مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 9
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
چگونه هزينه هاي سفرمان به استانبول را با خريد كارت توريستي استانبول كاهش دهيم
 
صنعت گردشگري تركيه با استانداردهاي جهان غرب مطابقت مي كند و امكانات رفاهي و تفريحي قابل توجهي در استانبول براي توريستان در نظر گرفته شده است. روزهاي اتوبوس هاي قديمي و هتل هاي معمولي در تركيه به سر رسيده است و امروزه امكانات رفاهي و تفريحي تركيه در بهترين حالت خودشان قرار دارند. يكي از جالب ترين خدماتي كه به تازگي به توريستان تركيه داده مي شود، اين است كه مي توانند با خريد استانبول كارت يا كارت گردشگري استانبول (Istanbul Tourist Pass) به مقدار زيادي در هزينه هاي سفرشان به استانبول صرفه جويي كنند. با ما همراه باشيد تا شما را با چم و خم تهيه و استفاده از كارت گردشگري استانبول آشنا كنيم.
با خريد كارت گردشگري استانبول يا استانبول كارت مي توانيد از سه جنبه سفر بهتري را تجربه كنيد. اول اينكه با داشتن اين كارت، نيازي به ايستادن در صف هاي طولاني در جلوي درب جاذبه هاي گردشگري استانبول نداريد. دوم اينكه مي توانيد با داشتن اين كارت در هزينه ورودي جاذبه هاي گردشگري استانبول و همين طور كرايه وسايل حمل و نقل عمومي استانبول صرفه جويي كنيد و در نهايت اينكه مي توانيد با يك راهنماي محلي در ارتباط باشيد و در زمان اقامت در استانبول همه سوالاتتان را در مورد گشت و گذار در استانبول از او بپرسيد.
 
انواع كارت گردشگري استانبول:
 
كارت گردشگري استانبول در سه مدل مختلف به توريستان عرضه مي شود. انواع كارت گردشگري استانبول با سه نام Essential، Specialو Flexible شناخته مي شوند و هر كدامشان ويژگي هاي خاص خودشان را دارند كه در انتهاي مطلب يك به يك آن ها را به شما مي گوييم. 
مواردي كه با خريد كارت گردشگري استانبول شامل حالتان مي شود:
1- ارتباط با راهنماي محلي از طريق واتس اپ
اگر در استانبول به اينترنت دسترسي داشته باشيد مي توانيد خيلي ساده در بين ساعات 10 صبح تا 6:30 بعد از ظهر به راهنماي محلي شخصيتان پيام دهيد و هر سوالي در مورد مسيرها، جاذبه هاي گردشگري، اماكن تفريحي و ... در استانبول داشتيد را از او بپرسيد. با داشتن كارت گردشگري استانبول مي توانيد با خيال راحت در استانبول گشت و گذار كنيد و مطمئن باشيد كه يك راهنما در هر حالي به سوالات شما جواب مي دهد و به شما راهكارهايي براي اقامت راحت تر در استانبول ارائه مي كند.
اين سرويس براي شما بسيار كارآمد خواهد بود و علي الخصوص اگر اولين بارتان است كه به استانبول سفر مي كنيد، مي توانيد از اين راهنما استفاده زيادي كنيد و در صورت مواجه شدن با هر مشكلي در استانبول، از او كمك بخواهيد. اين را هم در نظر بگيريد كه اگر بخواهيد در استانبول يك راهنماي شخصي داشته باشيد، بايد ساعتي 20 يورو يا حتي بيشتر پرداخت كنيد! اما با داشتن كارت گردشگري استانبول به داشتن راهنماي شخصي نياز پيدا نمي كنيد و خيلي راحت مي توانيد يك تور ليدر آنلاين داشته باشيد.
2-گرفتن تخفيف براي استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي استانبول
همراه با كارت گردشگري استانبول يك كارت وسايل حمل و نقل عمومي استانبول نيز دريافت مي كنيد و با آن مي توانيد از تخفيف هاي جذاب براي استفاده از تراموا و اتوبوس هاي استانبول استفاده كنيد و درست همان مبلغي را بپردازيد كه شهروندان استانبول براي استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي استانبول مي پردازند. اگر شما بخواهيد هر روز از وسايل حمل و نقل عمومي استانبول استفاده كنيد، با خريد اين كارت گردشگري مي توانيد 5 تا 10 يورو در هزينه هاي سفرتان به استانبول صرفه جويي كنيد.
3-خدمات مازاد و اختياري كارت گردشگري استانبول
اگر يك هزينه جزئي اضافه پرداخت كنيد، مي توانيد از اينترنت همراه 4G بهره ببريد. با اين كار مي توانيد تا 10 گوشي تلفن همراه مختلف را به اينترنت متصل كنيد و در 24 ساعت شبانه روز از اينترنت استفاده كنيد. به هر حال اگر خانوادگي به استانبول سفر مي كنيد، اين سرويس بسيار برايتان به صرفه خواهد بود و مي توانيد با پرداخت يك هزينه جزئي به صورت مشترك از اينترنت همراه استفاده كنيد.
 
 
خدمات كارت گردشگري استانبول مدل اصلي (Essential):
با خريد اين كارت مي توانيد از كاخ توپكاپي (اولين خانه سلطان هاي عثماني)، اياصوفيه (كليسا و مسجد تاريكي و موزه كنوني) ديدن كنيد و از اتوبوس هاي گردشگري مخصوص براي تردد در شهر استفاده كنيد و از قايق هاي گردشگري نيز بهره ببريد. 
خدمات گردشگري كارت گردشگري استانبول مدل ويژه (Special Istanbul Pass):
اين كارت گردشگري شامل استفاده از حمام تركي نيز مي شود. از طرفي با داشتن اين كارت مي توانيد در مراسم جالب سماء دراويش تركي نيز شركت كنيد و يا يك شام خوشمزه در كشتي هاي كروز تنگه بسفر ميل كنيد.
خدمات كارت گردشگري استانبول مدل منعطف (Flexible Istanbul Pass):
اين مدل از كارت گردشگري استانبول كامل ترين مدل آن است و با آن مي توانيد تا 50% تخفيف در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد. اين كارت به درد كساني مي خورد كه مي خواهند بيشتر از سه روز در استانبول اقامت داشته باشند و مي خواهند تا جاي ممكن از جاذبه هاي گردشگري استانبول ديدن كنند.
با داشتن اين كارت مي توانيد از كاخ توپكاپي، اياصوفيه، اتوبوس هاي گردشگري، قايق گردشگري، شام در كشتي كروز تنگه بسفر، حمام تركي، نمايش سماء دروايش، آكواريوم سي لايف، بازي اتاق فرار و عكاسي عثماني استفاده كنيد. 
نحوه تهيه كارت گردشگري استانبول يا استانبول كارت:
ذكر اين نكته لازم است كه تهيه اين كارت فقط به صورت آنلاين ممكن است و فقط توريستاني مي توانند از مزاياي آن بهره ببرند كه امكان خريد آنلاين از وب سايت هاي خارجي را دارند. كارت گردشگري استانبول يك كارت ديجيتالي است كه از طريق ايميلتان به شما فرستاده مي شود و نيازي به دريافت كارت فيزيكي آن وجود ندارد. البته كارت اينترنت يك كارت فيزيكي است كه به كانتر پذيرش هتلتان ارسال مي شود و شما مي توانيد آن را از مسئولين هتلتان دريافت كنيد.براي رزرو تور مسافرتي استانبول مي توانيد با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.
 
امتياز:
بازديد:
[ ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۰:۲۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی