مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

سفر به تركيه يكي از محبوب ترين مقاصد گردشگري 

 

تركيه كشوري فوق العاده زيبا با جاذبه هاي مختلفي است كه هر شهر با چيزي متفاوت از گردشگران و توريست ها دلربايي مي كند. تركيه با مردم خون گرم و فرهنگي مشابه ايرانيان مقصدي مناسب براي ايرانيان مي باشد. جاذبه هاي تاريخي و بسيار زيباي تركيه سالانه گرشگران بسيار زيادي را به خود جذب مي كنند. تركيه داراي انواع متفاوتي از مكان هاي تفريحي و توريستي است، چنانچه اين كشور زيبا و فوق العاده را به عنوان مقصد سفرتان در تعطيلات نوروز99 انتخاب كنيد، به طور حتم سفري پر از هيجان و سرشار از لذت و خاطرات به ياد ماندني را تجربه خواهيد كرد. شما مي توانيد از همين حالا ليست قيمت تورهاي نوروزي تركيه خود را رزرو نماييد و يك سفر هيجان انگيز را براي خود رقم بزنيد.

 

 

سفر به شهر زيبا و ديدني آلانيا 

 

آلانيا نام شهري تاريخي در كشورتركيه است كه در ۱۳۵ كيلومتري شهر آنتاليا قرار دارد. در شهر آلانيا اماكن مسكوني و توريستي فراواني وجود دارند و هر ساله مسافران و گردشگران تور آلانيا را به سمت خود جذب مي كند. آلانيا از شمال به رشته كوههاي توروس و از جنوب به درياي مديترانه و از شرق به قاضي پاشا و از غرب به ماناوگات و سيده منتهي مي شود. آلانيا در يك شبه جزيره ي كوچك در درياي مديترانه در پايين كوههاي توروس قرار گرفته است. آلانيا يكي‌ از محبوبترين استراحتگاه هاي ساحلي را در حاشيه درياي مديترانه براي گردشگران داخلي‌ و خارجي‌ تركيه به وجود آورده است. يكي‌ از معروفترين نمادهاي شهر، قلعه آلانيا مي‌باشد كه قدمت آن به سال ۱۲۲۵ مي‌رسد و مسافران ليست قيمت تور نوروزي آلانيا ميتوانند از آن ديدن نمايند و بسياري از نقاط ديدني و تاريخي آلانيا آثار بجا مانده از سلطان كيقباد است مانند برج قرمز و كارخانه كشتي سازي و قلعه آلانيا و.. كه مي توانيد در سفر از آن ها بازديد كنيد.

 

براي گردش و تفريح در آلانيا به كجا برويم 

 

آلانيا يك فعاليت سرگرم كننده براي همه دارد. شما مي توانيد يك روز از آفتاب گرفتن در ساحل زيباي آن لذت ببريد و روز ديگر يك سفر ماجراجويانه را به سمت طبيعت خيره كننده ي آن انجام دهيد. البته خيلي بيشتر هم هست! بازديد از مكان هاي تاريخي آن را نبايد از دست بدهيد، مي تواند يك تفريح هيجان انگيز را براي شما رقم بزند. بازديد از غارهاي شگفت انگيز آن را كه اصلا نبايد در تور آلانيا فراموش كنيد. برا تخليه آدرنالين هم مي توانيد به پارك هاي آبي آن سر بزنيد. از مهم ترين جاذبه هاي ديدني آن مي توان به :

 

و.. اشاره كرد.

 

 

هنگام سفر به آلانيا در كجا اقامت داشته باشيم 

 

آلانيا يكي از شهر هاي محبوب و پر بازديد در تركيه مي باشد و گردشگران زيادي از شهر ديدن مي كند. اين شهر در منطقه مديترانه اي تركيه واقع شده است و داراي آب و هواي و چشم انداز هاي بي نظيري مي باشد. آلانيا با داشتن هتل ها و اقامتگاه هاي عالي و مناسب براي هر بودجه اي ميزبان شما مسافران گرامي مي باشد. از مهم ترين و معروف ترين هتل هاي آلانيا مي توان به :

نكات مهم در سفر به آلانيا 

 

شما به هر شهري كه سفر مي كنيد بايد در مورد آن شهر اطلاعات لازم را كسب نماييد. هر شهر و كشور داراي فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود مي باشند و بايد قبل از سفر حتما در مورد آن اطلاعت لازم را كسب نماييد. يكي از ديگر از نكات سفر به آلانيا فرودگاه آن مي باشد. شما به صورت مستقيم نمي توانيد به آلانيا برسيد چون آلانيا فرودگاه بين المللي ندارد و شما بايد از يكي از شهر هاي تركيه به سمت آلانيا پرواز كنيد. شما مي تواند براي اطلاعات بيشتر به صفحات زير مراجعه كنيد:

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۲۶:۳۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی