مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بهترين جزاير مالديو براي اقامت
هر كدام از جزاير مالديو كاراكتر خاص خودشان را دارند و حال و هواي هر كدامشان با ديگري زمين تا آسمان متفاوت است. به همين دليل است كه اكثر مسافران اين سوال را دارند كه بايد كدام جزيره در مالديو را براي اقامت انتخاب كنيم؟ در ادامه يك سري از بهترين جزاير مالديو را به شما معرفي مي كنيم و از ويژگي هاي هركدامشان برايتان مي گوييم تا انتخابتان براي جزيره مناسب در مالديو راحت تر شود. البته همكاران ما درآژانس مسافرتي مهر پرواز نيز راهنمايي هاي لازم را به شما ارائه مي كنند تا بتوانيد بهترين اقامت ممكن را باب ميل خودتان در تور مالديو تجربه كنيد.

بهترين جزاير مالديو براي اقامت

جزيره سونوا فوشي
جزيره سونوا فوشي يكي از جذاب ترين جزيره هاي ماليدو است كه در آن مي توانيد متفاوت ترين تجربه هاي زندگيتان را كسب كنيد. در اين جزيره مي توانيد در بالاي درخت تمرين يوگا انجام دهيد و يا شب ها در رصدخانه آن مشغول تماشاي ستارگان شويد. اين جزيره درست مثل عكس هاي كارت پستالي زيبا است و گشت و گذار در آن براي هر توريستي جذاب است. در جزيره سونوا فوشي مي توانيد زمانتان را با دوچرخه سواري در اطراف جزيره و يا تماشا كردن صخره هاي مرجاني كه با همه صخره هاي مرجاني در ديگر جزاير مالديو متفاوت است، سپري كنيد.

جزيره سونوا فوشي

جزيره جا مانافارو
اين جزيره كه رسيدن از ماله به آن با هواپيماي دريايي 75 دقيقه به طول مي انجامد، يك جزيره منزوي و بسيار آرام است و براي اقامت آن دسته از توريستاني مناسب است كه عاشق آرامش و خلوت كردن هستند. جزيره جا مانافارو دقيقا همان شكل و همان حال و هوايي را دارد كه شما از مالديو در ذهن داريد. هيچ محدوديتي براي تجربه انواع ورزش هاي آبي در جزيره جا مانافارو وجود ندارد و شما مي توانيد كل روزتان را روي آب هاي كريستالي آن و در حال تجربه تفريحات مهيج سپري كنيد. تمركز اصلي در جزير هجا مانافارو روي حريم شخصي مهمانان است و به همين دليل هر كدام از اتاق هاي جزيره جا مانافارو در ميان فضاي سرسبز پنهان شده اند و حريم خيلي امني دارند.

جزيره جا مانافارو

جزيره گيلي لانكانفوشي
اين جزيره اولين جزيره اي در مالديو بود كه تمام هتلش روي آب ساخته شده است و مهمترين ويژگي و شاخصه آن نيز همين ويلاهاي جذابي است كه روي آب واقع شده اند. حال و هواي جزيره گيلي لانكانفوشي كاملا رومانتيك است و براي سفرهاي زوج هاي جوان به معناي واقعي كلمه عالي است. براي دسترسي به جزيره گيلي لانكانفوشي كافي است كه از ماله سوار قايق هاي سرعتي شويد و با طي كردن يك مسير كوتاه به گيلي لانكانفوشي برسيد. يك رستوران ژاپني نيز در جزيره گيلي لانكانفوشي وجود دارد كه براي دوستداران خوراكي هاي خوشمزه، يك بهشت زميني محسوب مي شود و قايق سواري و شنا كردن در آب هاي اطراف اين جزيره نيز حرف ندارند.

جزيره گيلي لانكانفوشي

جزيره پر آكيوم نياما
هتل واقع شده در جزيره پر آكيوم نياما يكي از جذاب ترين هتل هاي مالديو است. به محض اينكه پايتان را به داخل اتاقتان بگذاريد، يك پيام متني خوش آمدگويي روي آينه ويلايتان نقش مي بندد و سر يعا يك بستني خوشمزه برايتان آماده مي شود. جزاير نياما در حقيقت دو جزيره هستند كه با نام هاي جزاير دوقلوي چيل (Chill) و پلي (Play) شناخته مي شوند. با اقامت در اين جزاير مي توانيد انتخاب هاي زيادي براي تفريح داشته باشيد. مي توانيد در جزيره چيل انواع خدمات ماساژ را دريافت كنيد و ريلكس كنيد و يا از آن جالب تر در جزيره پلي در كنار ماهي ها در كلاب زيردريايي سوبسيكس تفريح و شادماني كنيد!

جزيره پر آكيوم نياما

جزيره باروس
جزيره باروس يكي از جذاب ترين جزاير ماليدو براي سفرهاي ماه عسل است. جزيره باروس كوچك است و به همين دليل تمام خدمه آن حواسشان به همه مهمانان و نيازهايشان هست و به صورت شخصي به همه مهمانان سرويس مي دهند. اين جزيره بسيار محيط آرامش بخشي دارد و يكي از جذاب ترين صخره هاي مرجاني مالديو را در خود جاي داده است و براي اسنوركلينگ عالي است. يك نكته ديگر اينكه اقامت در جزيره باروس به نسبت ديگر جزاير مالديو ارزان تر است و به همين دليل توريستان زيادي اقامت در آن را انتخاب مي كنند.

جزيره باروس

جزيره آميليا فوشي
هتل واقع شده در جزيره آميليا فوشي ديزاين مدرني دارد و ويلاهايش به زيبايي دكور شده اند. محوطه اين اقامتگاه به سبك مدرن طراحي شده است، اما با اين حال گرما و صميميت لازم نيز در فضاي آن حفظ شده است و اصلا محيط سردي ندارد. در اين جزيره يك سينماي سرباز و بدون سقف وجود دارد و فضاهاي بازي متعددي براي كودكان با سنين مختلف در آن تعبيه شده است و به همين دليل اقامت در آن براي خانواده ها عالي است. هر ويلا يك خدمتكار شخصي دارد كه برنامه هاي مفرحي براي هر خانواده ترتيب مي دهد تا در طول روز سرگرم و راضي باقي بمانند. از طرفي رستوران اين هتل از ديگر رستوران هاي هتل هاي ديگر مالديو فضاي صميمانه تري دارد و غذاهاي بسيار لذيذي نيز در آن سرو مي شود.براي رزرو تور ارزان مالديو مي توانيد با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد و از راهنمايي هاي آن ها جهت انتخاب بهترين هتل در مالديو براي اقامت چند روزه تان استفاده كنيد.

جزيره آميليا فوشي

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۷ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۱:۴۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی