مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
سفر به كدام شهرهاي تايلند ارزان است؟
 
اگر شما هم دلتان مي خواهد كه به تايلند سفر كنيد، اما بودجه سفرتان محدود است و به دنبال سفر ارزان به تايلند هستيد؛ به جاي درستي آمده ايد! با خواندن اين مطلب مي توانيد با ارزان ترين سفرهاي تايلند آشنا شويد و ببينيد كه سفر به كدام شهرهاي تايلند ارزان است. خوشبختانه تايلند از آن كشورهايي است كه سفر به آن ارزان است و گذشته از اين، جاذبه هاي گردشگري متعددي را در خود جاي داده است و انتخاب آن به عنوان مقصد گردشگري از هر لحاظي انتخاب ايده آلي است. با ما همراه باشيد تا شما را با ارزان ترين شهرهاي تايلندي آشنا كنيم.
10- ترانگ- تايلند
ارزان ترين غذا در ترانگ تايلند: 1.5 دلار
ترانگ در بخش جنوبي تايلند واقع شده است و بعضي از زيباترين سواحل و مناظر طبيعي تايلند را در خود جاي داده است. درست خارج شهر هم پارك ملي زيباي خائو پوخائويا جاي گرفته است و بازديد از آن به همراه غارها و آبشارهاي بي نظيرش حتما براي شما جالب خواهد بود. خبر خوب اينكه ترانگ يكي از ارزان ترين شهرهاي تايلندي است و شما مي توانيد با كمترين بودجه به آن سفر كنيد.
 
 
9- لوئي- تايلند
ارزان ترين غذاي لوئي تايلند: 1.65 دلار
لوئي يك استان كوهستاني در تايلند است كه كمتر توريستي از آن بازديد مي كند و اصلا به همين خاطر است كه سفر به لوئي تا اين اندازه ارزان است! در لوئي مي توانيد از پارك ملي فوق العاده زيباي فو كرادوئنگ ديدن كنيد و از مسيرهاي طبيعت گردي آن عبور كنيد تا از آبشارها، صخره ها و كوهستان هاي عظيم آن ديدن كنيد. به هر حال اگر به دنبال سفر ارزان به تايلند هستيد، مي توانيد به سفر به لوئي تايلند فكر كنيد.
 
 
8- چيانگ راي- تايلند
ارزان ترين غذا در چيانگ راي تايلند: 1.85 دلار
چيانگ راي يك شهر شمالي در تايلند است كه سفر به آن به نسبت شهرهاي ساحلي جنوبي تايلند ارزان تر است. در چيانگ راي جاذبه هاي گردشگري متعددي مثل معبد سفيد، جنگل فو چي فا، باغ هاي گياهشناسي دوي تونگ و ... ديدن كنيد و مطمئنا در اين سفر ارزان تايلندي به شما خوش خواهد گذشت!
 
 
7- سوخوتاي- تايلند
ارزان ترين غذا در سوخوتاي تايلند: 2.20 دلار
سوخوتاي در مركز تايلند واقع شده است و يكي از ارزان ترين شهرهاي تايلندي به حساب مي آيد. در سوخوتاي مي توانيد از بعضي از زيباترين اماكن ديدني تايلند مثل پارك تاريخي سوخوتاي، معابد زيبايي كه قدمتشان به قرن 13 بر مي گردد و موزه هاي زيبا ديدن كنيد.
 
 
6- كرابي- تايلند
ارزان ترين غذا در كرابي تايلند: 3.30 دلار
اگرچه سفر به كرابي به نسبت ديگر شهرهاي اين ليست هزينه بيشتري در پي دارد، اما باز هم مي توانيد با كمي صرفه جويي سفر ارزاني را به كرابي تجربه كنيد و با يك بودجه معمولي اقامت به يادماندني در كرابي داشته باشيد. كرابي از توريستي ترين شهرهاي تايلندي است و براي سفر ارزان به آن بهتر است كه در ماه هاي غير توريستي سال به كرابي سفر كنيد تا هزينه هاي سفرتان به كرابي كمتر شود.
 
 
5- كوه چانگ- تايلند
ارزان ترين غذا در كوه چانگ تايلند: 2.20 دلار
كوه چانگ در نزديكي كامبوج واقع شده است و در آن جاذبه هاي گردشگري متعددي وجود دارد. با سفر به كوه چانگ به عنوان يكي از ارزان ترين شهرهاي تايلندي مي توانيد از جاذبه هاي گردشگري نظير پارك ملي مو كوه چانگ ديدن كنيد و در آن طبيعت گردي كنيد و در سواحل شني در كنار آب هاي كريستالي ريلكس كنيد. همچنين ميت وانيد از بانگ بائو، روستايي كه روي ستون هايي روي آب ساخته شده است، ديدن كنيد.
 
 
4- چيانگ ماي- تايلند
ارزان ترين غذا در چيانگ ماي تايلند: 1.85 دلار
چيانگ ماي يكي ديگر از شهرهاي شمالي جذاب در تايلند است كه در آن اماكن ديدني بسيار زيادي واقع شده اند و اتفاقا يكي از ارزان ترين شهرهاي تايلند به حساب مي آيد. در چيانگ ماي مي توانيد از بعضي از زيباترين معابد بودايي تايلند مثل وات فرا سينغ و معبد وات چدي لوانگ ديدن كنيد و با يك بودجه كم يك اقامت ايده آل را در تايلند تجربه كنيد.
 
 
3- بانكوك- تايلند
ارزان ترين غذا در بانكوك تايلند: 2.20 دلار
هر كسي در جهان بانكوك را مي شناسد و دليلش هم اين است كه بانكوك بزرگترين شهر تايلند و پايتخت آن است. اگرچه هزينه اقامت در هتل هاي بانكوك به نسبت ديگر شهرهاي اين ليست بيشتر است، اما هزينه غذا در بانكوك تقريبا مثل ديگر شهرهاي تايلند است. به همين خاطر اگر بتوانيد يك هتل ارزان در بانكوك رزرو كنيد، مي توانيد اقامت ارزاني را در بانكوك تجربه كنيد. اگر به بانكوك سفر كرديد، حتما از اماكن ديدني بانكوك نظير گرند پالاس بانكوك و معبد وات آرون ديدن كنيد و حتما غذاهاي خوشمزه تايلندي را در خيابان خائو سان ميل كنيد. 
 
 
2- كانچانابوري- تايلند
ارزان ترين غذا در كانچانابوري تاينلد: 1.85 دلار
اين شهر تايلندي با تاريخ عجين شده است و يكي از جاهاييست كه درگير جنگ جهاني دوم بوده است. در كانچانابوري مي توانيد از موزه هاي جنگ ديدن كنيد، از پل مشهور آن عبور كنيد و از آبشارهاي زيباي پارك ملي اروان ديدن كنيد. به هر حال اگر به دنبال سفر به يكي از ارزان ترين شهرهاي تايلندي هستيد و علاقه به تاريخ داريد، سفر به كانچانابوري بهترين انتخاب براي شما خواهد بود.
 
 
1-كوه فانگانگ- تايلند
ارزان ترين غذا در كوه فانگانگ تايلند: 2.20 دلار
كوه فانگانگ جايي است كه در آن جشنواره جذاب فول مون برگزار مي شود. در واقع فول مون جشني است كه هر ماه در اين قسمت از تايلند در شبي كه ماه كامل مي شود، برپا مي شود و مي توان گفت كه هميشه انرژي مثبت در كوه فانگانگ تايلند جريان دارد! خبر خوب اينكه كوه فانگانگ هم از ارزان ترين شهرهاي تايلند است و شما هم مي توانيد يك اقامت ارزان را در آن تجربه كنيد.
براي رزرو تور ارزان تايلند مي توانيد با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.
 
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۵۵:۵۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی