مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

تعطيلات تابستاني خود را در اين مقاصد گردشگري سپري كنيد

تابستان از راه رسيد با خودش گرما و تعطيلات را براي خانواده ها به ارمغان آورد ماهي كه براي اكثر مردم پر از خوش گذروني مسافرت به جاهاي دور و نزديك مي باشد .سفر در تابستان يك گزينه خوب مي باشد و از ايران گردي تا مسافرت هاي خارجي ميتواند تجربه و خوب و متفاوتي باشد و خاطرات خوبي را برايمان رقم بزند .
ميتوانيم برنامه يك سفر رويايي را براي خودمان بچينيم يا يك سفر هيجان انگيز يا با كمي تحقيق در فستيوال هايي كه در اين فصل برگزار ميشود هماهنگ باشيم و كلي خوش بگذرونيم يا يك سفر با يه عالمه خريد هيجان انگيز برنامه ريزي كنيم و... در كل تابستان زمان مناسبي براي سفر است با ما همراه باشيد تا چند تا از بهترين مقاصد سفر آسيايي را با هم مرور كنيم تا يك سفر هيجان انگيز را براي خودمان برنامه ريزي كنيم.

سفر هاي تابستاني

بالي بهشت اندونزي

يكي از جذاب ترين مقاصد در تابستان مي توان به بالي اشاره كرد .بهشت اندونزي،اين جزيره يكي از زيباترين جزاير جهان شناخته شده است و يكي از مقاصد اصلي توريست ها اين جزيره زيبا مي باشد بالي به جزاير خدايان معروف است .در تابستان تور بالي يكي از بهترين گزينه ها براي سفر است .
يك كشور پر از تفريح و خوش گذروني از تفريحات شبانه و جاذبه هاي بي نظير گردشگري ميتوان نام برد .تماشاي غروب آفتاد در سواحل معركه آن يكي از خاطره انگيز ترين سفر هايتان ميشود .بالي جز بهترين گزينه هاي سفر در تابستان مي باشد . 

سفر تابستاني به بالي

سفر به بهشت امن تايلند 

تايلند يكي از زيباترين كشور هاي آسيا مي باشد و در توريست و گردگشري اين روز ها حرف هاي زيادي براي گفتن دارد از جزاير زيبا و فستيوال ها مهم و معروف آن بگذرونيم جزيره هاي و نقاط زيباي زياد گردشگري آن اين روز ها گردشگرا ن زيادي را به سوي خود دعوت ميكند .
سامويي بهشت پنهان تايلند است اين جزيره به بهشت امن تايلند معروف است و يكي از زيباترين و معركه ترين جزيره تايلند ميتوان از آن نام برد .اين جزيره زيبا در سواحل شرقي تايلند قرار دارد .اين جزيره يكي از بهترين نقاط براي سفر تابستاني براي گردشگران است.

بهشت امن تايلند

گيلين چين 

چين يكي از بهترين نقطه براي سفر و گردش است از تاريخ و قدمت و جاذبه هاي بي نظير آن نگوييم براي گردش در چين در تور چين وقت كم ميارين پر از جاذبه هاي گوناگون و بي نظير مي باشد .
يكي از خوشگل ترين مناطق چين ميتوان به نطقه گيلين اشاره كرد منطقه سبرسبز و زيبا يا يه پوشش گياهي خاص و بي نظير اين منطقه يكي از خوش آب و هوا ترين منطقه چين است .پر از آثار باستاني هاي ماندگار و ديدني،گذر از رودخانه زيبا و جذاب لي و قايق سواري و... يك سفر خوب و هيجان انگيز در تابستان را برايتان رقم ميزند .

گيلين چين

جزاير پرهنتيان مالزي 

يكي از زيبا ترين جزاير مالزي ميتوان به جزاير پرهنتيان اشاره كرد اين جزاير شامل دو بخش است كه به پرهنتيان كوچك و بزرگ معروف است .اين جزاير پر از نقاط ديدني و جذاب هستند و يكي سفر خانوادگي و خوب و بي نظير را برايتان رقم ميزنند .اين جزيره با پوشش گياهي بي نظير ساحلي سفيد و جذاب در كنار آبي دريا بهشتي در مالزي ساخته كه گردشگران زيادي را به سوي خود دعوت مي كند و يكي از بهترين مقاصد گردشگري تابستاني است .

سفر تابستاني به مالزي

سفر به كندي سريلانكا 

امروزه كشور هاي آسيايي در حوزه گردشگري حرف هاي زيادي براي گفتن دارند و پيشرفته بي نظيري در اين زمينه كرده اند .سريلانكا(تور سريلانكا) امروزه به يكي از نقاط گردشگري تبديل شده و سالانه گردشگران زيادي را به سوي خود دعوت مي كند اين كشور داراي مناطق مهم و جذابي براي گردشگران مي باشد .كندي يكي از مهم ترين و زيباترين شهر ها سريلانكا است و همواره گردشگران زيادي را به سوي خود جذب ميكند .
يكي از جذاب ترين طبيعت ها و مناظر را ميتوانيد در اين شهر زيبا مشاهده كنيد و از آن لذت ببريد .كندي شهر جشنواره ها و فستيوال ها هم معروف است و بهترين فستيوال و جشنواره ها را در اين شهر ميتوانيد تجربه كنيد .اين شهر هم ميتواند انتخاب فوق العاده اي براي سفر تابستاني باشد . 
سفر به كندي سريلانكا

مهرپرواز با ارائه بهترين خدمات گردشگري و مسافرتي در زمينه تور ها داخلي و خارجي،رزرو بليط هتل و هواپيما و... در خدمت شما مسافران گرامي مي باشد .

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۷ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۹:۰۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی