مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

غذاهاي ممنوعه قبل از ورود به هواپيما

در هنگام سفر رعايت يك سري از نكات مهم و حائزه اهيمت است هم براي خود فرد و هم براي بقيه مسافران .مخصوصا سفر هوايي رعايت نكات به ويژه رژيم غذايي قبل پرواز يكي از مهم ترين نكاتي است كه با رعايت آن سفر آسان و راحتي را براي خودتان رقم بزنيد .امرزو از غذا هاي ممنوعه در سفر هاي هوايي صحبت مي كنيم با ما همراه باشيد .

ممنوعه هاي سفر هوايي

خوردن غذا هاي فست فودي  ممنوع

غذا هاي فست فودي يكي از هيجان انگيز ترين غذا ها و هوس برانگيز ترين غذا هاي هستند كه در هر زماني خوردن آن ها را خواهانيم ولي بايد قبل از سفر هوايي از خوردن آن اجتناب كنيم .خوردن غذا هاي فوق العاده چرب در روي زمين،هضم آن زمان بر است چه برسد به هضم اين نوع غذا ها در ارتفاع 35000 پايي قاعدتا با مشكل هاي زيادي براي هضم آن مخصوصا در تغيير فشار هوا مواجه ميشويم لطفا از خورد غذا هاي فست فودي در هنگام سفر هوايي اجتناب كنيد .

خوردن فست فود در سفر ممنوع

از خوردن سبزيجات مخصوصا خانواده كلم بپرهيزيد 

سبزيجات يكي از پر استفاده ترين غذا ها در سبد غذايمان مي باشد ولي كنار خاصيت هاي فراواني كه دارند ايجاد نفخ ميكند و مشكلاتي را برايمان به همراه دارد مخصوصا خانواده كلم در سبزيجات ها ايجاد نفخ شديد ميشود .خوردن اين دسته از سبزيجات در هنگام سفر هواپيماي اصلا برايتان مناسب نيست و در طول سفر به شدت اذيت ميشويد به خاطر تغيير فشار هوا،نفخ شديد تري، در زمين را تجربه مي كنيد لطفا از مصرف آن قبل سفر به شدت بپرهيزيد .

خوردن سبزيجات در سفر با هواپيما ممنوع

خوردن نوشيدني هاي گاز دار ممنوع 

نوشيدني هاي گاز دار به خودي خود باعث ايجاد نفخ مي شود به خاطر گاز و حباب هاي موجود در آن فرض كنيد تعداد و حجم اين حباب ها به خاطره تغيير فشار چند برابر حالت عادي بشوند قاعدتا حال خوبي را برايتان ايجاد نمي كند و باعث مشكلاتي ميشود لطفا قبل سفر از خوردن آن صرف نظير كنيد .

خوردن نوشيدني گاز دار در سفر ممنوع

خوردن حبوبات در هنگام سفر ممنوع 

 حبوبات يكي از ديگر از موارد ليست نخوردني هاي سفر مي باشد .حبوبات يكي عامل هاي نفخ دهنده و ايجاد حالت ناخوشايند در بدن است. هضم حبوبات به خودي خود مشكل است و براي بدن باعث ايجاد نفخ شديد مي شود دليل اصلي آن هم وجود قند موجود در آن است چون حضم قند براي معده دشوار است و حبوبات پر از قند است و عامل اصلي نفخ وجود قند موجود در آن است.لطفا از خوردن اين هم در قبل از سفر هوايي بپرهيزيد .

خوردن حبوبات در سفر ممنوع

خوردن سير در سفر ممنوع 

 خوردن سير پر از خاصيت است و استفاده از آن براي بدن مفيد است اما نه در هنگام سفر .سير جدا از خاصيت هاي فراوان آن براي بدن ،بوي ناخوشايندي دارد و اكثر افراد با بوي نامطبوع آن اذيت ميشوند حتي استفاده از مسواك و آدامس هم تاثيري ندارد لطفا قبل از سفر از خوردن آن بپرهيزيد .

خورد سير در سفر هوايي

خوردن غذا هاي كه ايجاد نفخ ميكند يا بوي بدي در دهان ايجاد ميكند،استفاده از آن ها در سفر مناسب نيست و براي خودتان و ديگر مسافران باعث ايجاد مشكل ميشود با رعايت نكات در رژيم غذايي قبل از سفر، سفري آرام و بدون مشكل را تجربه كنيد .

مهرپرواز با ارائه بهترين خدمات مسافرتي و گردشگري،تور هاي داخلي، تور اروپا ،ويزا مسافرتي، ويزا شينگن، رزرو بليط هواپيما، رزرو هتل و.... در خدمت شما مسافران گرامي مي باشد .

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۱ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۲:۵۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی