يارموث تورنتو برويد، احتمالا مجسمه يك فيل عظيم الجسه سفيد رنگ نظرتان را به خودش جلب مي كند.اين فيل بخشي از كار پايان نامه آقاي جيمز لاوسان بوده است و بعد از تمام شدن درسش، آن را در حياط جلوي منزلش نصب كرده است و از سال 2003 تا كنون به همان شكل در حياط اين خانه باقي مانده است و جلوه جالبي به اين خيابان در تورنتو داده است. به دليل وجود همين فيل زيبا، خانه جيمز لاوسان با نام خانه فيلي در كانادا معروف شده است.

خانه فيلي

خانه عروسك ها
هر كسي كه در منطقه لسليويل تورنتو زندگي مي كند، خانه عروسك ها را در خيابان برت ماونت مي شناسد. خانه عروسك ها يكي از عجيب و غريب ترين خانه هاي كانادا است كه در حياط جلويي آن يك عالمه مجسمه، عروسك و اسباب بازي حيوانات گذاشته شده است. هر كسي كه از كنار اين خانه عبور مي كند، احساس مي كند كه يك عالمه چشم در حال نظاره او هستند و ترس عجيبي در وجودش رخنه مي كند! بيخود هم نيست كه نام اين خانه در ليست عجيب ترين خانه هاي كانادا جاي گرفته است.

خانه عروسك ها

خانه باريك 
اين خانه در اصل باريك ترين خانه تورنتو نيست و اين عنوان را مي توان به يكي ديگر از خانه هاي اين ليست داد! اما اين خانه به شكلي بين دو خانه بزرگ واقع شده است كه ديدن آن، احساس اين را به هر بيننده اي مي دهند كه خانه از اين باريك تر نمي تواند ساخته شود!

خانه باريك

خانه سفالي
اين خانه در سال 1905 ساخته شده است و احتمالا يك نوع تبليغ براي كسب و كار صاحب اين خانه كه سازنده خانه بوده تلقي مي شده است. نماي اين خانه با قطعات سفالي بسيار بزرگ كار شده است كه اصلا به قد و قواره اين خانه نمي خورد و بايد براي ساخت خانه هاي بسيار بزرگتري استفاده مي شده است. اما همين متناسب نبودن باعث خاص شدن خانه سفالي در تورنتو شده است و آن را در ليست عجيب ترين خانه هاي كانادا قرار داده است. جالب است كه بدانيد اين خانه در كانادا به تازگي براي فروش گذاشته شده است!

خانه سفالي

خانه يوناني
در تورنتو تعداد زيادي خانه نئوكلاسيك وجود دارد، اما هيچ كدامشان مثل اين خانه عجيب نيست. خانه يوناني يك خانه دو طبقه است كه با انواع ستون ها و مجسمه هاي يوناني تزئين شده است و شكل و شمايل متفاوت تري به نسبت ديگر خانه هاي كانادا دارد. جالب است كه بدانيد نام خانوادگي صاحب اين خانه با افتخار تمام روي كوچه كنار اين خانه با فونت رومي ثبت شده است.

خانه يوناني

خانه غربي
در خيابان رگال يك خانه عجيب و غريب وجود دارد كه در حياط جلويي آن يك مجسمه اي كار گذاشته شده است كه نشان از يك مرد عهد حجري دارد كه سوار بر اسبش شده است! در حالي كه دو چكمه گاوچراني نيز به صورت برعكس روي زمين حياط آن گذاشته شده است و همه اين ها باعث شده است كه خانه غربي ظاهر متفاوت تري به نسبت ديگر خانه هاي كانادايي داشته باشد. اين حياط كوچك با سنگريزه ها و طراحي خاصش زمين ها و باغچه هاي غربي را تداعي مي كند و به همين دليل به خانه غربي معروف شده است.

خانه غربي

خانه ريزه ميزه
اين خانه كوچكترين خانه تورنتو است كه فقط 29 متر مربع مساحت دارد. اين خانه فقط 3 اتاق دارد: اتاق نشيمن، آشپزخانه و يك اتاق خواب كه در آن هم يك تخت خواب ديواري كار گذاشته شده است. يك رهگذر باريك نيز كنار اين خانه وجود دارد و همين كوچه باريك باعث كوچكتر شدن اين ملك نيز شده است! كوچك بودن و نقلي بودن اين خانه نظر هر رهگذري را جلب مي كند و به همين دليل يكي از خاص ترين خانه هاي كانادا محسوب مي شود.آژانس مسافرتي مهر پرواز با تجربه بسيار زيادي كه در اخذ ويزاي كانادا و اخذ ويزاي شنگن دارد مي تواند به شما كمك كند تا مطابق شرايطتتان به راحت ترين و سريع ترين شيوه ممكن، ويزاي كانادا را دريافت كنيد. 

خانه-ريزه-ميزه

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۹ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۰۲:۱۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی