مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 8
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

وسايل ضروري سفر به هند
هند يك كشور در حال توسعه است و استانداردهاي خاصي براي پوشش دارد. به همين خاطر مهم است كه قبل از سفر به هند زماني را به تحقيق در مورد وسايل مورد نياز براي سفر به هند اختصاص دهيد و بعد با آگاهي كامل نسبت به جمع كردن چمدان خود براي سفر به هند اقدام كنيد. ما در ادامه يك سري پيشنهاد به شما ارائه مي دهيم كه بر طبق آن مي توانيد لباس ها و ديگر وسايلتان را براي سفر به هند آماده كنيد و بر طبق ليست چمدانتان را ببنديد.

وسايل ضروري سفر به هند

چمدان مناسب براي سفر به هند
اينكه چه نوع چمدان يا ساكي براي سفر به هند انتخاب كنيد، به خودتان و شرايط تان بستگي دارد. اگر مي خواهيد كه فقط از شهرهاي اصلي هند ديدن كنيد و قرار نيست كه قدم زدن هاي طولاني را تجربه كنيد، بهتر است كه يك چمدان را براي بستن وسايلتان انتخاب كنيد. اما اگر مي خواهيد كه از شهرهاي كوچكتر ديدن كنيد، بهتر است كه بدانيد خيابان هاي بعضي از شهرهاي كوچك هند به قدري باريك است كه وسايل نقليه نمي توانند از آن ها عبور كنند و ممكن است كه نتوانند شما را تا مقصد اصليتان برسانند. پس اگر قرار است كه در سفرتان به هند پياده روي هاي زيادي داشته باشيد و از مسيرهاي دشوار عبور كنيد، بهتر است كه يك كوله پشتي براي سفر به هند داشته باشيد و تمام وسايلتان را در آن جا كنيد. گذشته از اين ساك يا چمداني كه كل وسايلتان را در آن جا مي دهيد، بهتر است كه يك كيف رو دوشي مناسب همراه خود به هند ببريد تا براي گردش هاي روزانه تان و بازديد از جاذبه هاي گردشگري هند، وسايل مورد نياز همان روزتان را در آن جا دهيد. البته كيفي كه به راحتي زيپش باز نشود و كيف قاپان نتوانند از آن دزدي كنند. بهتر است كه كيفي را انتخاب كنيد كه هم امنيت لازم را داشته باشد و هم به قدري بزرگ باشد كه وسايل مورد نيازتان از جمله بطري آب در آن جا شود.

چمدان مناسب براي سفر به هند

لباس هاي مناسب براي سفر به هند
بيشتر توريستان ترجيح مي دهند كه لباس هايي كه مي خواهند در زمان اقامتشان در هند بپوشند را از همان كشور هند تهيه كنند. چراكه اين گونه مي توانند به سبك هندي ها لباس بپوشند و از طرفي قيمت لباس در هند بسيار پايين است. البته اين را هم بهتر است كه بدانيد كه در شهرهاي اصلي هند مثل بمبئي و دهلي، مردم مثل كشورها و شهرهاي ديگر جهان لباس مي پوشند و شما هم مي توانيد مثل آن ها شلوار جين، تيشرت و يا شوارك هاي كوتاه را به تن كنيد. اما در شهرهاي كوچكتر و روستاهاي هند، هنوز كه هنوزه مردم محافظه كارانه لباس مي پوشند و معمولا لباس هاي پوشيده و سنتي به تن دارند.
در كل مهمترين قانون لباس پوشيدن در هند هم براي آقايان و هم براي خانم ها اين است كه بايد پاها و شانه هاي خود را پوشيده نگهداريد. اما در شهرهاي بزرگ هند و همچنين مناطق ساحلي آن مشكلي ندارد كه لباس ها تا اين اندازه پوشيده نباشند. به هر حال توصيه ما به شما اين است كه يك سري پيراهن، دامن و شلوار بلند همراه خود داشته باشيد تا پوشش راحتي در چين داشته باشيد. مردان هم بهتر است كه پيراهن هاي آستين كوتاه به جاي تيشرت همراه خود داشته باشند، اگرچه پوشيدن تيشرت هم مشكلي ايجاد نمي كند.
البته اين كه شما چقدر اين مسائل را رعايت كنيد به خودتان بستگي دارد و اينكه تا چه اندازه دوست داريد به فرهنگ يك ملت احترام بگذاريد.

لباس هاي مناسب براي سفر به هند

كفش مناسب براي سفر به هند
كفش يكي ديگر از چيزهايي است كه شما با قيمت خيلي ارزان مي توانيد از هند تهيه كنيد. كفش ها با رنگ ها و طرح هاي مختلف در هند با قيمت مناسب به فروش مي رسند و در صورت نياز مي توانيد از آن ها كفشي مناسب را براي خود خريداري كنيد. اما يادتان باشد كه حتما يك كفش راحت براي پياده روي و يك صندل همراه خود داشته باشيد. اگر هم مي خواهيد كه شب ها در جشني شركت كنيد، بهتر است كه يك جفت كفش مهماني نيز همراه خود داشته باشيد. به جز اين ها، هر كفشي كه نياز پيدا كنيد را مي توانيد از فروشگاه هاي هند تهيه كنيد و نيازي نيست كه چندين و چند جفت كفش در چمدانتان قرار دهيد. يك نكته ديگر اينكه شما براي بازديد از بعضي از جاذبه هاي گردشگري هند مثل معابد نياز پيدا مي كنيد كه كفش هايتان را از پا خارج كنيد، به همين دليل اگر كفشتان بدون بند باشد، اين كار برايتان راحت تر خواهد شد.

كفش مناسب براي سفر به هند

داروهاي مورد نياز براي سفر به هند
داروهاي كشورهاي ديگر در هند نيز موجود هستند. اما مشكل اينجاست كه فهماندن اينكه چه دارويي نياز داريد به كارمندان داروخانه هاي هند ممكن است كه كار سختي باشد. براي مثال داروهاي معمولي مثل ويتامين سي و استامينوفن نيز به راحتي در داروخانه هاي هند پيدا مي شوند. اما مشكلي كه در مورد آن ها وجود دارد اين است كه تلفظ آن ها در هند متفاوت است. براي مثال هندي ها به استامينوفن، پراستامول مي گويند و به همين دليل شايد نتوانيد داروي مورد نياز خود را در داروخانه هاي هند پيدا كنيد. به همين دليل بهتر است كه داروهاي ضروري خود را براي سفر به هند همراه خود داشته باشيد. 

داروهاي مورد نياز براي سفر به هند

وسايل شخصي
شامپو، مرطوب كننده، تيغ ريش تراش و دئودورانت نيز از ديگر وسايلي است كه بايد در چمدان خود براي سفر به هند قرار دهيد.  بهتر است كه ضد آفتاب و محصولات مراقبت از مو را نيز همراه خود داشته باشيد. چراكه اولا تنوع محصولات مراقبت از مو مثل ژل و اسپري هاي مو در هند بسيار محدود است و از طرفي يك سري از محصولات مثل واكس مو اصلا در شهرهاي كوچكتر هند پيدا نمي شود.

وسايل شخصي

ديگر وسايل مورد نياز براي سفر به هند
دستمال هاي مرطوب نيز از ديگر وسايل هستند كه در هند به كرات به كارتان خواهد آمد. حتما يك چراغ قوه، عينك افتابي، كلاه، قفل براي چمدانتان، دستمال توالت و گوشگير نيز همراه خود داشته باشيد تا اقامت راحت تري را در هند تجربه كنيد. يك توصيه ديگر اينكه حتما چند كتاب براي سفر به هند همراه خود داشته باشيد. چراكه احتمالا در شرايط مختلف در هند مجبور مي شويد كه ساعات طولاني را در انتظار بمانيد و شايد براي پر كردن وقتتان به كتاب نياز پيدا كنيد.پيشنهاد ما به شما رزرو تور ارزان هند است.براي اطلاع از بهترين آفرهايتورهاي لحظه آخري هند با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.

ديگر وسايل مورد نياز براي سفر به هند

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۳ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۴:۳۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی