مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 10
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

قبرس جواهري است كه در مديترانه شرقي قرار دارد. اين شهر داراي مكانهاي تاريخي، افسانه اي و فرهنگي است كه بازديدكنندگان مي توانند از سايت هاي مختلف باستان شناسي آن لذت ببرند. آژانس مسافرتي مهرپرواز چند جاذبه بي نظير اين جزيره را به شما معرفي ميكند.

خليج كرال Coral Bay قبرس

 اين خليج ديدني با داشتن شن و ماسه طلايي و آب هاي كم عمق كه با صخره هاي سنگ آهك محصور شده اند، خليج كرال را به يكي از شگفت انگيزترين سواحل قبرس تبديل كرده است.  استراحت در يك فضاي كم نظير و يا آفتاب گرفتن و شنا كردن در اين محل با دوستان و خانوداده از جمله تفريحات لذت بخش خليج كرال است. تفريحات زيادي براي كودكان در اين محل وجود دارد و همچنين در مسير هاي مختلف پياده روي رستورانهاي و بارهاي مختلف براي خوردن غذاهاي محلي و صرف نوشيدني خنك وجود دارد.

خليج كرال قبرس،مهرپرواز

مسجد خاله سلطان Hala Sulta قبرس 

هاله سلطان تكه به عنوان چهارمين مكان مقدس در اسلام محسوب مي شود كه بر اساس اعتقادات ام حرم يكي از بستگان پيامبر در اين محل فوت شده است. اين مسجد بر روي آرامگاه او ساخته شده است و درهاي آن به روي همه مردم بدون در نظر گرفتن دينشان باز است و يك محل آرامش بخش است. مسجد خاله سلطان در سواحل درياچه نمك لارناكا قرار دارد و داراي سبك معماري عثماني مي باشد. براي آشنايي با ساير جاذبه هاي ديدني دنيا، مجله گردشگري مهرپرواز را مطالعه كنيد.

مسجد خاله سلطان قبرس،مهرپرواز

قلعه پافوس Paphos قبرس

قصر پافوس به عنوان يك قلعه در طول دوران حكومت بيزانس براي حفاظت از بندر ساخته شده است كه بخشي از پايه هاي آن در دريا قرار دارد. امروزه اين ساختمان در طول سالهاي مختلف ميزبان رويدادهاي فرهنگي و جشنواره هاي مختلف است مانند جشنواره Aphrodite كه هر سال در سپتامبر برگزار مي شود. اين قلعه نمايشي كامل از قدرت هايي است كه در طول سالهاي مختلف امنيت قبرس را در برابر حملات دشمنان محافظت مي كرد.

قلعه پافوس قبرس،مهرپرواز

كليساي سنت لازاروس قبرس

اين كليسا معماري آثار تاريخي قبرس و فرهنگ غني اين كشور را نشان ميدهد. يكي از زيباترين ساختمان هاي معماري باستاني اين جزيره كليساي ارتدكس سنت لازاروس Ayios Lazaros است. كليسايي كه در كنار آرامگاه لازاروس قرار دارد. معماري قابل توجه آن و طراحي داخلي خارق العاده، هنر خيره كننده دوران بيزانس در قبرس را به تصوير ميكشد. براي رزرو تور قبرس با ما همراه باشيد.

كليساي سنت لازاروس قبرس،مهرپرواز
ساحل نيسي Nissi Beach قبرس

براي هر موقع از روز از صبح تا شب شما ميتوانيد از بودن در كنار ساحل نيسي لذت ببريد. ساحل نيسي با مساحتي حدود 500 متر و دارا بودن ماسه هاي سفيد و آبهاي فيروزه ايي يك ساحل بسيار چشم نواز و ديدني است. انواع تفريحات آبي، اسكي روي آب، شنا، غواصي، واليبال ساحلي را در اين محل ميتوانيد تجربه كنيد. نيس بخشي از 57 سواحل محلي است كه پرچم آبي به آن اهدا شده است.

ساحل نيسي قبرس،مهرپرواز

پارك باستان شناسي كاتو پاتوس 

پارك باستان شناسي كاتو پافوس Kato Paphos Archaeological Park تركيبي از زندگي اجتماعي و فرهنگي يونان و روم باستان را در خود جاي داده است. اين مكان يك شهر باستاني از دوران ما قبل تاريخ تا قرون وسطي محل سكونت افراد بوده است. يكي از كشف هاي قابل توجه در اين مكان، كفپوش موزاييكي چهار ويلاي رومي است كه هنوز هم دست نخورده است. گرچه اين پارك به عنوان يك اثر در ميراث جهاني يونسكو به ثبت رسيده ولي هنوز هم تحت حفاري است. در اين محل همچنين تئاتر رومي هلنيستي و روميان و بناي مشهور به عنوان مقبره پادشاهان نيز به كشف رسيده است. 

پارك باستان شناسي كاتو پاتوس قبرس،مهرپرواز

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۰ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۶:۱۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی