مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 10
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
بازديد از درياچه لاك پشت تفليس
 
درياچه لاك پشت را مي توان به عنوان يكي از مكان هاي مورد علاقه براي گردش مردم محلي در تفليس توصيف كرد. درياچه Turtle در صخره شمالي پارك Mtatsminda واقع شده است. درياچه Turtle اغلب Kus Tba نام دارد زيرا نام "Ku" به معني لاك پشت در انگليسي است.
چرا بايد از درياچه لاك پشت بازديد كنيد
 
اگر از هر گرجي سؤالي داريد كه در آن مي توانيد از هواي تازه و تفريح خوب در تفليس لذت ببريد اين درياچه را به شما معرفي مي كند، اين درياچه از مركز شهر خيلي دور نيست، چند دقيقه طول مي كشد تا به درياچه لاك پشت برسيد.
درياچه Turtle يك منطقه تفريحي آرام و دنج از نظر خانوادگي است كه انواع مختلفي از فعاليت ها را ارائه مي دهد. اگر خسته شده ايد و مي خواهيد براي مدتي استراحت كنيد، مكان خوبي است. شما عاشق منظره چشمگير كوه و هوا خواهيد شد كه حس لذت بخش و آرامش بي نظيري را براي شما به ارمغان مي آورد.
مهم نيست كه شما تنها باشيد يا نباشيد، مكان مناسبي براي خلق و خوي خود پيدا خواهيد كرد. مي توانيد در هر كافه يا چمن هايي در نزديكي درياچه ساعات استراحت داشته باشيد و از مناظر لذت ببريد. اين يك مكان عالي براي بيرون رفتن با دوستان و اعضاي خانواده است. در اطراف درياچه مسيري است كه در حدود 1 كيلومتر است. درياچه لاك پشت اخيراً به يك مقصد توريستي محبوب در تفليس تبديل شده است. البته، اين اولين و مهمترين دليل بازديد از درياچه لاك پشت است.
 
كافه هاي اطراف درياچه لاك پشت
 
درياچه لاك پشت يك مكان كوچك براي استراحت و فرار از زندگي در شهر است و برخي از كافه هاي دنج در اطراف درياچه قرار دارند. قيمت ها كمي گران هستند، اما شما تنها هستيد يا با دوستان از وقت خود لذت خواهيد برد. عاشقان قهوه قطعاً دوست دارند در اين كافه ها باشند چون كافي شاپ ها و كافه هاي زيبايي دراين مكان وجود دارد.
فعاليت در اطراف درياچه لاك پشت
 
ممكن است تعجب كنيد كه چه نوع فعاليت هايي را مي توانيد انجام دهيد تا از وقت خود در آنجا لذت ببريد.آيا كنجكاو هستيد كه در تفليس كجا بايد دويد؟ اگر عاشق پياده روي و دويدن در شب هستيد، ارزش دارد كه در مسيري كه حدوداً 1 كيلومتر است قدم بزنيد. دوم، درياچه لاك پشت اغلب ميزبان جشنواره ها و كنسرت هاي متنوعي است. برخي از زمين بازي نزديك درياچه لاك پشت است و شما قادر خواهيد بود در فعاليت هاي ورزشي شركت كنيد. آنچه كه توريست ها اغلب انجام مي دهند قايق سواري و گردش در رودخانه مي باشد كه مي توانيد از آن لذت ببريد.
 
جاذبه هاي ديدني نزديك به درياچه لاك پشت 
 
در مسير خود به درياچه لاك پشت، مي توانيد از موزه مردم شناسي تفليس بازديد كنيد. اين موزه در تپه اي قرار دارد كه مشرف به پارك ويك است. موزه مردم شناسي تفليس نمونه هاي مختلفي از معماري مردمي و كارهاي هنري را از مناطق مختلف جمع آوري كرده و به نمايش گذاشته است.
شما هم مي توانيد براي رزرو تور ارزان گرجستان و تجربه فرهنگ گرجستان از نزديك، با همكاران ما در آژانس مسافرتي هر پرواز تماس بگيريد و با يك هزينه كاملا معقول و به صرفه به اين كشور جذاب و توريستي سفر كنيد.
 
چگونه از درياچه لاك پشت ديدن نماييم
 
روش هاي مختلفي براي ديدن درياچه لاك پشت وجود دارد.
شما مي توانيد از طريق تله كابين به اين درياچه سفر كنيد. اين تله كابين هاي كابلي در پارك نزديك به درياچه واقع شده است و تنها پنج دقيقه با درياچه فاصله دارد و شما مي توانيد به راحتي با آن ها به درياچه برسيد.
افراد محلي كه امكان رانندگي با اتومبيل را دارند ميهمانان معمولي درياچه لاك پشت هستند. اما برخي از آنها تاكسي مي گيرند تا به نقطه برسند. گرفتن تاكسي انتخاب مناسبي است اما اين يك روش گران تر است
اگر دوست داريد تجربيات ماجراجويانه را تجربه كنيد و از نظر جسمي از مقاومت خوبي برخوردار هستيد، مي توانيد از تپه ها برويد و يك پياده روي باور نكردني را تجربه نماييد البته اين روش اختياري است. اگر به اين طريق مي خواهيد برويد، ممكن ست خود را خسته كنيد، اما مناظر فراموش نشدني از شهر را به دست خواهيد آورد.
 
زمان مناسب براي بازديد از درياچه لاك پشت چه زماني است؟
 
تابستان در تفليس بسيار گرم است و البته در اين فصل توصيه مي شود درياچه لاك پشت را ببينيد. شما صبح و عصر خود را در اطراف درياچه لاك پشت لذت خواهيد برد، زيرا فعاليت هاي بسياري در تابستان انجام مي شود. شما براي فرار از آب و هواي شهر نقطه ثابت خود را پيدا خواهيد كرد.
تابستان فصلي است كه همه چيز شكوفه و سبز است. اما فصلهاي ديگر چطور؟ اگر در پاييز به ديدن درياچه لاك پشت مي رويد ، مطمئن باشيد كه مجذوب مناظر و مناظر اطراف خواهيد شد. همه چيز زرد است و مسير با برگ پوشانده شده است. ديدن اين زيبايي ها بي نظير تجربه شگفت انگيزي خواهد بود
به هر حال، زمستان و بهار فصلي محبوب براي بازديد از درياچه لاك پشت نيستند. در زمستان درياچه يخ زده و كافه ها بسته است. اگرچه، مي توانيد پياده روي و چاي داغ را در اطراف درياچه ميل كنيد. در بهار، درياچه لاك پشت نيز يك مكان پر از گردشگر و توريست مي باشد و به شدت شلوغ است همچنين آب و هواي بهار گاهي خيلي سرد و باراني مي شود و نمي توان به اندازه كافي از مناظر لذت برد البته در ماههاي آخر بهار، وقتي همه چيز گرم به نظر مي رسد و طبيعت شروع به شكوفايي مي كندبازديد از درياچه مي تواند گزينه عالي باشد.
 
سفر به تفليس اين شهر زيبا را با تورهاي تفليس مهرپرواز آغاز نماييد. مهرپرواز با ارائه بهترين خدمات گردشگري، رزرو بليط هواپيما تفليس، رزرو هتل هاي تفليس و.. در خدمت شما همراهان گرامي مي باشد.
امتياز:
بازديد:
[ ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۲۸:۲۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی