مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 8
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

هيجان انگيزترين شهربازي هاي اروپا را بشناسيد!
همه ما نامي از ديزني لند را شنيده ايم. پاركي كه در سال 1955 در پاريس تاسيس شده است و بر طبق بعضي از گزارشارت تخمين زده شده است كه بيش از 600 ميليون مهمان تا به حال هزينه سنگين ورودي اين پارك را متقبل شده اند تا ميكي ماوس و ميني ماوس را از نزديك ببينند. با اينكه ديزني لند پاريس جذاب ترين شهربازي دنياست، اما تنها شهربازي اروپا نيست و شهربازي هاي هيجان انگيز ديگري نيز در اروپا وجود دارد كه در ادامه به شما معرفي شان مي كنيم.

هيجان انگيزترين شهربازي هاي اروپا

1-ديزني لند- پاريس- فرانسه
همان طور كه گفته شد ديزني لند پاريس جذاب ترين شهربازي اروپاست و نمي توان در اين ليست درمورد آن توضيح نداد. اين شهربازي از 5 بخش مختلف تشكيل شده است و همه شخصيت هاي كلاسيك كارتوني در ديزني لند شبيه سازي شده اند و يك عالمه جاذبه گردشگري، بهترين وسايل بازي اروپا و يك عالمه نمايش هاي هيجان انگيز در آن وجود دارد و همه چيز براي گذراندن يك روز تفريحي تمام عيار در آن آماده شده است. اگر شما هم قصد سفر به پاريس با تور پاريس و بازديد از ديزني لند پاريس را داريد، بهتر است كه بليط تان را در صورت توان از قبل رزرو كنيد تا از 20 يورو تخفيف بهره مند شويد.

ديزني لند- پاريس- فرانسه

2-تيوولي گاردنز- كپنهاگ- دانمارك
برعكس بيشتر شهربازي هاي اروپا، شهربازي تيوولي درون شهر است و براي رفتن به آن نيازي به خارج شدن از شهر نداريد. اين شهربازي دومين شهربازي ساخته شده در اروپا است و درست در قلب شهر كپنهاگ واقع شده است.  اين شهربازي براي هر كسي جذابيت خاص خودش را دارد و براي هر سن و سالي امكانات تفريحي بخصوصي دارد. در اين شهربازي وسايل بازي بسيار مهيجي وجود دارد كه آدرنالين را در خونتان بالا مي برد و باب ميل كساني است كه عاشق تفريح و هيجان و ماجراجويي هستند. اما اگر از وسايل بازي هيجان انگيز خوشتان نمي آيد ، باغ هاي زيبا و سرسبز مجموعه تيوولي گاردنز حتما نظرتان را جلب مي كند!

2-تيوولي گاردنز- كپنهاگ- دانمارك

3-اروپا پارك- روست- آلمان
اروپا پارك بزرگترين شهربازي آلمان است و همان طور كه از نامش بر مي آيد، يك اروپاي كوچك است! بعضي از وسايل بازي اروپا پارك به يك كشور يا يك فرهنگ خاص اختصاص دارند و به همين دليل گشت و گذار در آن براي هر كسي جذاب است. وسايل بازي اروپا پارك در سطح هاي مختلف هيجاني طراحي و تعبيه شده اند و به همين دليل هر كسي مي تواند وسايل بازي مورد علاقه خود را در آن پيدا كند و يك روز عالي و مهيج را در آلمان سپري كند.

اروپا پارك- روست- آلمان

4-شهربازي پورت اونتورا- تاراگونا- اسپانيا
شهربازي پورت اونتورا در جنوب بارسلونا واقع شده است و پربازديدترين شهربازي اسپانيا و يكي از 10 شهربازي پرطرفدار تور اروپا محسوب مي شود. بيش از 4 ميليون توريست هر ساله از شهربازي پورت اونتورا بازديد مي كنند تا مهيج ترين روز زندگيشان را در اسپانيا و در شهربازي پورت اونتورا رقم بزنند. اين شهربازي نيز با نگاهي به گوشه كنار جهان مثل مكزيك، چين، جزاير پلي نزي و سواحل مديترانه اي با جزئيات كامل و دقيق طراحي شده است و احتمالا يكي از دلايل جذابيت و مشهوريتش نيز همين باشد.

شهربازي پورت اونتورا- تاراگونا- اسپانيا

5-شهربازي گرونا لوند- استكهلم- سوئد
شهربازي گرونا لوند به نسبت ديگر شهربازي هاي اروپا اندازه كوچكتري دارد. اما اين كوچك بودن اصلا از ميزان جذابيت آن كم نمي كند و با 30 وسيله بازي كه در خود جاي داده است، هميشه با عنوان يكي از بهترين شهربازي هاي اروپا شناخته مي شود. از طرفي يك سري كنسرت هاي جذاب نيز در طول فصل تابستان در آن برگزار مي شود كه هواداران بسيار زيادي دارند. جالب است كه بدانيد قدمت اين شهربازي به دهه 1880 بر مي گردد و قديمي ترين شهربازي سوئد به حساب مي آيد.

شهربازي گرونا لوند- استكهلم- سوئد

6-شهربازي لگولند- بيلوند- دانمارك
لگو يا همان اسباب بازي هاي رنگارنگ آجري كه در هم فرو مي روند و با آن ها مي توان اشكال گوناگوني ساخت، ساخته دانمارك است و در واقع شركت لگو يك شركت دانماركي است. به خاطر همين اصلا جاي تعجبي ندارد اگر بگوييم كه شهربازي لگولند دانمارك در بين همه شهربازي هاي زنجيره اي لگولند در سراسر دنيا، مشهورترين و جذاب ترين شهربازي است. يك عالمه وسيله بازي و يك عالمه جاذبه هاي گردشگري مختلف كه بر اساس همان لگوها ساخته شده اند در شهربازي لگولند دانمارك وجود دارد و به همين دليل يكي از جذاب ترين شهربازي هاي اروپا براي كودكان و البته تمام كساني كه با بازي لگو خاطره دارند، محسوب مي شود.
شما هم مي توانيد با اخذ ويزاي شينگن و رزرو تور اروپا يك روز كاملا مهيج را در يكي از جذاب ترين شهربازي هاي اروپا سپري كنيد. همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز به شما كمك مي كنند تا به سريع ترين و راحت ترين شيوه ممكن ويزاي شينگن خود را دريافت كنيد و شانس سفر به اروپا را به دست بياوريد.

شهربازي لگولند- بيلوند- دانمارك

شهربازي لگولند- بيلوند- دانمارك

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۹ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۲۸:۴۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی