مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 8
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در هنگام سفر به اتريش در فصول مختلف سال تفريحات و گردشگري پر خاطره ايي در انتظار شما است. اما اگر در تابستان به وين سفر كنيد ميتوانيد در فستيوالهاي جذاب و جالب اين شهر حضور داشته باشيد. در ادامه با آژانس مسافرتي مهرپرواز همراه باشيد.

فستيوال هاي تابستاني وين

ماه ژوئن به طور متوسط پربارش ترين ماه در اتريش است، پس در هنگام سفر بهتر است كههمراه خود چتر و باراني داخل چمدان بگذاريد. در اين زمان رويدادهاي زيادي در سراسر كشور وجود دارد، از جمله جشنواره Life Ball يك رويداد و به عبارتي يك خيريه براي بيماران ايدز است كه يكي از بزرگترين رويدادها در جهان است كه با يك شب پر جنب و جوش و اجراي مراسم هاي فوق العاده و  پوشيدن لباس هاي باور نكردني و همچنين جمع آوراي پول براي بيمارن ايدز ميباشد.

 اين جشن  با آتش سوزي و جشن و شادي و همراه است در مناطق مختلف مانند Tyrolean و منطقه Wachau در نزديكي رود دانوب در اتريش برگزار ميشود. متوسط دما در ماه ژوئن 25 درجه سانتيگراد و 9 روز نيز باراني است. مجله گردشگري مهرپرواز را براي آشنايي با ساير جشنوارهاي دنيا دنبال كنيد.

جشنواره Life Ball وين،مهرپرواز

ماه جولاي در اتريش با تعطيلات فوق العاده اي همراه است و دماي هوا به 35 تا 40 درجه مي رسد و به طور متوسط گرم ترين ماه در اتريش است. هم در روستاها و هم نقاط شهري، ايده آل زمان از سال براي تفريح و گردش است. در كنار درياچه كلبه هاي چوبي براي اجاره كردن وجود دارد كه با توجه به فضاي شگفت انگيز اطراف يك اقامتگاه عالي به شمار ميرود. فعاليت ها و تفريحات زيادي در اين محل وجود دارداز جمله رويدادهاي سينما در فضاي باز و ايده آل ترين زمان براي بازديد از وين است، زيرا خيابان ها بسيار خلوت هستند. ميانگين درجه حرارت در ماه ژوئيه 27 درجه سانتيگراد با 9 روز باراني است.

فعاليت هايي مانند شنا در فضاي باز، دوچرخه سواري و پياده روي نيز از بهترين انتخابها براي گشت زني و تفريح كردن است. جشنواره تابستاني Bregenz بين ماه هاي 18 جولاي تا 20 آگوست برگزار مي شود و در درياچه كنستانس برگزار مي شود. ميانگين درجه حرارت در ماه اوت 27 درجه سانتي گراد كه هشت روز آن باراني است. براي رزرو بليط هواپيما با ما همراه باشيد.

جشنواره تابستاني Bregenz وين،مهرپرواز

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۳ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۷:۱۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی