مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
زيباترين معابد هند
 
هند كشور بزرگي است كه مساحتش به 3.3 ميليون كيلومتر مربع مي رسد و حدود 1.3 ميليارد نفر را در خود جاي داده است و قدمت تاريخش هم به حداقل 30،000 سال پيش بر مي گردد. در كشوري به اين بزرگي جاذبه هاي گردشگري متعددي وجود دارد و فقط تاج محل و چند معبد و اماكن ديدني ديگر نظر همه توريستان را به خودشان جلب كرده اند. درست است كه تاج محل بناي بسيار زيبايي است و احتمالا شما هم دلتان بخواهد عكس هاي يادگاري خوب در كنار آن بگيريد، اما نبايد اجازه دهيد كه بازديد از تاج محل باعث شود كه فرصت بازديد از دو ميليون معبد ديگر هند را از دست بدهيد. اين اتفاق براي خيلي از توريستان مي افتد و خيلي ساده فرصت بازديد از ديگر جاذبه هاي گردشگري هند را از دست مي دهند و بدون اطلاع از وجود آن ها به خانه بر مي گردند! با ما همراه باشيد تا زيباترين معابد هند كه نامشان را هم نشنيده ايد را به شما معرفي كنيم تا بتوانيد به نسبت ديگر توريستان، استفاده بيشتري از سفرتان به هند ببريد و در كنار بناهاي شاخص هندي، از چنين معبدهاي ناشناخته اي نيز ديدن كنيد.
 
 
معبد راناكپور جاين
بازديد از معبد راناكپور جاين مي تواند يك انگيزه خوب براي سفر به راجستان هند باشد. شما در تور مثلث طلايي هند مي توانيد از شهر جيپور در راجستان ديدن كنيد و در كنار بازديد از جاذبه هاي گردشگري مشهور آن مثل قلعه آمر، زماني را هم به بازديد از معبد راناكپور جاين اختصاص دهيد. قدمت اين معبد به قرن 15 ميلادي مي رسد و از آن زمان تا كنون افراد زيادي از آن بازديد كرده اند تا 1،444 ستون آن را از نزديك ببينند. مطمئن باشيد كه ديدن اين ستون ها شما را هم به حيرت وا مي دارد! چراكه هيچ كدام از اين ستون ها طرح مشابهي ندارند و اين تنوع شما را هم متعجب مي كند!
 
معبد راماناتاسوامي
 
اين معبد براي ستايش شيوا (خداي هندو) ساخته شده است و در يك جزيره در استان تاميل نادو واقع شده است. معبد راماناتاسوامي به عنوان يكي از زيباترين معابد ناشناخته هند، معماري بسيار خارق العاده اي دارد و راهروهاي طولاني بسيار زيبايي را در خود جاي داده است. جالب است كه بدانيد گفته مي شود اين راهروها طولاني ترين راهروهاي جهان هستند. 
 
 
معبد كدارناتمعبد كدارنات در استان اوتاراخاند در منطقه گارهوال واقع شده است و با اينكه معبد كوچكي است، اما حتما نظر شما را هم به خود جلب مي كند. در واقع سازه معبد كدارنات شكل و شمايل عجيبي ندارد، اما لوكيشن آن در هيماليا در شمال هند است كه باعث جذاب شدن اين معبد مي شود. لازم به ذكر است كه بازديد از اين معبد فقط و فقط بين ماه هاي آپريل تا نوامبر ممكن است. در واقع هيچ جاده مستقيمي به اين معبد وجود ندارد و بازديدكنندگان بايد حدود 17 كيلومتر را كوهنوردي كنند. چراكه اين معبد در ارتفاع 3.5 كيلومتري واقع شده است!
 
معبد ويروپاكشا
ويروپاكشا معبد اصلي مجموعه معابد پاتاداكال است و قدمتش به قرن 7 بر مي گردد و به خاطر اينكه در ساخت آن هم از معماري جنوب و هم از معماري شمال هند استفاده شده است، به عنوان يكي از آثار يونسكو شناخته شده است و ارزش زيادي دارد. اين معبد بزرگترين و زيباترين معبد اين مجموعه است و ديدنش يكي از جذاب ترين تفريحاتي است كه مي توانيد در تور هند داشته باشيد.
 
 
معبد شارادامبا
اين معبد در ابتدا در قرن 8 ميلادي يك عبادتگاه چوبي ساده بود، در قرن 14 ميلادي به يك معبد تمام عيار و زيبا تبديل شد و در طول سال ها با يك مجسمه زيباي طلايي رنگ تزيئن شد و روز به روز زيباتر شد. بعد هم برج ورودي زيباي آن با رنگ هاي روشن و شاد تزئين شد و به شكل كنوني درآمد. همين شد كه به معبد مورد علاقه والديني تبديل شد كه همراه كودكانشان به معبد مي رفتند. اين معبد در شهر سرينگري هند واقع شده است و واقعا ارزش ديدن دارد.
 
معابد گانديكوتا كانيون
معبد گانديكوتا كانيون در آندرا پرادش هند واقع شده است و در واقع يك مجموعه قلعه است كه در آن دو معبد وجود دارد. معبد ماداوا در اين مجموعه از معبد ديگر زيباتر است و معماري بسيار جذابي دارد. البته خود قلعه زيبايي هاي بي اندازه اي دارد و در آن مي توانيد از باغ، معبد، برج ديدباني و حتي يك مسجد ديدن كنيد. با همه اين ها مي توان گفت كه گانديكوتا يكي از جذاب ترين اماكن ديدني هند است كه متاسفانه كمتر كسي آن را مي شناسند.
براي رزرو تور ارزان هند مي توانيد با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.
 
امتياز:
بازديد:
[ ۴ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۷:۱۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی