مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در روزهاي باراني در تور مالزي چه كار كنيم؟
در مالزي باران هاي زيادي مي بارد كه گاهي برنامه هاي تفريح توريستان را به هم مي زنند. اما اگر شما هم در مدت زمان اقامتتان در تور مالزي با اين باران هاي گاه و بيگاه مواجه شديد، اصلا خودتان را نگران نكنيد! چراكه تفريحات زيادي در مالزي وجود دارد كه در يك روز باراني در مالزي بتوانيد آن ها را انجام دهيد. در ادامه تفريحات كوالالامپور كه مناسب هواي باراني هستند را به شما معرفي مي كنيم تا در چنين روزهايي مجبور نشويد براي تفريح در تور كوالالامپور خيس شويد و سرما بخوريد!

در روزهاي باراني در تور مالزي چه كار كنيم

كافه گردي در كوالالامپور
در كوالالامپور كافه هاي بسيار جذاب و دنجي وجود دارد كه خوردن يك فنجان قهوه خوش طعم و يا يك بستني خوشمزه در روزهاي باراني سال عجيب مي چسبد! به هر حال اگر از دسر و بستني خوشتان مي آيد، كافه مرچانتز لين يكي از بهترين كافه هاي كوالالامپور براي شما به حساب مي آيد.اگر هم عاشق طعم ناب قهوه هستيد، قطعا قهوه هاي كافه پيو پيو پيو راضيتان مي كنند.

كافه گردي در كوالالامپور

خريد در كوالالامپور
وقتي باران مي بارد، يكي از كارآمدترين تفريحاتي كه مي توانيد در كوالالامپور داشته باشيد اين است كه وقتتان را در مراكز خريد كوالالامپور سپي كنيد و براي دوستان، آشنايان و خانواده خود سوغاتي بخريد. مركز خريد سوريا كي ال سي سي و مركز خريد پاويليون كوالالامپور از بهترين مراكز خريد تور كوالالامپور محسوب مي شوند كه بين آن ها يك مسير پياده روي جذاب وجود دارد كه قدم زدن در آن و رسيدن از اين مركز خريد به آن يكي حدودا 30 دقيقه به طول مي انجامد. يك بازار مركزي نيز در كوالالاپور وجود دارد كه به اندازه 10 دقيقه پياده روي از ايستگاه مترو پاسار سني فاصله دارد و براي خريد سوغاتي و صنايع دستي عالي است.

خريد در كوالالامپور

بازديد از موزه ها و گالري هاي هنري در كوالالامپور
يك روز باراني زمان مناسبي است كه زمان خود را تماما به بازديد از گالري هاي هنري و موزه هاي كوالالامپور اختصاص دهيد و هنر، تاريخ و معماري كوالالامپور را كشف كنيد. اين گونه مي توانيد درك عميقي از فرهنگ و ميراث كوالالامپور كسب كنيد و ديد جامع تري به مردم كوالالامپور پيدا كنيد. موزه ملي مالزي، موزه هنرهاي اسلامي مالزي و گالري پتروناس از بهترين گالري هاي هنري و موزه هاي كوالالامپور است كه به هيچ عنوان نبايد فرصت بازديد از آن ها را در تور مالزي از دست بدهيد.

بازديد از موزه ها و گالري هاي هنري در كوالالامپور

ديدن ويترين هاي فروشگاه هاي هنري در كوالالامپور
يك سري فروشگاه در كوالالامپور وجود دارد كه مخصوص فروش آثار هنري و هرآنچه به لايف استايل و سبك زندگي مربوط باشد، هستند. با بازديد از اين فروشگاه هاي هنري مي توانيد هم از شلوغي توريستان و هم از باران در امان باشيد. بازديد از اين فروشگاه ها به شما كمك مي كند تا ايده هاي جالبي در مورد دكور كردن منزلتان ياد بگيريد و با آخرين متدهاي تزئين فضاهاي خانه آشنا شويد. فروشگاه هاي اسنك فود و سزيپلي بهترين فروشگاه هاي اين سبكي در كوالالامپور هستند كه در آن ها مي توانيد انواع شمع ها و آثار هنري جذاب براي دكور خانه را ببينيد.

ديدن ويترين هاي فروشگاه هاي هنري در كوالالامپور

امتحان كردن غذاهاي محلي
امتحان كردن غذاهاي محلي يكي از مهمترين تفريحاتي است كه بايد در تور ارزان مالزي داشته باشيد. خوردن غذاهاي گرم و خوشمزه مالزي در روزهاي باراني از هميشه بيشتر مي چسبد و به همين دليل ايده خوبي است كه در روزهاي باراني وقتتان را با خوردن غذاهاي محلي مالزي سپري كنيد. براي اين منظور مي توانيد به جالان آلور برويد و انواع غذاهاي محلي و دريايي را در رستوران ها و غرفه هاي آن ميل كنيد.

امتحان كردن غذاهاي محلي

تفريحات خلاقانه تر در كوالالامپور
در كوالالامپور مي توانيد يك مهارت جديد ياد بگيريد و با آن مهارت يك اثر هنري خلاقانه درست كنيد. به هر حال ايده بدي نيست كه ساعات باراني روز را با شركت در اين كلاس هاي آموزشي به بهترين شكل ممكن سپري كنيد. اين كارهاي هنري مي تواند سوغاتي ارزشمندي براي عزيزانتان نيز محسوب مي شود. كافي است كه به كارگاه هاي هنري كوالالامپور برويد و از استادان حرفه اي مالزي در مجموعه صنايع دستي ملي انواع كارهاي هنري از نقاشي آب رنگ گرفته تا صابون سازي و خطاطي را ياد بگيريد. البته يك نكته مهم در مورد اين كارگاه هاي آموزشي وجود دارد و آن نكته اين است كه اين كارگاه ها معمولا زود پر مي شوند و به همين دليل بهتر است كه با مطالعه پيش بيني آب و هواي مالزي، از قبل زمان هاي باراني روز را تشخيص دهيد و از قبل كلاستان را در اين مركز هنري ثبت نام كنيد. 

تفريحات خلاقانه تر در كوالالامپور

تماشاي اجراي موزيك زنده در كوالالامپور
در سراسر سال برنامه هاي موزيك زنده و كنسرت هاي جالبي در كوالالامپور برگزار مي شود كه مي توانيد در مدت زمان اقامتتان در تور كوالالامپور در يكي از آن ها شركت كنيد.در غير اين صورت هم مي توانيد به يكي از كافه هاي كوالالامپور كه موزيك زنده در آن ها اجرا مي شود، برويد و روز باراني خود را اينگونه همراه با گوش دادن به اين موزيك هاي جذاب با سبك هاي مختلف سپري كنيد و يك شب عالي را در كوالالامپور براي خود و همراهانتان رقم بزنيد.

تماشاي اجراي موزيك زنده در كوالالامپور

شركت در بازي هاي مهيج اتاق فرار در كوالالامپور
يك مركز تفريحي جذاب به نام برك اوت مالزيا (Breakout Malaysia) در كوالالامپور وجود دارد كه با بازي در آن مي توانيد مهارت هاي خود را در حل مساله بسنجيد. در اين مركز تفريحي چندين اتاق فرار وجود دارد كه در هر كدامشان يك معماي جالب وجود دارد و شما همراه با همسفرانتان بايد سعي كنيد آن معما را حل كنيد تا بتوانيد از آن اتاق و درب بسته اش رهايي پيدا كنيد و راهي براي نجات خود بيابيد.اين اتاق ها بر اساس يك پازل يا يك معما ساخته شده اند و بازي در آن ها حتما لبخند به روي لبانتان خواهد آورد. اين هم يكي از تفريحاتي است كه براي زمان هاي باراني كوالالامپور مناسب به نظر مي رسد. 
به هر حال چه باران بيايد و چه باران نيايد، حتما در تور مالزي ارزان به شما خوش خواهد گذشت و امكانات تفريحي هيجان انگيز موجود در آن حتما نظر شما را هم جلب خواهد كرد و در هيچ شرايطي با كمبود تفريح در مالزي مواجه نخواهيد شد. به هر حال اگر شما هم قصد سفر به مالزي را داريد، مي توانيد براي رزرو تور ارزان مالزي با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.

شركت در بازي هاي مهيج اتاق فرار در كوالالامپور

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۷ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۱:۵۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی