مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

كاخ آينالي كاواك 

 استانبول يكي از تاريخي ترين شهر هاي تركيه مي باشد و داراي كلي موزه و آثار تاريخي به جامانده از فرهنگ ها و دولت ها مي باشد. كاخ آينالي كاواك در ساحل شاخ طلايي استانبول واقع شده است.اين كاخ از قرن هجدهم به جامانده است و يكي از ديدني ترين و محبوب ترين آثار تاريخي و همچنين يكي از مهم ترين و پربازديد ترين جاذبه هاي ديدني استانبول است محسوب مي شود .

زيبايي اين كاخ زبانزد خاص و عام است. اين كاخ براي دوره امپراطوري عثماني مي باشد و به طور قطع يك گوهر پنهان مي باشد.كاخ آينالي كاواك را كاخ آواز آينه ها نيز مي نامند زيرا پس از نبرد عثماني ها و فلورانس در سال 1725، ايتاليايي ها تعدادي آينه به عنوان هديه براي سلطان عثماني فرستادند و اين كاخ با اين آينه هاي بزرگ و زيبا آراسته شد.

 

 اين كاخ در قرن نوزدهم و بيستم رها شد ولي بعد از آن چندبار بازسازي شده است و در وضعيت مطلوبي قرار دارد.امروزه به يكي از محبوب ترين و پر بازديد ترين موزه هاي استانبول تبديل شده است.دور تا دور اين كاخ يك باغ سرسبز قرار دارد كه قدم زدن درون اين باغ، ممكن است هر كسي را به وجد آورد . با توجه به نوشته هاي تاريخي، كاخ آينالي كاواك يك اقامتگاه تابستاني براي سلطان هاي مختلف در سال هاي دور بوده است و وجود كاخ هاي تاريخي در استانبول بيانگر اختلاف طبقاتي مردم در قديم مي باشد. 

 

 حقايق شگفت انگيز در مورد كاخ آينالي كاواك 

 در طبقه زيرين اين كاخ يك موزه از موسيقي تركي وجود دارد كه شامل بسياري از ساز ها و آلات موسيقي تاريخي مي باشد.

در سال 1779 در زمان سلطنت عبدالحميد اول، عهدنامه آينالي كاواك بين امپراطوري عثماني و امپراطوري روسيه در اين كاخ به امضا رسيد.
سفر به شهر ديدني استانبول را تورهاي استانبول تركيه مهرپرواز شروع كنيد.مهرپرواز با ارائه بليط هواپيما استانبول و كليه خدمات گردشگري استانبول در خدمت شما همراهان گرامي مي باشد.

 

 كاخ آينالي كاواك كجا واقع است 

 كاخ آينالي كاواك در ساحل شرقي شاخ طلايي قرار دارد.اين موزه در نزديكي تعدادي از موزه و بنا هاي تارخي نيز مي باشد از جمله موزه موزه رحمي كوچ، مينياتورك استانبول،مسجد ايوب سلطان و محله هاي تاريخي بالات و فنر قرار دارد. 

 زمان بازديد و هزنيه براي ورود به كاخ آينالي كاواك 

 درهاي اين كاخ هرروزه به جز دوشنبه ها و پنجشنبه ها به روي عموم باز مي باشد كه بازديد كنندگان به جز اين دوروز مي توانند هرروزه از ساعت 9 تا 16 از اشياء گرانبها و ارزشمند در اين كاخ ديدن نمايند.هزنيه ورود به اين موزه براي هر نفر 5 لير مي باشد.

در اطراف و نزديكي اين كاخ، تعدادي از هتل هاي استانبول وجود دارد كه اگر در يكي از آنها اقامت داريد، مي توانيد به راحتي از اين مكان زيبا بازديد كنيد.

 سفر به تركيه اين كشور زيبا و ديدني را با تورهاي استانبول مهرپرواز تجربه كنيد.مهرپرواز با ارائه بهترين خدمات توريستي و گردشگري در خدمت شما همراهان گرامي مي باشد.

امتياز:
بازديد:
[ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۰:۴۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی