مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 10
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
حقايق جذاب در مورد ژوهانسبورگ
ژوهانسبورگ يكي از جذاب ترين شهرهاي توريستي آفريقاي جنوبي است كه توريستان متعددي از سراسر جهان علاقه مندند تا براي يك بار هم كه شده در زندگيشان از ژوهانسبورگ و جاذبه هاي گردشگري جالب و طبيعت شگفت انگيزش ديدن كنند. جالب است كه بدانيد يك سري حقايق در مورد ژوهانسبورگ وجود دارد كه خيلي از توريستان از وجود چنين حقايقي بي اطلاعند. حقايقي كه خواندنشان حتما براي شما هم جالب خواهد بود و به احتمال زياد شما هم از آن ها بي اطلاع باشيد. در ادامه يك به يك اين حقايق در مورد ژوهانسبورگ را برايتان فاش مي كنيم تا با اطلاعات بيشتري راهي آفريقاي جنوبي و شهر زيباي ژوهانسبورگ شويد.
ژوهانسبورگ بزرگترين شهر آفريقاي جنوبي است
ژوهانسبورگ بزرگترين شهر آفريقاي جنوبي به حساب مي آيد و جالب تر از آن اينكه بعد از قاهره در مصر، دومين شهر بزرگ قاره آفريقا نيز محسوب مي شود. با اين وسعتي كه ژوهانسبورگ دارد، مسلم است كه جاذبه هاي گردشگري متعددي را هم در خود جاي داده است و به خاطر وجود همين جاذبه هاي توريستي است كه سفر به ژوهانسبورگ تا اين اندازه بين توريستان باب شده است. 
 
ژوهانسبورگ را 4 بار از نو ساخته اند
در طول حدود 100 سال، ژوهانسبورگ 4 ظاهر متفاوت را به خودش ديده است! اول از همه در قرن 19 ژوهانسبورگ جايي بوده كه در آن حفاري هايي براي يافتن طلا انجام مي شده است و معدن كاران در چادرهايي در اطراف آن زندگي مي كردند. بعد از آن به يك شهر كوچك زاغه نشيني تبديل شد، سپس پر از ساختمان هاي 4 طبقه آجري شد و الان شهري مدرن با آسمان خراش هاي شگفت انگيز است كه هر نوع امكانات رفاهي و تفريحي كه فكرش را كنيد، در آن تعبيه شده است. 
به ژوهانسبورگ عنوان "شهر طلا" را داده اند
ژوهانسبورگ به خاطر پيدا شدن معادن طلا در آن در قرن 19 شكل گرفت و به همين خاطر به آن عنوان شهر طلا را داده اند. در واقع در سال 1886 بود كه براي اولين بار به روستايي كه به خاطر همين مسئله تشكيل شده بود، عنوان ژوهانسبورگ را دادند.
 
 
تقريبا نيمي از فسيل هاي باستاني انسان ها در منطقه ژوهانسبورگ يافت شده است
يك منطقه تاريخي در 50 كيلومتري ژوهانسبورگ وجود دارد كه با نام گهواره نوع بشر شناخته مي شود. اين منطقه يكي از غني ترين مناطق باستان شناسي جهان است و در آن 40% از فسيل هاي انسان ها كشف شده است و به همين خاطر مي توان گفت كه ژوهانسبورگ از نظر تاريخي ارزش باستان شناسانه زيادي دارد.
در ژوهانسبورگ بزرگترين جنگل مصنوعي دنيا واقع شده است
در ژوهانسبورگ بيش از 10 ميليون درخت كاشته شده است تا از اثر گلخانه اي در امان بماند و سطح آلودگي صوتي نيز در شهر كاهش پيدا كند. به همين خاطر است كه مي گويند ژوهانسبورگ بزرگترين جنگل مصنوعي دنيا را در خود جاي داده است.
مرتفع ترين ساختمان آفريقا در ژوهانسبور واقع شده است
يك ساختمان بلند قامت با نام برج هيلبرو در ژوهانسبورگ ساخته شده است كه ارتفاعش به 270 متر مي رسد و به كل شهر ژوهانسبورگ چشم انداز دارد و يكي از جاذبه هاي گردشگري ژوهانسبورگ به حساب مي آيد و ارتفاعش با ارتفاع ساختمان هاي اطرافش قابل مقايسه نيست.
 
ژوهانسبورگ بزرگترين بيمارستان جهان را در خود جاي داده است
بيمارستان كريس هاني باراگوانات بزرگترين بيمارستان جهان است و قابليت اين را دارد كه به 3.5 ميليون نفر سرويس دهد! اين بيمارستان در ژوهانسبورگ واقع شده است و اين يكي از جالب ترين حقايق در مورد ژوهانسبورگ به حساب مي آيد. 
پر ترددترين فرودگاه آفريقا در نزديكي ژوهانسبورگ قرار گرفته است
هر ساله حدود 28 ميليون مسافر در فرودگاه بين المللي اوليور تامبو ژوهانسبورگ جا به جا مي شوند و به همين دليل است كه فرودگاه بين المللي ژوهانسبورگ را به عنوان پر رفت و آمدترين و پر ترددترين فرودگاه آفريقا مي شناسند.
يك ژوهانسبورگ ديگر در كاليفرنيا وجود دارد
ژوهانسبورگ نام يك منطقه معدن در كاليفرنيا است كه نام آن را به افتخار معدنچيان طلاي ژوهانسبورگ، ژوهانسبورگ گذاشته اند. جالب است كه بدانيد اين منطقه در كاليفرنيا فقط 172 نفر جمعيت دارد.
 
 
پختن تخم مرغ در ژوهانسبورگ 1 دقيقه بيشتر زمان مي برد
ژوهانسبورگ حدودا 2000 متر بالاتر از سطح دريا قرار گرفته است و هواي آن خيلي متراكم نيست و به همين دليل پختن تخم مرغ در ژوهانسبورگ 1 دقيقه بيشتر طول مي كشد!براي رزرو تور مسافرتي آفريقاي جنوبي مي توانيد با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.
امتياز:
بازديد:
[ ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۹:۰۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی