مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

سفري هيجان انگيز به تركيه 

 

تركيه يكي از زيباترين كشور هاي توريستي و تفريحي مي باشد كه سالانه گردشگران زيادي را به سوي خود جلب مي كند. اين كشور با داشتن شهرهاي ساحلي بي نظير يكي از بهترين مقاصد براي سفر مي باشد. تركيه برخي از زيباترين سواحل و طبيعت ها در جهان را دارد. تركيه يكي از محبوب ترين مقاصد گردشگري ميان توريست ها مي باشد و اكثرا در همه ماه ها و فصل هاي سال مي توان در اين كشور توريست مشاهده كرد. در سفر به تركيه در تورهاي ويژه تركيه نوروز 99 حتما از جاذبه هاي ديدني و جذاب آن ديدن نماييد و يك سفر خاطره انگيز را براي خود رقم بزنيد.

 

 

سفر به استانبول يك از زيباترين شهرهاي تركيه

 

استانبول مدرن يك كلانشهر پررونق است كه مملو از فرهنگ و تاريخ غني، غذا هاي خوشمزه مي باشد. اين شهر مقعر اصلي امپراطوري ها در دوره هاي زيادي بوده است. از مهم ترين آن ها مي توان به امپراطوراي بيزانس و عثماني اشاره كرد. جاذبه هاي تاريخي زيادي از اين دوره ها در اين شهر زيبا باقي مانده است. استانبول با داشتن مردمي خونگرم و مهمان نواز، به شهري بي نظير براي سفر تبديل شده است.

استانبول پايتخت معنوي، فرهنگي و تاريخي اين كشور است. قبل از اينكه استانبول استانبول باشد، قسطنطنيه بود. پيش از آن نيز به عنوان بيزانس شناخته مي شده است. از گذشته تا به امروز تغييرات زيادي در اسم و رسم شهر انجام شده و امروز به يكي از بزرگترين شهرهاي جهان تبديل شده است. 

استانبول تنها شهر واقع در بين دو قاره آسيا و اروپا عروس شهرهاي آناتولي و قطب اقتصاد و گردشگري آسياي صغير مي باشد. همين امر باعث شده كه در ادوار تاريخي از اهميت و توجه خاص قدرت هاي روزگارهاي قديم قرار بگيرد. از مركز حكومت روم شرقي تا لشگركشي هاي امپراطوري ساساني و جولانگاه خلفاي عثماني همواره در حال ساخت و ساز و تغيير و تكامل بوده و داراي بناهاي متعدد تاريخي و گردشگري مي باشد. به همين دليل گردشگران بسياري از سرتاسر جهان به وسيله قيمت تور استانبول براي ديدن از اين شهر زيبا به كشور تركيه سفر مي كنند.

 

جاذبه هاي ديدني استانبول

 

استانبول به دليل داشتن قدمت طولاني و مركز امپراطوري هاي بزرگ داراي مناطق تاريخي و تفريحگاه هاي زيادي است. گشت در سواحل و بندرگاه هاي شهر استانبول همراه با نوشيدن قهوه ترك، خود خالي از لطف نيست. استانبول داراي رستوران هاي بسياري مي باشد كه اكثر غذاهاي تركي و ساير ملل طبخ و سرو مي شود. شما مي در سفر به استانبول با تور هاي نوروزي استانبول ، براي بازديد از همه مناظر و جاذبه هاي تاريخي زمان كم مي آوريد. از مهم ترين و جذاب ترين جاذبه هاي گردشگري آن مي توان به :

و... بازديد نماييد.

 

در سفر به استانبول در كجا اقامت داشته باشيم 

 

شهرهاي تركيه در راس آن شهر استانبول، به دليل اينكه يكي از قطب هاي توريستي و گردشگري جهان محسوب مي شوند داراي هتل و مناطق گردشگري بسياري مي باشد. هتل‌هاي شهر استانبول به قدري متنوع و زياد مي باشد كه خيلي راحت مي‌شود از نظر قيمت و امكانات و كيفيت در دسته‌هاي مختلف قرارشان داد از هتل هاي چهار و پنج ستاره گرفته تا هتل هاي لوكس استانبول. هتل هاي استانبول را مي توان به :

هتل راديسون بلو استانبول (Radisson Blu Hotel Istanbul)

هتل نوا پلازا استانبول (Nova Plaza Taksim Square Hotel Istanbul)

هتل اينتر كنتينانتال استانبول (InterContinental Hotel Istanbul)

هتل الان استانبول (Elan Hotel Istanbul)

 

و... مي توان اشاره كرد كه همگي بسته به تعداد ستاره هايشان امكانات گوناگون دارند، مسافران با تهيه بليط استانبول مي توانند در اين هتل هاي لوكس و مجهز اقامت آرام و دلنشيني را داشته باشند.

 

 

بهترين فروشگاه ها و مراكز خريد در استانبول

 

استانبول جان مي دهد براي خريد! احتمال دارد كه شما هم تا به حال چندين و چند بار اين جمله را از زبان دوستان و آشنايانتان شنيده باشيد و در دل آرزو كرده باشيد كه يك روزي بيايد كه شما هم گشتي در خيابان هاي استانبول بزنيد و يك دل سير خريد كنيد! شايد هم تا به حال چندين بار به استانبول سفر كرده باشيد و هر بار از ديدن تعداد زياد مراكز خريد استانبول و تنوع اجناسش شگفت زده شده باشيد! در هر صورت حقيقتي كه در مورد خريد از استانبول بايد بدانيد، اين است كه به قدري تعداد مراكز خريد استانبول زياد است كه هيچ كسي نمي تواند با يك بار يا دو بار سفر به استانبول از تك تك آن ها ديدن كند و به ناچار مجبور مي شود كه به بازديد از بخشي از مراكز خريد استانبول اكتفا كند. چندتا از مهم ترين و بهترين مراكز و بازارهاي خريد در استانبول عبارتند از :

و... مي توان اشاره كرد.

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۳۰:۲۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی