مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 8
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

خانه درختي هاي جهان
آيا كودك درون شما هم زنده است و هنوز كه هنوزه دلتان مي خواهد كه از يك درخت بالا برويد و يا در ميان جنگل براي خودتان يك كمينگاه درست كنيد؟ خوب! در اين صورت حتما عاشق خوردن غذا در رستوران هاي درختي يا اقامت در هتل هاي درختي مي شود! اين خانه درختي ها درست مثل روياهاي كودكيتان هستند، با اين تفاوت كه مجهزتر و شيك تر ساخته شده اند. در ادامه جذاب ترين خانه درختي هاي دنيا را به شما معرفي مي كنيم.
خانه درختي هاي استخري كيمالا- تايلند- پوكت
مي دانيد كه چه چيزي خانه درختي را خاص تر از حالت معمول خودش مي كند؟ طراحان خانه درختي كيمالا، وجود استخر را عامل خاص تر شدن اين خانه درختي دانسته اند. از همه جالب تر اينكه 7 خانه اين شكلي در ميان جنگل در كنار هم ساخته شده اند و هر كدام از آن ها يك فضاي نشيمن مجزا و يك اتاق خواب شيك نيز در طبقه دوم آن ها ساخته شده است. در تور پوكت با اقامت در اين هتل مي توانيد هر وقت كه دلتان خواست از درخت پايين بياييد و در جنگل گشت و گذار كنيد و بعد در رستوران آن يك غذاي خوشمزه ميل كنيد.

خانه درختي هاي استخري كيمالا- تايلند- پوكت

رستوران درختي سونوا كري- تايلند- شهر ترات
اين مجموعه درختي در جنگل تايلند واقع شده است و در آن اتاق هاي اقامتي، يك مركز بازي مخصوص كودكان و يك ميز دو نفره وجود دارد كه همگي آن ها بالاي درخت هستند! در اين رستوران درختي مي توانيد يك غذاي خوشمزه تايلندي ميل كنيد و بعد كمي استراحت كنيد و از بالاي درخت، غروب زيباي خورشيد را تماشا كنيد.

رستوران درختي سونوا كري- تايلند- شهر ترات

هتل هويلو هويلو نوتوفاگوس- شيلي
اين هتل زيباي درختي 55 اتاق را درخود جاي داده است و در ميان پناهگاه زيست شناسي هويلو هيولو واقع شده است. اين هتل تماما از چوب ساخته شده است و يك پاسيو مركزي دارد و در آن چند استخر سرپوشيده و سرباز با خدمات اسپا تعبيه شده است. از همه جالب تر اينكه شما با اقامت در اين هتل فرصت اين را خواهيد داشت تا همراه با تورهاي گردشگري هتل در جنگل گشت و گذار كنيد و شانس ديدن حيواناتي مثل گوزن و پرندگان را داشته باشيد.اگر هم به دنبال هيجان بيشتر هستيد، مي توانيد رفتينگ (قايق سواري در آب هاي خروشان) و يا گشت و گذار در اطراف كوه آتشفشاني را نيز تجربه كنيد.

هتل هويلو هويلو نوتوفاگوس- شيلي

خانه درختي يوفو- سوئد- شهر هارادس
اگر شما هم عاشق اقامت در جاهاي عجيب و غريب هستيد، حتما خانه درختي يوفو كه به شكل سفينه فضايي ساخته شده است، نظرتان را جلب مي كند. اين خانه درختي يك تخت دو نفره و يك اجاق گاز را در خود جاي داده است و چشم انداز بي نظيري به جنگل سوئد دارد. 

خانه درختي يوفو- سوئد- شهر هارادس

خانه درختي پست رانچ اين- آمريكا- كاليفرنيا
اين خانه هاي درختي در ارتفاع 3 متري زمين درست روي درخت ساخته شده اند و هر كدامشان يك تخت خواب بزرگ شاهانه، يك ميز و يك شومينه بامزه را در خود جاي داده اند و پنجره هاي بزرگشان براي تماشاي طبيعت بيرون عالي هستند. با اقامت در اين خانه هاي درختي مي توانيد به باقي بخش ها و امكانات هتل شامل كتابخانه، مراكز اسپا و استخر آب گرم شنا استفاده كنيد و در تفريحاتي مثل طبيعت گردي، كلاس هاي يوگا و جلسات رصد ستاره شركت كنيد.

خانه درختي پست رانچ اين- آمريكا- كاليفرنيا

خانه درختي گيبون اكسپرينس- لائوس- استان بوكئو
اقامت در اين خانه درختي هيجان انگيز براي تماشا كردن حيات وحش از نزديك عالي است. با اقامت در اين خانه درختي مي توانيد انواع حيوانات را در محيط زندگي واقعيشان تماشا كنيد و با استفاده از زيپ لاين بين تپه هاي زيباي اين منطقه گشت و گذار كنيد.

خانه درختي گيبون اكسپرينس- لائوس- استان بوكئو

خانه درختي ليوينگ روم اكسپرينس- انگلستان- ولز
اين مجموعه از 6 خانه درختي مجزا تشكيل شده است كه براي دسترسي به آن ها بايد از پلكان چوبي و پل هاي طنابي استفاده يكند. در داخل اين خانه درختي ها يك اجاق گاز، يك تخت بزرگ دو نفره و يك تخت اضافه تعبيه شده است. اما در آن هيچ برقي وجود ندارد و مهمانان بايد شب ها از نور شمع براي روشنايي اتاقشان استفاده كنند و يا به نور ستارگان اكتفا كنند!

خانه درختي ليوينگ روم اكسپرينس- انگلستان- ولز

لانه پرنده- سوئد- هارادس
اين خانه درختي جذاب كاملا بين درختان معلق مانده است و تنها راه دسترسي به آن يك پلكان است كه جمع و باز مي شود. نماي خارجي اين خانه درختي كاملا با شاخه هاي درختان پوشيده شده است و درست مثل يك لانه پرنده به نظر مي رسد. در داخل اين خانه درختي يك تخت دو نفره و دو تخت تك نفره به همراه دوش و سونا تعبيه شده است.

هارادس

خانه درختي جاكيز تري لودجز- آفريقاي جنوبي
اين خانه درختي چشم انداز خيره كننده اي به جنگل هاي اطرافش و رودخانه ماريكو دارد. محوطه داخلي آن با استفاده از هنر آفريقايي ديزاين شده است و هر كدام از اتاق ها يك حمام شخصي دارند و با سيستم تهويه مطبوع مجهز شده اند.

لودجز

رستوران خانه درختي- انگلستان- آلنويك
اگر دلتان مي خواهد كه يك تجربه متفاوت از رستوران گردي را داشته باشيد، بايد براي يك بار هم كه شده در رستوران خانه درختي انگلستان غذا بخوريد. جالب است كه بدانيد اين رستوران درختي در نزديكي قلعه آلنويك كه بعضي از سكانس هاي هري پاتر در آن فيلم برداري شده واقع شده است.

آلنويك

خانه درختي تنيكوا- آفريقاي جنوبي- كيپ غربي
اقامت در اين خانه هاي درختي براي زوج هاي جوان و خانواده ها بسيار مناسب است. اين خانه هاي درختي چشم انداز بي نظيري به جنگل دارند و توريستان با اقامت در آن فرصت اين را دارند كه حيات وحش را از نزديك تماشا كنند. بزرگترين خانه درختي تنيكوا دو اتاق مجزا دارد و امكانات باربيكيو در آن تعبيه شده است و يك آشپزخانه نيز دارد. يك سري ساحل نيز در نزديكي آن وجود دارد كه بازديد از آن ها براي توريستان بسيار جالب است.

كيپ غربي

خانه درختي بانكوك- تايلند
بانكوك يكي از جذاب ترين شهرهاي توريستي آسيا است. يك خانه درختي در يك جزيره مصنوعي به نام كراچائو در بانكوك ساخته شده است كه اقامت در آن براي هر توريستي جذاب است. اين هتل مناسب با شرايط زيست محيطي ساخته شده است و با اقامت در آن مي توانيد هم تاثير مخرب كمتري بر طبيعت بگذاريد و هم به جامعه محلي بانكوك از نظر مالي كمك كنيد.

خانه درختي بانكوك

خانه درختي لاست مائدو تريپاد- انگلستان- بودمين
اين خانه درختي بين دو درخت معلق شده است و سه متر بالاي زمين قرار گرفته است. در بالاي اين خانه درختي يك سقف شيشه اي تعبيه شده است كه شب ها مي توانيد با استفاده از آن ستارگان آسمان را تماشا كنيد. تابستان ها مي توانيد پنجره را باز كنيد،در هواي مطبوع جنگل تنفشس كنيد و از چشم انداز بي نظير خانه درختي به رودخانه لذت ببريد. 

بودمين

خانه درختي اسپارو- انگلستان- شبه جزيره ليزارد
اگر شما هم عاشق حيوانات هستيد، حتما از اقامت در اين خانه درختي بامزه و جذاب لذت خواهيد برد. اقامت در اين خانه درختي براي گشت و گذار در جنگل و ديدن دهكده ها و سواحل نزديك به آن عالي است. 
خانه درختي اتاق هفتم- سوئد- هارادس
اتاق هاي اين خانه درختي بسيار زيبا هستند و چشم اندازشان بي نظير است. يك پاسيو نيز در اين خانه درختي وجود دارد كه محيط بسيار زيبا و البته ترسناكي دارد. در اين محل مي توانيد درست در ميان درختان در ارتفاع 10 متري زمين دراز بكشيد و آسمان را تماشا كنيد. در اتاق هاي اين خانه درختي يك تخت دو نفره، يك تخت اضافه، فضاي نشيمن، سرويس بهداشتي و يك حمام تعبيه شده است.

هارادس

خانه درختي وينويان فارم- آمريكا- موريس
اين خانه درختي در ارتفاع 11 متري سطح جنگل و در يك اقامتگاه 113 هكتاري واقع شده است. اين خانه درختي در دو طبقه ساخته شده است و در داخل آن يك تخت بزرگ شاهانه، يك شومينه، دوش بخار و يك جكوزي تعبيه شده است. در طبقه بالاي آن نيز يك فضاي نشمن وجود دارد كه چشم اندازش به جنگل عالي است.
خانه درختي كوتيجز- آمريكا- يوركا
اين خانه هاي درختي در ارتفاع 7 تا 8 متري سطح جنگل واقع شده اند و به زيبايي دكور شده اند. در اين خانه درختي ها يك آشپزخانه مجهز وجود دارد و اينگونه توريستان مي توانند از آشپزي در ميان جنگل سرسبز لذت ببرند. جالب است كه بدايند يكي از اين خانه هاي درختي يك جكوزي زيبا با فرم قلب دارد كه براي استراحت و ريلكس كردن عالي است.

يوركا

خانه درختي تراولرز هايد اوت- سريلانكا
اين خانه درختي به گونه اي ديزاين شده است كه آرامش را به بيشترين ميزان ممكن براي توريستان مهيا مي كند. گذشته از جلسات مديتيشن و يوگايي كه در اين مجموعه برگزار مي شود، كلاس هاي آموزش آشپزي وگان (گياهي) و غذاهاي خام نيز به مهمانان اين هتل داده مي شود كه در نوع خودشان بي نظير هستند. ازطرفي تورهاي گردشگري جذابي براي كشف آبشارهاي مخفي و گوشه كنار جنگل نيز براي مهمانان اين خانه درختي برگزار مي شود و همه چيز در آن براي كسب آرامش و تجربه يك اقامت منحصر به فرد آماده شده است.براي رزرو تورهاي خارجي با آژانس مسافرتي مهرپرواز تماس بگيريد.

سريلانكا

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۰ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۱:۳۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی