مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

سوغاتي هايي كه فقط از روسيه مي توانيد بخريد
روسيه كشوري است كه مي توان از آن سوغاتي هاي بسيار جذاب و به يادماندني تهيه كرد، سوغاتي هايي كه لبخند را به چهره دوستان و خانواده تان خواهد آورد. درست است كه كل دنيا به يك دهكده جهاني تبديل شده است و شما مي توانيد در هر جايي هر جنسي را پيدا كنيد. اما يك سري سوغاتي وجود دارد كه فقط و فقط در روسيه مي توانيد آن ها را خريداري كنيد. در ادامه اين سوغاتي هاي روسيه را به شما معرفي مي كنيم.

سوغاتي هايي كه فقط از روسيه مي توانيد بخريد

ظروف چيني سلطنتي
براي دو قرن، يك كارخانه ظروف چيني در روسيه براي خانواده سلطنتي رومانوف ظرف هاي نفيسي را توليد مي كرده است و اين ظروف نقشي اساسي در زندگي روزانه اين خانواده سلطنتي داشته است. حالا با گذشت اين همه سال، شما هم مي توانيد درست مثل يك خانواده سلطنتي روسيه اي، اين ظروف را خريداري كنيد و آن ها را در خانه تان داشته باشيد.

ظروف چيني سلطنتي

شال هاي روسي
مدل هاي متنوعي از شال هاي روسي وجود دارد. براي مثال يك نوع شال به نام پاولوپوسادسكي در روسيه فروخته مي شود كه نامش را از شهر توليدكننده آن گرفته است. اين شال ها به خاطر طرح هاي گلدارش و زيبايي و ظرافتي كه دارند، شهرت يافته اند. اين شال ها دقيقا شبيه شال هايي هستند كه خانم هاي روسيه اي دويست سال پيش سر مي كرده اند. به همين دليل است كه خريد شال هاي روسي يك يادگاري ارزشمند و يك سوغاتي نفيس از تور روسيه به حساب مي آيد. اين شال ها شما را از سرماي زمستان دور مي كنند و زيباييشان جلوه جذابي به استايلتان مي دهند.

شال هاي روسي

سراميك هاي گژل
اين سراميك هاي سفيد رنگ و آبي رنگ كه از سال 1802 در حومه شهر مسكو توليد مي شوند، خاص ترين سوغاتي روسيه و بهترين يادگاري از اين كشور مي باشند. اين سراميك ها با رنگ هاي زيبا و طرح هاي گلدارشان، بسيار زيبا و جذاب هستند. اگرچه امروزه نمونه سراميك هاي گژل را مي توانيد در كشورهاي ديگر نيز پيدا كنيد، اما بهترين و زيباترين نمونه هاي آن در روسيه پيدا مي شوند و بهتر است كه آن ها را از خود كشور روسيه تهيه كنيد.

سراميك هاي گژل

آثار مينياتوري پالخ
قدمت سنت نقاشي روي چوب در روسيه به قرن 12 بر مي گردد و هنوز كه هنوزه در يك سري از روستاهاي روسيه به قوت خودش باقي مانده است كه مهمترين و مشهورترين شان پلاخ است. كشيدن اين نقاشي هاي مينياتوري زمان زيادي مي برد و به همين دليل هديه اي ارزشمند و سوغاتي بي نظيري از كشور روسيه محسوب مي شود.

آثار مينياتوري پالخ

كپي آثار هنري فابرج
كارل گوستاو فابرج يك هنرمند و جواهرساز سنت پترزبورگي بوده است كه تخم مرغ هاي عيد پاك را با ديزاين هاي خاص براي خانواده هاي سلطنتي روسيه اي درست مي كرده است و بخشي از آثار او در موزه ارميتاژ نگهداري مي شوند. امروزه شما مي توانيد كپي آثار هنري اين هنرمند شاخص روسيه اي را در سراسر كشور روسيه تهيه كنيد. اين تخم مرغ ها از طلا يا نقره درست مي شوند و با مرواريد، عاج، ياقوت يا الماس تزئين مي شوند و با قيمتي بسيار كمتر از نسخه اصلي آن ها به فروش رسانده مي شوند و به همين دليل براي سوغاتي مناسب هستند.

كپي آثار هنري فابرج

شكلات روسي
وقتي صحبت از شكلات مي شد، بلژيك اولين كشوري است كه به ذهن خطور مي كند. اما در روسيه هم شكلات هاي خوب و با كيفيتي از ديرباز توليد مي شود كه در نوع خودشان بي نظير هستند. تا قبل از انقلاب روسيه، قنادي آبريكوسوف و پسران بيش از 800 مدل شكلات را توليد مي كردند. اما با اين حال امروزه نيز شكلات هاي خوب و متنوعي در روسيه توليد مي شوند كه احتمالا شما هم با ديدن آن ها در ويترين فروشگاه ها براي خوردن يك عالمه شكلات وسوسه خواهيد شد. توصيه ما به شما اين است كه اگر عاشق شكلات هستيد و يا قصد خريد شكلات را به عنوان سوغاتي از روسيه داريد، حتما به شكلات فروشي هاي معتبري مثل آلنكا (Alenka ) و بابائوسكي (Babaevsky) در روسيه سر بزنيد.

شكلات روسي

غذاي فضانوردان
غذاي فضانوردان روسيه اي يكي از جذاب ترين و خاص ترين سوغاتي هاي روسيه به شمار مي آيد. اين غذا نه تنها خوشمزه است، بلكه از مواد طبيعي درست شده است و بسته بندي زيبايي نيز دارد و به همه اين دلايل سوغاتي خوبي محسوب مي شود كه فقط و فقط از روسيه مي توانيد آن را تهيه كنيد. اين سوغاتي را مي توانيد از موزه بوران يا غرفه شماره 26 در پارك ودنخا در مسكو كه از جاذبه هاي گردشگري روسيه محسوب ميشود و يا در ايستگاه هاي مترو مسكو تهيه كنيد. به شما قول مي دهيم كه دوستان و خانواده تان از ديدن اين سوغاتي و امتحان كردن طعم و مزه غذاي فضانوردان شگفت زده خواهند شد.اگر شما هم قصد سفر به روسيه را داريد، مي توانيد براي رزرو تور ارزان روسيه با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.

غذاي فضانوردان

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۱۰ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۲۵:۱۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی