مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بهترين رستوران هاي سنت پترزبورگ

 

يكي از جذاب ترين قسمت هاي سفر به سنت پترزبورگ اين است كه دراين شهر رستوران گردي كنيد و تا مي توانيد غذاهاي خوشمزه روسي را در رستوران هاي سنت پترزبورگ امتحان كنيد. بعضي از رستوران هاي سنت پترزبورگ به گونه اي طراحي شده اند تا مشتريانشان را به حال و هواي روسيه در قرن 19 ميلادي ببرند و يك تجربه كاملا متفاوت از خوردن شام را براي آن ها رقم بزنند. از آن طرف يك سري از رستوران هاي سنت پترزبورگ به گونه اي سازماندهي شده اند كه شما مي توانيد انواع غذاهاي ستني روسي را در محيطي كاملا مدرن ميل كنيد. به هر حال بهتر است كه قبل از سفر به سنت پترزبورگ، با بهترين رستوران هاي سنت پترزبورگ آشنا شويد تا فرصت اين تجربه متفاوت از خوردن خوراكي هاي خوشمزه روسي را در تور روسيه از دست ندهيد.

 

رستوران ماري وانا

 

كافي است كه پايتان را داخل محيط زيباي رستوران ماري وانا بگذاريد تا در همان دقايق اول با نظر ما مبني بر اينكه اين رستوران يكي از بهترين رستوران هاي سنت پترزبورگ است، هم عقيده شويد. اين رستوران با تمام جزئياتش به گونه اي طراحي شده است كه همه چيز در آن متعلق به روسيه و حال و هواي آن باشد. حتي خدمه اين رستوران هم لباس ها و يونيفرم هايي تنشان كرده اند كه يادآور لباس هاي روس ها در قرن 20 ميلادي هستند. در اين رستوران غذاهاي روسي روي ظرف هاي بزرگ سراميكي سرو مي شوند و در طول روز موسيقي هاي پاپ شوروي در محيط آن اجرا مي شود تا شما يك تجربه كاملا متفاوت در اين شهر كسب كنيد و با هر بار فكر كردن به سفرتان به سنت پترزبورگ، ياد خاطرات خوردن غذا در اين رستوران بيفتيد. در منوي اين رستوران بهترين غذاهاي روسي جاي داده شده اند و اين غذاها با مهمان نوازي و روي خوش مخصوص روس ها برايتان سرو مي شوند. 

 

رستوران كوكوكو

جذابيت رستوران كوكوكو به خاطر اين است كه سرآشپزانش نگاهي نو به غذاهاي سنتي روسي دارند و با تكنيك هايي مدرن آن ها را طبخ مي كنند. اين نوآوري باعث مي شود كه غذاهاي روسي به شكل ديگري آماده شوند و غذاهاي جديدي ابداع شوند. جالب تر از همه اينكه تمامي مواد اوليه اين رستوران به صورت ارگانيك از مزارع محلي آورده مي شود و منوي رستوران بنا بر مواد اوليه در دسترس، در طول سال تغيير پيدا مي كند. به همين خاطر جاي تعجبي نيست كه رستوران كوكوكو يكي از شاخص ترين و بهترين رستوران هاي سنت پترزبورگ است.

 

رستوران آمپير روسي

كافي است كه به رستوران آمپير روسي برويد تا احساس كنيد به گذشته روسيه سفر كرده ايد. چراكه اين رستوران در يك كاخ واقعي به نام كاخ استروگانوف كه قدمتش به قرن 18 ميلادي بر مي گردد، واقع شده است. اين كاخ زماني متعلق به يك خانواده اشراف زاده روسي بوده است و همه چيز در آن به شكل قديم خود حفظ شده است. غذاهاي اين رستوران در بشقاب هاي چيني سلطنتي با طلاكاري هاي زيبا سرو مي شود. جالب است كه بدانيد گفته مي شود كه خيلي از غذاهاي اين رستوران با دستورها و طرز تهيه هاي كتاب آشپزي كاخ زمستاني (محل اقامت خانواده سلطنتي) طبخ مي شوند و همه چيز در آن براي تجربه يك شام شاهانه و سطنتي آماده شده است. با همه اين ها، مشخص است كه رستوران آمپير روسي به عنوان يكي از بهترين رستوران هاي سنت پترزبورگ شناخته مي شود.

 

رستوران پالكين

قدمت رستوران پالكين به اواخر قرن 18 ميلادي باز مي گردد. در آن زمان ها، اولين رستوران خانواده پالكين در سنت پترزبورگ افتتاح شد و در طول گذر زمان رستوران هاي ديگري نيز توسط همين خانواده در سنت پترزبورگ تاسيس شده اند. اما امروزه لوكس ترين، شيك ترين و بزرگترين رستوران اين خاندان با نام پالكين شناخته مي شود. جالب است كه بدانيد در قرن 19 ميلادي، افراد مشهور متعددي در اين رستوران غذا خورده اند و در آن زمان ها رستوران بسيار معروفي به حساب مي آمده است. البته اين رستوران در دوران شوروي بسته شد، اما در دهه 1990 ميلادي دوباره بازسازي هايي روي آن انجام شد و دوباره پذيراي مهمانان خود شد و باز هم به عنوان يكي از بهترين رستوران هاي سنت پترزبورگ مطرح شد. در اين رستوران مي توانيد انواع غذاهاي سنتي روسي را با طعم و مزه اصيل خودشان امتحان كنيد و از طعم بي نظير آن ها لذت ببريد. 

 

 

رستوران سوريانين

نام اين رستوران اشاره به دو معني مختلف دارد. اولين معني اين رستوران "مردي از شمال" است و دومين معنيش اشاره به نام شاعر عصر نقره اي روسيه يعني "ايگور سوريانين" دارد. جالب است كه بدانيد منوي اين رستوران توسط سرآشپز معروف روسي آقاي آرام مناتساكانوف بر اساس خوراك مردم شمال روسيه نوشته شده است و البته در آن نگاهي جديد به غذاهاي اين منطقه از روسيه شده است و انواع غذاهاي خلاقانه روسي در آن سرو مي شود. گذشته از همه اين ها، زيبايي محيط داخلي اين رستوران جذابيت آن را دوچندان كرده است. چراكه اين رستوران يادآور آپارتمان هاي قرن 19 در سنت پترزبورگ است و مسلما خوردن غذا در چنين محيطي، تجربه متفاوتي است كه فقط در تور سنت پترزبورگ مي توانيد كسبش كنيد. همه اين ها باعث شده اند كه تجربه خوردن غذا در اين رستوران به عنوان يكي از بهترين رستوران هاي سنت پترزبورگ تجربه اي رويايي و رومانتيك باشد.

 

 

رستوران روسكايا ريوموچنايا شماره 1

اين رستوران در قرن 19 ميلادي بسيار رستوران مشهوري بوده است و از آن زمان ها به عنوان يكي از بهترين رستوران هاي سنت پترزبورگ شناخته مي شده است. اگرچه امروزه اين رستوران تا حد زيادي تعيير كرده است و منوي متفاوتي دارد، اما هنوز حال و هواي 200 سال پيش در آن حفظ شده است. 

 

 

رستوران تزار

در روسيه تزار لقبي بوده كه به همه فرمانروايان روسيه داده مي شده است. با اين حساب، مشخص است كه رستوراني با اين نام، يك رستوران سلطنتي است كه در آن غذاهاي خوشمزه با حال و هواي كلاسيك سرو مي شود و يكي از بهترين رستوران هاي سنت پترزبورگ به شمار مي آيد. در منوي رستوران تزار انواع غذاهاي روسي از قسمت هاي مختلف اين كشور ديده مي شود كه نوع سروشان نيز دقيقا با حال و هوا و تم رستوران هماهنگي دارد.

براي رزرو تور مسافرتي روسيه مي توانيد با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.

 

امتياز:
بازديد:
[ ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۹:۰۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی