مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
خلاقانه ترين هتل هاي بالي
شايد تا به حال در سفرهايتان در هتل هاي ارزان اقامت كرده باشيد و چند روزي را هم به خوبي و خوشي سپري كرده باشيد، شايد هم تجربه اقامت در يك هتل لاكچري را داشته باشيد و احساس كرده باشيد كه تا چه اندازه انسان مهمي هستيد و زندگي لوكس را تجربه كرده باشيد. اما سوال ما از شما اين است كه تا به حال در يك خانه حبابي، يك خانه درختي يا يك خانه ابري اقامت كرده ايد؟ اگر نه، با آژانس هواپيمايي مهرپرواز همراه باشيد تا اين بار به جاي هتل هاي ارزان و يا هتل هاي 5 ستاره لوكس معمولي، خلاقانه ترين هتل هاي بالي را به شما معرفي كنيم. هتل هايي كه فقط مثل خودشان هستند و شما با سفر به بالي مي توانيد فرصت اقامت در آن ها را كسب كنيد.
در بوتيك هتل سنسيشن بالي روي يك ابر شناور شويد و به طبقه هفتم بهشت برويد!
در هتل سنسيشن بالي مي توانيد هم خدمات لوكس بگيريد و هم در يك هتل كاملا متفاوت و خلاقانه در بالي اقامت داشته باشيد. گذشته از اين كه هتل سنسيشن بالي در نزديكي ساحل واقع شده است، همه عوامل ديگر هم از درختان گرفته تا آسمان زيبا و حتي زمين نماي زيباي ساختمان آن را تكميل كرده اند و شما را هم ناچار به تصديق جذابيت آن مي كنند! در هتل سنسيشن بالي 3 ويلا وجود دارد كه تمركز ما بر روي ويلا ابري آن است. ويلايي كه در آن مي توانيد زندگي لوكس آسيايي را با يك گروه دوستانه تجربه كنيد. چراكه اين ويلا 6 مهمان را در خود جاي مي دهد و به واقع زيبا و شگفت انگيز است. به هر حال اگر هميشه آرزوي خوابيدن روي يك ابر را داشته ايد، مي توانيد با اقامت در اين ويلا در زير آسمان پر ستاره به آرزويتان تا حد زيادي دست پيدا كنيد!

بوتيك هتل سنسيشن بالي

بوتيك هتل سنسيشن بالي

در هتل جانگل بابل لودج در كلبه هاي يخي اسكيموها در يك جنگل زيبا اقامت كنيد!
با اقامت در اين هتل حبابي جنگلي مي توانيد تجربه اقامت در يك ويلاي زيبا با ديواره هاي شفاف را كسب كنيد و زير آسمان پر ستاره خدا به خواب برويد! به نوع سازه اين هتل در اصطلاح ايگلو مي گويند. ايگلوها همان كلبه هاي يخي اسكيموها هستند كه مطمئنا شما هم تصاويرشان را تا به حال ديده ايد. در واقع براي ساخت اين هتل از آن كلبه ها الهام گرفته اند، با اين تفاوت كه اين ايگلو در جنگل سرسبز مخفي شده است و خبري از يخبندان قطب جنوب نيست! اگر شما هم عاشق مادر طبيعت هستيد و از خوابيدن در محيط هاي طبيعي خوشتان مي آيد، براي يك بار هم كه شده در زندگيتان بايد در اين هتل حبابي در جنگل اقامت داشته باشيد.

هتل جانگل بابل لودج در كلبه هاي يخي اسكيموها

در هتل كامايا بامبو هاوس بالي در وسط طبيعت در يك خانه بامبويي اقامت كنيد!
اين هتل يك تراس جذاب دارد كه كف آن از توري درست شده است و شما مي توانيد روي آن بنشينيد و هم هيجان را تجربه كنيد و هم آرامش حاصل از تماشاي جنگل سرسبز نصيبتان شود. اين هتل تماما از بامبو درست شده است و دقيقا همان جايي است كه هميشه روياي اقامت در آن را داشته ايد. اينجا همان جايي است كه شما مي توانيد به هر سمتي كه بنگريد، طبيعت را ببينيد و ساعت ها محو تماشاي شاليزارها، تپه هاي سرسبز و جنگل هاي باراني شويد و تحت حمايت مادر طبيعت چند روزي را با آرامش بي انتها سپري كنيد.

هتل كامايا بامبو هاوس بالي

هتل كامايا بامبو هاوس بالي

در هتل ويلا سمينياك بالي درست وسط يك بركه اقامت كنيد!
تصور كنيد كه مي توانيد درست از درب ورودي اتاقتان به داخل استخر بپريد! استخري كه مثل يك بركه به نظر مي رسد و طولش 60 متر است. بركه اي كه درست مقابل پنجره تان است و احساس اقامت در يك ونيز كوچك را به شما القا مي كند. اين ويلا فاصله نزديكي با ساحل سمينياك دارد و از اين نظر هم عالي است.

هتل ويلا سمينياك بالي

در يك هتل حبابي در هتل بابل بالي در اوبود اقامت كنيد!
به تازگي هتل هاي حبابي جاي خودشان را در قلب توريستان پيدا كرده اند و به همين دليل هتل سازان متعددي سعي در ايجاد خلاقيت براي طراحي و ساخت يك هتل حبابي متفاوت دارند. اين هتل كاملا شبيه به حباب است و شما با اقامت در آن مي توانيد بدون هيچ مانع خاصي چشم انداز جنگلي اوبود را تماشا كنيد. در واقع اگر شما هم عاشق طبيعت گردي هستيد، اما از ماندن در طبيعت بدون امكانات واهمه داريد؛ اين هتل همان جايي است كه هم روحيه طبيعت گرديتان را اغنا مي كند و هم امكانات لازم مثل سيستم تهويه مطبوع و سرويس بهداشتي را براي شما درست وسط جنگل مهيا مي كند. اين اتاق هاي حبابي حتي استخر شخصي هم دارند. استخري كه در آن مي توانيد صبحانه تان را ميل كنيد و يك تعطيلات رويايي را براي خودتان رقم بزنيد. جالب است كه بدانيد اين گنبدهاي حبابي به خوبي در جنگل مخفي شده اند و از نظر حريم شخصي نيز با مشكل مواجه نخواهيد شد.
شما هم ميتوانيد براي رزرو تور مسافرتي بالي با همكاران ما در آژانس هواپيمايي مهر پرواز تماس بگيريد و فراموش نشدني ترين تعطيلاتتان را در جزيره زيباي بالي سپري كنيد. همكاران ما به شما كمك مي كنند تا متناسب با روحيات خود در بهترين هتل ممكن اقامت داشته باشيد. به هر حال مسئله اي كه مشخص است، اين است كه با اين همه تنوع در هتل هاي بالي، شما هم مي توانيد يك هتل جذاب براي خودتان در بالي پيدا كنيد و آرزوها و روياهاي كودكيتان را در هتل هاي بالي به واقعيت نزديك كنيد!

هتل حبابي در هتل بابل بالي

امتياز:
بازديد:
[ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۴۱:۳۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی