مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مردم محلي آنكارا دوست دارند تا در كافه هاي اين شهر ساعتها بنشينند، قهوه بنوشند و به گپ و گفت بپردازند. به خصوص در تابستان كه بسياري از كافه هاي شهر شروع به راه اندازي باغ و تراس خود مي كنند. آژانس مسافرتي مهرپرواز برخي از بهترين كافه هاي آنكار را به شما معرفي ميكند.

كافه بونتانيكا Botanica آنكارا

كافه بونتانيكا داراي فضايي زيبا در يك باغ پرگل است كه در تابستان مملو است از جمعيت ميشود. طراحي داخلي اين كافه چوبي زيبايي خاصي را به اين محل بخشيده است.همانطور كه از يك كافي شاپ  دآنكارا انتظار مي رود منوي آن بسيار متنوع بوده و غذاهاي مختلفي را براي ميهمانان خود سر ميكند. همچنين در روزهاي شنبه در اين محل صبحانه به صورت بوفه پذيراي مشتريان ميباشد. براي اطلاع از قيمت تور تركيه و شهرهاي مختلف آن با ما همراه باشيد.

كافه بونتانيكا آنكارا،مهرپرواز

كافه كيش Café Kish آنكارا

كافه كيش، به طور روزانه در فضاي باز با صندلي هاي چوبي ساده و گلدانهاي زيبا و پرگل با انواع غذاهاي تازه و خوشمزه از ميهمانان خود استقبال ميكند. براي انتخاب يك غذاي خوشمزه منوي اين محل را به دقت بررسي كنيد و سعي كنيد كه از بين غذاهاي تركي و فرانسوي و دسرهاي خوش طعم يك انتخاب خوب داشته باشيد.

كافه كيش  آنكارا،مهرپرواز

كافه ميز Cafemiz آنكارا

لغت rococo كه به معني سبك هنري قرن 18 ميلادي است مناسب براي توصيف اين كافه بسيار محبوب است كه در آن الگوهاي از طراحي گل و لوسترهاي درخشان به چشم ميخورد. باغ كافه ميز در تابستان هميشه پر از جمعيت مردم محلي و گردشگران است كه از خوردن دسرهاي خوشمزه و نوشيدن قهوه هاي خوش عطر و طعم اين كافه لذت مي برند. با رزرو بليط پرواز خود از مهرپرواز سفري پر آرامش را تجربه كنيد.

كافه Cafemiz آنكارا،مهرپرواز

كافه Aylak Madam آنكارا

يك كافه پر جنب و جوش با ديوارهاي رنگارنگ هنرهاي و تزئيني زيبا كه بسيار جالب است. كافه Ailak Madam در زمستان در محيط بسته از ميهمانان خود پذيرايي ميكند. در تابستان نيز در محيط باز با صندلي راحت و بزرگ اين محل ميتوانيد بنشينيد و غذاهاي خوش طعم اين محل را در يك هواي دلپذير امتحان كنيد. منوي اين رستوران صبحانه و غذاهاي مختلفي را سرو ميكنند همچنين دسرها و قهوه هاي اين كافه را نيز سعي كنيد حتما امتحان كنيد.

كافه Aylak Madam آنكارا،مهرپرواز

كافه Des Cafes آنكارا

اين كافه در سال 1995 تاسيس شده و داراي فضاي كلاسيك به سبك فرانسوي،صندليهاي چوبي و يك پيانو در گوشه كافه است. اين كافه در محلي قرار دارد كه قبلا يك فروشگاه بوده است. كافه Des Cafes با غذاهاي مختلفي از مشتريان خود پذيراي ميكند و همچنين نوشيدنيهاي بار را در اين محل در شبها ميتوانيد سفارش دهيد.براي رزرو هتل هاي آنكارا با ما در ارتباط باشيد.

كافه Des Cafes آنكارا،مهرپرواز

كافه گرامافون Gramofon آنكارا

در اين كافه همان طور كه از ناماش پيداست، گرامافون هاي قديمي و ساير آلات موسيقي عتيقه و اشيايي قديمي مانند راديو و پياده به چشم ميخورد. مجموعه اي از اشياي قديمي و فضاي گرم و با صندلي هاي چوبي ساده و منويي از غذاهاي كلاسيك تركي مانند چاي و قهوه تركي اين كافه را به محلي محبوب در آنكارا تبديل كرده است.

كافه گرامافون آنكارا،مهرپرواز

 
 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۷ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۵:۳۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی