مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

گوانجو سومين شهر بزرگ چين است كه در كنار دلتا رود مروايد قرار گرفته است. غذاهاي مختلف و متنوع چيني و بين الملي را در رستورانهاي مختلف اين شهر ميتوانيد ميل كنيد. آژانس مسافرتي مهرپرواز تعدادي از رستورانهاي خوب را به شما معرفي ميكند.

رستوران 13FACTORIES گوانجو

رستوران FACTORIES13 كه نام خود را از منطقه اي كه در آن واقع شده است برگرفته، يك جواهر پنهان است كه در پشت ساختمان Sinopec در منطقه تجاري Tianhe قرار دارد. اين رستوران غذاهاي جنوبي آمريكايي مانند ساندويچهاي مختلف و غذهاي مك دونال، چيزبرگرهاي لذيذ و مرغ سرخ شده را براي مشتريان خود سرو ميكند. اين رستوران غذاهاي خود را با مواد تازه مانند نانهايش تهيه و طبخ ميكند. غذاهاي اين محل بسيار خوشمزه است و در بين گردشگران نيز بسيار محبوب است، همچنين انواع غذاهاي مختلف چيني را در اين رستوران در تور چين ميتوانيد امتحان كنيد.

رستوران 13FACTORIES گوانجو،مهرپرواز

رستوران Wilber’s گوانجو

رستوراني كوچك ولي بسيار محبوب كه به تازگي نيز باز سازي شده است. شهرت رستوران Wilber’s به علت محيط رومانيك و زيبا و خلاقيت در طبخ و سرو غذاهاي غربي ميباشد. اين رستوران در يك ويلاي بازسازي شده دوره استعمار قرار دارد و به تازگي نيز در زير زمين آن يك بار افتتاح شده كه با منوي متنوع انواع نوشيدني را براي گردشگران تور ارزان چين سرو ميكند.

در يك فضاي مدرن و امروزي و آرام ميتوانيد غذاهاي خوشمزه اين رستوران را سفارش دهيد. سالن اصلي رستوران در طبقه اول قرار دارد كه منوي آن مرتبا در حال تغيير است. غذاهاي لذيذ ايتاليايي مانند پاستا را ميتوانيد در اينجا امتحان كنيد. همچنين رستوران Wilber’s در بعد از ظهر دسرهاي خانگي متنوعي را ارائه ميدهد. علاوه بر اين در پشت بام اين رستوران با چشم انداز زيبا ميتوانيد غذاهاي خوشمزه بخوريد و از نماي اطراف در تور تركيبي چين لذت ببريد.

رستوران Wilber’s گوانجو،مهرپرواز

رستوران Oakroom گوانجو

Oakroom رستوران در يك محل لوكس در قلب منطقه تجاري Tianhe قرار دارد. اين رستوران  با طراحي زيبا و  ارائه خدمات خوب  در سال 2013 برنده جايزه شد. طراحي ظريف و زيبا اين مكان بسيار باشكو و منحصر به فرد است. قرار گيري آن در طبقه 16 چشم انداز بي نظيري از شهر را ارائه ميدهد. غذاي اين رستوارن بسيار لذيذ و خوشمزه  است كه تركيبي از غذاي چيني و اروپايي هستند و توسط سرآشپزهاي بين المللي آموزش ديده طبخ ميشوند . يكي از ويژگيهاي خاص اين رستوران اين است كه مشتريان بر اساس ميزان رضايت خود از كيفت و طعم غذا هزينه غذاي خود را ميپردازند كه اين نشان ميدهد كه آنها تا چه ميزان به كيفيت غذاي خود اطمينان دارند. براي رزرو بليط هواپيما گوانجو ما را همراهي كنيد.

رستوران Oakroom گوانجو،مهرپرواز

رستوران Taotao Ju گوانجو

رستوران Taotao Ju در سال 1880 ساخته شده  و يكي از قديمي ترين و شايد مشهورترين رستوران چيني در گوانجو است. اين رستوران در يك ساختمان 4 طبقه غذاها خود را به قيمت مناسب عرضه ميكند و براي سرو غذهاي محبوب چيني dim sum بسيار شناخته شده است. منوي آن بسيار متنوع است و حدود 200 غذا براي مشتريان خود سرو ميكند كه غذاهاي هر طبقه نيز منحصر به فرد است.

مهمتر از همه، اين رستوران داراي يك تاريخچه غني است و از جمله افراد مشهور مانند Lu Xun يكي از چهره هاي برجسته ادبيات چيني مدرن و Liu Haisu نقاش برجسته قرن بيست و يكم و يكي از مهم ترين نويسندگان چيني در اين رستوران غذا خوردند.

رستوران Taotao Ju گوانجو،مهرپرواز

رستوران فرانسوي La Seine گوانجو

La Seine به عنوان  بهترين رستوران فرانسوي شهر از شهرت زيادي در گوانجو برخوردار است و بهترين غذاهاي لذيذ فرانسوي را در محيطي آرام و دلپذير ارائه مي دهد. طراحي داخلي اين رستوران به صورت تركيبي از رنگهاي بنفش و كرم است و داراي آشپزخانه اپن است. انواع غذاهاي سنتي و مدرن فرانسوي را در اين رستوان مجلل ميتوانيد سفارش دهيد.غذاهاي رستوران La Seine بسيار خلاقه طبخ و سرو ميشوند مانند كباب غاز سرخ شده با سس مخصوص و پنير و همچنين دسرهاي خانگي با طعم باور نكردني.اين رستوران در نزديكي رودخانه Pearl قرار دارد و يكي از به بهترين نقاط ديدني چين براي خوردن غذاهاي فرانسوي ميباشد.

رستوران  La Seine گوانجو،مهرپرواز

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۴:۱۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی