مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
نكاتي براي اينكه در سفر مريض نشويد
يكي از بدترين اتفاقاتي كه مي تواند در طول سفر بيفتد و به راحتي سفر را براي هر كسي خراب كند، مريض شدن است! از آن طرف اينكه بخواهيد مدام مواظب باشيد، غذاهاي محلي را امتحان نكنيد و از بازارها و مردم گريزان باشيد تا مبادا مريض نشويد، باعث مي شود كه از سفرتان آن طور كه بايد و شايد لذت نبريد. اگرچه تضمين اينكه در طول سفر مريض نمي شويد، كار غير ممكني است؛ اما يك سري نكات وجود دارد كه با رعايت آن مي توانيد شانس بيماري در سفر را كاهش دهيد. با ما همراه باشيد تا نكاتي را به شما بگوييم كه با رعايت آن ها در سفر مريض نمي شويد.
 
 
در طول سفر دستان خود را به طور مرتب بشوييد
دستان ما منشا بيماري ها هستند و ميكروب هاي زيادي را به خودشان جذب مي كنند. چراكه ما با دستانمان دستگيره هاي وسايل حمل و نقل عمومي را مي گيريم، با مردم دست مي دهيم و به وسايل مختلفي در طول سفر دست مي زنيم. پس اگر اين عادت را براي خودتان ايجاد كنيد و به طور مرتب و قبل از خوردن غذا، بعد از خوردن غذا و هر زمان ديگري در طول روز بشوييد، عملا گام بزرگي در حفظ سلامتي خود در طول سفر برداشته ايد. بهتر است كه از مقدار كافي صابون براي شستن دست هايتان استفاده كنيد و به جاي استفاده از حوله دستانتان را با دستمال كاغذي خشك كنيد. بهتر است كه يك ژل ضد باكتري نيز در كيفتان داشته باشيد و مواقعي كه به آب دسترسي نداريد، دستانتان را با آن تميز كنيد.
 
در سفر خواب كافي داشته باشيد
اينكه شما بخواهيد از همه اوقات سفرتان استفاده كنيد، مسئله اي كاملا طبيعي است و خيلي از توريستان ديگر هم همين فكر را در مورد سفرهايشان دارند. اما بهتر است كه اين را بدانيد كه وقتي بدنمان خسته مي شود، در برابر ميكروب ها حساس مي شود و امكان بيمار شدنمان بيشتر مي شود. به همين دليل بهتر است كه در طول سفر خواب كافي را فراموش نكنيد و حتما به بدنتان استراحت بدهيد. با اين كار مي توانيد روزها انرژي بيشتري داشته باشيد و روز بهتري را براي خودتان رقم بزنيد. به شما توصيه مي كنيم كه يك جفت گوشگير داخل چمدانتان قرار دهيد و در صورت نياز براي در امان ماندن از صداي مزاحم خيابان يا همسايه ها آن ها را داخل گوشتان قرار دهيد و با آرامش كامل بخوابيد. اگر هم به نور حساس هستيد، بهتر است كه يك چشمبند به همراه خود داشته باشيد و از آن براي خوابيدن استفاده كنيد. مطمئن باشيد كه با رعايت اين موارد و داشتن خواب با كيفيت و كافي در طول سفر و تورهاي لحظه آخري اقامت دلچسب تري را تجربه خواهيد كرد و در پايان سفر هم احساس بهتري خواهيد داشت.
 
 
در سفر مواد غذايي پخته ميل كنيد
اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه غذاهاي پخته شده از مواد غذايي تازه و خام قابل اعتمادتر هستند. براي اينكه از بيمار شدن در طول سفر در امان بمانيد، بهتر است كه از اين مسئله اطمينان حاصل كنيد كه تمامي غذاهايي كه در طول سفر ميل مي كنيد، كاملا پخته شده اند. مهم نيست كه غذايي كه ميل مي كنيد سرخ شده است يا آب پز شده و يا حتي كباب شده است. مهم اين است كه در هر صورت با پخته شدن غذاها ميكروب هاي آن كشته مي شوند. اين نكته را هميشه به خاطر داشته باشيد كه سالادها و مواد اوليه خام ممكن است كه به خوبي شسته نشده باشند و عامل بيماري شما بشوند. به هر حال اگر در اين مورد اطمينان نداشتيد، بهتر است كه از خوردن آن ها صرف نظر كنيد.
 
 
در سفر فقط آب و يخ تميز ميل كنيد
اگر مي خواهيد كه بطري آب معدني تهيه كنيد، بهتر است كه حواستان به اين مسئله باشد بطري آب معدنيتان حتما پلمپ باشد. چراكه در بعضي از كشورها مردم بطري هاي آب معدني را پر مي كنند و در رستوران ها آن ها را سرو مي كنند. اگر در اين مورد شكي داشتيد، بهتر است كه از گارسون رستوران بخواهيد كه يك بطري آب معدني ديگر برايتان بياورد. همچنين مي توانيد از فيلتر تصفيه آب قابل حمل استفاده كنيد و اينگونه از سلامت آبي كه ميل مي كنيد، مطمئن شويد. وقتي هم كه در يك رستوران نوشيدني سفارش مي دهيد و از يخ استفاده مي كنيد، بهتر است كه از گارسون بپرسيد كه يخ آن از آب تميز تهيه شده است يا خير. به هر حال اگر در تميز بودن يخ ها كوچكترين شكي داشتيد، بهتر است كه از خوردن آن ها امتناع كنيد. احتمالا شما هم با ما هم عقيده ايد كه خوردن نوشيدني گرم بهتر از قبول كردن ريسك بيمار شدن در سفر است.
 
غذايتان را در رستوران هاي شلوغ ميل كنيد
خوردن غذاهاي خياباني يكي از جذاب ترين تفريحاتي است كه مي توانيد در بعضي از شهرهاي دنيا داشته باشيد و به همين خاطر توصيه ما به شما اين است كه به هيچ قيمتي از اين تفريح صرف نظر نكنيد. به خاطر اينكه در طول سفر بيمار نشويد، بهتر است كه به دنبال اغذيه فروشي هايي باشيد كه مشتريان بيشتري دارند و در مقابلشان صف كشيده شده است. اينگونه مي توانيد مطمئن باشيد كه در آن اغذيه فروشي از مواد اوليه تازه استفاده مي شود و مواد اوليه شان كهنه نشده اند. از طرفي وقتي در اغذيه فروشي هايي غذا بخوريد كه خود محلي ها طرفدار آن هستند، مطمئنا غذاي بهتر و البته ارزان تري نصيبتان مي شود.براي رزرو تورهاي خارجي با آژانس مسافرتي مهرپرواز تماس بگيريد.
امتياز:
بازديد:
[ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۸:۰۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی