مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 4
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
كودكان مي توانند به رايگان در اين رستوران هاي دبي غذا بخورند
 
رستوران هاي دبي بسيار متنوع هستند و هر كدامشان به نوعي با ديگر رستوران ها متفاوت هستند. بعضي از رستوران هاي دبي تم خاصي دارند، بعضي از آن ها غذاهاي ويژه اي سرو مي كنند و بعضي از آن ها خدمات منحصر به فردي به مهماناشان ارائه مي كنند و از اين جهت مشهور مي شوند. جالب است كه بدانيد يك سري از رستوران هاي دبي به كودكان به رايگان غذا مي دهند و به همين خاطر نيز خانواده ها علاقه زيادي به خوردن غذا در اين رستوران ها در تور دبي نشان مي دهند. به هر حال اگر مي خواهيد خانوادگي به دبي سفر كنيد و مي خواهيد در هزينه خورد و خوراكتان در دبي صرفه جويي كنيد، ايده بدي نيست كه به يكي از بهترين رستوران هاي دبي برويد و غذاي كودكتان را رايگان تحويل بگيريد. با ما همراه باشيد تا اين دسته از رستوران هاي دبي كه غذاي كودكان در آن ها رايگان است را به شما معرفي كنيم. كافي است كه در تور دبي به هر كدام از رستوران هاي زير مراجعه كنيد، يك غذا براي خودتان سفارش دهيد و از آفر غذاي رايگان كودك آن ها استفاده كنيد.
 
 
رستوران ال چاپو تاكوس
اين رستوران مكزيكي در هتل استوديو وان دبي واقع شده است. در اين رستوران جذاب در دبي، غذاي كودكان زير 8 سال در روزهاي جمعه و شنبه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 4 بعد از ظهر كاملا رايگان است! در اين رستوران مي توانيد انواع غذاهاي مكزيكي را در فضاي سربسته يا روباز ميل كنيد و يك ظهر دلچسب را در آن همراه با خانواده تان سپري كنيد و هزينه غذاي كودكتان را هم نپردازيد.
 
رستوران زوكو
هر شنبه بين ساعات 2 تا 7 بعد از ظهر كودكان زير 10 سال مي توانند يك غذاي خوشمزه را از منوي كودكان اين رستوران سفارش دهند و آن را به رايگان ميل كنند. اين رستوران هم يك رستوران مكزيكي است و انواع غذاهاي مكزيكي در آن سرو مي شود. گذشته از اين هر جمعه يك عالمه برنامه تفريحي در رستوران زوكو تدارك ديده مي شود كه كودكانتان را حسابي سرگرم مي كنند.
 
 
رستوران استوك هاوس
اين رستوران در روزهاي يكشنبه يك آفر جذاب براي خانواده ها در نظر گرفته است. كودكان مي توانند در يك كلاس 2 ساعته با برنامه هاي تفريحي جذاب از ساعت 1 تا 3 ظهر شركت كنند و وقتي گرسنه شان شد و سر اشتها آمدند، غذاي خود را كاملا رايگان در رستوران استوك هاوس ميل كنند. مطمئن باشيد كه كودكتان مي تواند روز به يادماندني را در اين رستوران در دبي سپري كند و در نهايت با يك غذاي رايگان روزش را به بهترين شكل پايان دهد.
 
رستوران لويگيا
رستوران لويگيا يك رستوران ايتاليايي است كه هر جمعه غذاي رايگان براي كودكان زير 7 سال سرو مي كند. كافي است كه شما به عنوان والدين كودكتان يك غذا براي خودتان سفارش دهيد تا كودكتان بتواند يك پيتزا يا پاستاي خوشمزه را به رايگان تحويل بگيرد. اين آفر در روزهاي جمعه از ساعت 1 تا 4 بعد از ظهر به مهمانان ارائه مي شود.
 
رستوران كاليفرنيا پيتزا كيچن
به ازاي هر بزرگسالي كه يك غذاي اصلي از اين رستوران سفارش دهد، يك كودك مي تواند غذاي رايگان در آن ميل كند. اين آفر فقط در روزهاي يكشنبه تا پنجشنبه برقرار است و شما هم مي توانيد از آن استفاده كنيد. كافي است كه يك غذا براي خودتان سفارش دهيد و در قبالش يك غذاي رايگان هم براي كودكتان تحويل بگيريد.
 
 
رستوران مينا براسريي
اگر دلتان مي خواهد كه در تور دبي يك صبحانه خوشمزه ميل كنيد و روزتان را با انرژي فراوان آغاز كنيد، مي توانيد به رستوران مينا براسري در دبي برويد و از منوي هوس بر انگيز آن يك صبحانه خوشمزه براي خودتان سفارش دهيد و كودك زير 5 سالتان را هم مهمان رايگان اين رستوران كنيد! كافي است كه يك صبحانه براي خودتان سفارش دهيد و بعد از منوي مخصوص كودك يك غذاي رايگان ديگر هم تحويل بگيريد. اين آفر جذاب از 7 صبح تا 11 ظهر برقرار است و واقعا هم آفر جذابي است.اميدواريم كه بتوانيد اقامت دلچسبي را در دبي تجربه كنيد. براي رزرو تور ارزان دبي مي توانيد با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد و از آفرهاي لحظه آخري تور دبي بهره ببريد.
 
امتياز:
بازديد:
[ ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۹:۴۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی