مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

چگونه هزينه تلفن همراه و اينترنت را در سفر هاي خارجي ، كاهش دهيم 

يكي از مشكلاتي كه اين روز ها مسافر ها در هنگام سفر با آن ها مواجه ميشود و هزينه هاي زيادي از روي نا آگاهي بهشون تحميل ميشود ،هزينه تماس و اينترنت در سفر است .امروز درباره كاهس هزينه تماس و اينترنت صحبت ميكنيم با ما همراه باشيد .

كاهش هزينه تلفن همراه در سفر

سرويس هاي اپراتور هاي مخابراتي داخلي 

امروزه با گسترش تكنولوژي و راه هاي ارتباطي كشور ها باهم ،گاهي شركت هاي مخابراتي داخلي با برخي كشور هاي همسايه و ساير كشور ها نيز كار ميكنند و خدمات ارائه ميدهند و براي ما مسافران به آن كشور ها يك آپشن خوب حساب مشود چون هزينه هاي مخابراتي زياد تغيير نميكند به علت يكي بودن اپراتور ها پس لطفا فعاليت سرويس مخابراتي خود را در كشور مقصد چك كنيد.

داده هاي تلفن همراه خود را چك كنيد 

در داخل كشور هم ما اين مشكل را داريم با تموم شدن اينترنت گوشي،در صورت روشن بودن داده ها و فراموش از غير فعال كردن آن هزينه هاي گزافي را روي دستمان ميگذارد ،در سفر هاي خارجي كه اين هزنيه چند برابر هم ميشود لطفا از خاموش بودن آن نه يك بار بلكه چند بار اطمينان حاصل كنيد تا از هزينه هاي ميليوني تلفن همراهتان جلوگيري كنيد .

كاهش هزينه هاي تلفن و اينترنت

بهترين راه كاهش هزينه هاي تلفن همراه 

يكي از بهترين و امن ترين روش هاي كاهش هزينه تلفن همراه،تهيه سيم كارت هاي مسافرتي آن كشور است. اين سيم كارت ها بسته به كشور مقصد هزينه هاي متفاوتي دارند يكي از مهم ترين و بهترين نكات آن استفاده از اينترنت اين سيم كارت ها و كاهش بيشتر هزينه ها است .اين سيم كارت ها را ميتوان در شارژ هاي دلخواهي خريد و در طول سفر آن ها را شارژ كرد . با استفاده از اين سيم كارت ها هزينه هاي تلفن همراه به حداقل مصرف خود ميرسد .
بعضي از آژانس ها در تور هاي (تور هاي تركيه)خود سيم كارت هم ارائه مي دهند ميتواند از آن ها پرس و جو كنيد .

فعال كردن برنامه هاي جانبي قبل از سفر 

وجود يك سري از برنامه ها در سفر يكي از مهم ترين نكات است قبل از سفر آن ها را دانلود كنيد و از فعال بودن آن اطمينان حاصل كنيد .از مهم ترين آن ها ميتوان به يك مترجم خوب،يك نقشه مناسب سفر،استفاده از برنامه هاي كاربردي و ارتباطي مثل واتس آپ،تلگرام، ايمو و.... و استفاده خوب از آن ها و كاهش هزينه هاي تلفن و... ميتوان نام برد .

غير فعال كردن برنامه ها در سفر 

يك سري از برنامه در طول سفر كاربردي ندارند برايمان ولي ممكن است اينترنت برايمان هزينه هايي ايجاد كند حتي بسته بودن آن ها هم ممكن است اينترنت مصرف كند لطفا از غير فعال بودن آن ها در هنگام سفر مطمئن شويد .

غير فعال كردن برنامه هاي گوشي

سخن آخر 

سفر مي رويم تا از تمام زمان آن لذت ببريم به طور عالي خوش بگذرونيم نه اينكه وقتتمان را صرف تلفن و اينترنت كنيم لطفا از تمام وقت خود استفاده كنيد و در طول سفرتان استفاده از تلفن همراه خود را به حداقل برسانيد .مهرپرواز با ارائه بهترين خدمات مسافرتي و گردشگري، تور هاي داخلي و تور هاي خارجي در خدمت شما مسافران عزيز مي باشد .

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۰ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۳:۴۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی