مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
در سفرهاي نوروزي به اين نكات توجه نماييد 
 
شما هيجان زده هستيد كه براي تعطيلات نوروز خود، به يك مقصد جديد مي رويد، اما براي داشتن يك سفر هيجان انگيز، عاقلانه است كه در مورد سفر خود برنامه ريزي نماييد و اطلاعات كافي در مورد مقصدي كه مي خواهيد برويد داشته باشيد. ولي بعضي از نكات براي همه ي مقاصد سفرهاي بين الملي شما يكي مي باشد و شما بايد براي سفر خود برنامه ريزي نماييد تا بتوانيد يك سفر خوب و خاطره انگيز را در تعطيلات بهار پشت سر بگذاريد. 
 

حاصل كنيد كه گذرنامه و ويزا شما داراي اعتبار باشد 
 
بيشتر كشورها اقتضا مي كنند كه گذرنامه شما پس از شش ماه از بازگشت شما اعتبار داشته باشد. گذرنامه خود را حداقل نه ماه قبل از انقضاي آن تمديد كنيد. تاريخ انقضا گذرنامه خود را هم اكنون بررسي كنيد و در صورت نياز به تمديد، براي آن اقدام نماييد. اگر قصد اجاره اتومبيل يا رانندگي در مقصد خود را داريد، شما بايد گواهينامه بين المللي الزامي داشته باشيد و اگر نداريد مي توانيد براي آن اقدام كنيد. همچنين براي امنيت از صفحه گذرنامه و ويزاي خود عكس داشته باشيد تا اگر به هر دليل آن را گم كرديد، عكس آن را داشته باشيد.
واكسيناسيون را قبل از سفر خود را حتما انجام دهيد 
 
براي اطلاع از اطلاعات بهداشتي و واكسيناسيون در مورد مقصد، مي توانيد در وب سايت كنترل و پيشگيري از بيماري ها اطلاعات كافي بدست آوريد. براي محافظت بيشتر، شما بايد شش هفته قبل از عزيمت به سفر واكسن خود را بزنيد. اگر به كشوري سفر مي كنيد كه بيماري در آن شايع است، با يك متخصص طب مسافرتي مشورت كنيد.
حتما قبل از سفر خود در مورد داروهاي ممنوعه براي سفر در مقصد مورد نظر اطلاعات لازم را كسب كنيد چون در اكثر كشورها بردن داروهاي غير قانوني است و شما براي حمل داروي خود بايد مجوز از پزشك متخصص و نسخه درماني خود داشته باشيد وگرنه در سفر دچار مشكلات فراواني خواهيد شد. اگر سفر شما طولاني مدت است، براي سفر خود بيشتر دارو همراه داشته باشيد چون گرفتن نسخه و تهيه دارو در كشور ها بسيار سخت مي باشد.
 
خريد بيمه مسافرتي
 
اين احتمال وجود دارد كه شما در هنگام مسافرت به خارج از كشور، بيمه درماني شما را تحت پوشش قرار ندهد. بسته به جايي كه مي خواهيد، خريد بيمه پزشكي و بيمه اورژانس پزشكي را در نظر بگيريد. بيمه هاي مسافرتي خدمات خوبي به مسافران ارائه مي دهد و اگر مشكلي در سفر براي شما پيش بيايد چه درماني چه خسارتي به شما پرداخت مي شود. براي سفر خود با تورهاي نوروز 99 حتما، بيمه مسافرتي دريافت نماييد.
چمدان خود را با دقت براي سفر خود ببنديد 
 
به غير از لوازم الكترونيكي لازم، اشياء با ارزش را با خود همراه نكنيد. جواهرات گران قيمت مي توانند سارقاني را كه متخصص در هدف قرار دادن گردشگران هستند جذب كنند. اگر اشياء با ارزش را در سفر با خود مي بريد، هميشه در حمل آن دقت نماييد و اگر در هتل نگه ميداريد در جاي امني قرار دهيد.
قبل از خروج از كشور، از كيف پول خود موارد غير ضروري مانند كارت هاي اعتباري كه در سفر نمي توانيد از آن استفاده كنيد را، خالي كنيد. براي هر كيف خود از برچسب هاي چمدان استفاده كنيد. نام، آدرس و شماره تلفن خود را در داخل و خارج از چمدان خود قرار دهيد. قفل هاي تأييد شده توسط اداره امنيت حمل و نقل را خريداري كنيد و هميشه چمدان خود را قفل كنيد. هرگز اشياء با ارزش را در چمدان هاي مورد بررسي خود قرار ندهيد و بعد از گذر از امنيت با دقت بررسي كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه هنوز همه اشياء با ارزش شما در كيف هاي شما هستند.
در با تور هاي خارجي مهرپرواز، بازديد از اين مقاصد گردشگري را از دست ندهيد:
درباره كشور مقصد اطلاعات لازم را كسب كنيد
 
دانستن هميشه بهتر از ندانستن است. هميشه در مورد مقصدي كه قرار است به آن سفر كنيد اطلاعات كسب نماييد. هرچه بيشتر درباره تاريخ و آداب و رسوم كشورهاي مقصد خود آگاهي داشته باشيد، از سفر خود لذت خواهيد برد و از آن بهره مند خواهيد شد. بعضي از كشور ها آداب و قانون هاي خود را دارند بهتر است در مورد آن ها اطلاع داشته باشيد تا در آن كشور دچار مشكل نشويد. بياموزيد كه چگونه عبارات ساده را به زبان مقصد خود بگوييد، مانند "با تشكر" و "صبح بخير".
مهرپرواز بهترين ها در سفر براي شما مي خواهد و دوست دارد يك خاطره خوب در سفرهاي نوروزي براي شما رقم بزند. 
 
 
آژانس مسافرتي مهرپرواز با ارائه بهترين خدمات مسافرتي و گردشگري، ارائه تورهاي نوروز 99، رزرو هتل خارجي، رزرو بليط هواپيما و كليه خدمات در خدمت شما مسافران گرامي مي باشد.
امتياز:
بازديد:
[ ۷ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۶:۵۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی