مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

افتتاحيه‌هايي كه در سال 2019 در آسيا برگزار خواهند شد

با شروع هر سال ،برنامه ها و پروژه هايي كه در طول سال بايد انجام شود رونمايي ميشود حالا اين برنامه هاي سياسي،فرهنگي يا حتي گردشگري باشد .امروز به افتتاحيه هاي گردشگري 2019 سر ميزنيم با ما همراه باشيد .

افتتاحيه هاي مهم 2019

موزه آينده در دبي 

با شعار امروز عالي تر از ديروز كشور امارت متحده عربي در حال مديريت هر چه بهتر اين كشور زيبا مي باشد .دبي يكي از زيباترين و بهترين نقاط گردشگري اين روز ها همچنان پيش رو در عصر حاضر گردشگري است.در سال 2019 هم در كنار تمام پيشرفت ها ميتوان از افتتاح موزه آينده دبي (تور دبي)هم نام برد موزه اي كه از آينده تشكيل شده و از 10 سال پيش رو سخن ميگويد اين موزه جز اولين ها در دنيا است كه از آينده حرف ها براي گفتن دارد البته از معماري اين موزه كه در نوع خود يك معماري مدرن و بسيار زيبا مي باشد هم نميتوان گذشت .

موزه آينده دبي

موزه ملي قطر 

قطر امروزه مثل تمام كشور ها براي رسيدن به بهترين ها در تلاش است و در راستاي پيشرفت خود هر روز بيشتر تلاش ميكنند .با جام جهاني كه در سال 2022 در اين كشور برگزار ميشود همواره در حال ساخت و ساز بهترين ها در اين كشور هستند از يكي از مدرن ترين افتتاحيه ها كه سه سال هست كه در حال ساخت است ميتوان به موزه ملي آن كه به تازگي افتتاح شده است اشاره كرد .اين موزه به طول يك و نيم كيلومتر  است و در آن ميتوان تاريخ خاورميانه را تماشا كرد .اين سازه جز بهترين ساز هاي ساخته شده در سال 2019 مي باشد .

موزه ملي قطر

برج تماشاي بانكوك، تايلند

كشور زيباي تايلند امروزه در راستاي توريست و گردشگري در آسيابسيار پيشرفت كرده است و هر سالاه گردشگران زيادي را پذيرا مي باشد .در كنار همه نقاط گردشگري و زيبا آن ميتوان به يكي از مدرن ترين سازه هاي معمار يآن اشاره كرد برجي حدودا 500 متري در شهر زيباي بانكوك (تور بانكوك) در سال 2019 افتتاح ميشود . اين برج غير تجاري در كنار برج هاي تجاري و در كنار رودخانه چانو در حال ساخت است .اين سازه براي جذب گردشگران و توريست در حال ساخت و ساز است .

برج شمعي بانكوك

پارك تامان توگو، كوالالامپور، مالزي

مالزي يكي از مدرن ترين كشور هاي عصر حاضر مخصوصا در راستاي گردشگري مي باشد .اين كشور  داراي يكي از زيباترين طبيعت هاي ممكن است .از مهم ترين افتتاحيه هاي آن ميتوان به افتتاح پارك تامان توگو كوالالامپور اشاره كرد .اين پارك جنگلي حدود 27 هكتار مي باشد كه تشكليشد شده از هزاران هزار پوشش گياهي  زيبا،مسير هاي پيده روي،اردوگاه هاي گردشگري و... مي باشد اين پارك جنگلي زيبا در سال 2019 افتتاح ميشود و پذيراي گردشگران زيادي خواهد بود .

پارك تامان مالزي

گالري هنر ديجيتال قلعه هيروشيما

هيروشيما كه پس از تخريب از اواسط دهه نود در حال بازساز ي است .از مهم ترين معمار ي هاي آن ميتوان به قلعه تاريخي آن نام برد كه يكي از مهم ترين جاذبه هاي گردشگري اين شهر بوده و امروزه هم به يكي از نقاط مهم گردشگري ژاپن تبديل شده است .اين قلعه زيبا قرار توسط يكي از بهترين تيم هاي معماري جهان ه كار هاي هنري در خوري را انجام داده اند به يك گالري ديجيتال تبديل شود .اين سازه هم قرار است در سال 2019 افتتاح شود .

قلعه هيروشيما

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۷ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۸:۲۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی