مهر پرواز
وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ و پيكاپ پاسپورت
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 10
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مهم ترين دلايل سفر به شهر زيباي آنتاليا

دلايل زيادي براي سفر به زيباترين شهر تركيه وجود دارد. آنتاليا معروف به مرواريد مديترانه و يكي از بهترين نقاط تفريحي و گردشگري در جنوب غربي تركيه مي باشد. اين شهر زيبا با طبيعتي فوق العاده، ساحل فيروزه اي، جاذبه هاي تفرحي فراوان به عنوان يكي از مراكز اصلي جاهاي هاي گردشگري تركيه معروف مي باشد. اين شهر با طبيعت بي نظير و مملو از درختان نخل و بنادر زيبا، خانه هاي قديمي و خيابان هاي كم عرض و زيبا معروف مي باشد. شهر آنتاليا سالانه ميزبان ميليون ها گردشگر و توريست مي باشد. 
اين شهر يكي از مقرهاي اصلي حكومت روميان بوده است كه آثار زيادي از آن دوران به يادگار مانده است و شما در سفر مي توانيد از اين آثار بازديد نماييد. علاوه بر نكاتي كه گفته شد، آنتاليا اين نگين زيبا در سواحل مديترانه چيز هاي زيادي براي ارائه به شما مسافران گرامي دارد و مي تواند يك سفر بي نظير را برايتان رقم بزند. 

در شهر زيباي آنتاليا كدام هتل ها را براي اقامت انتخاب كنيم

اگر در سفر خود به دنبال هتل و اقامتگاه هاي لوكس و لاكچري هستيد، شهر آنتاليا يكي از بهترين انتخاب ها براي شما عزيزان مي باشد. هميشه انتخاب هتل و محل اقامت جز اصلي ترين بخش هاي سفر مي باشد كه انتخاب آن ها براي مسافران بسيار مهم است. شما دوست داريد در سفري كه داريد از بهترين امكانات استفاده كنيد و خدمات ويژه اي را نيز دريافت نماييد. آنتاليا يكي از شهر هايي مي باشد كه مملو از هتل هاي با ويژگي ALL و UALL مي باشد كه علاوه بر آن، خدمات ويژه اي را نيز به شما ارائه مي دهند. علاوه بر آن يكي از شهر هايي در تركيه است كه اكثر هتل هاي آن پنج ستاره و داراي پارك آبي هستند و شما اوقات بي نظيري را در اين شهر مي توانيد تجربه كنيد. البته شما مي توانيد هتل ها و اقامتگاه هاي ارزان هم در آنتاليا پيدا كنيد و بسته بودجه و هزينه اي كه مي خواهيد داشته باشيد. رويايي ترين هتل هاي آنتاليا به همراه اطلاعاتشان را مي توانيد در سايت مشاهده نماييد كه براي نمونه مي توان به :

و... مي توان اشاره كرد. بهترين هتل هاي آنتاليا در مناطق معروف آن يعني كمر، بلك و لارا واقع شده است و شما اگر به دنبال هتل هاي شيك آنتاليا هستيد بايد در اين مناطق اقامتگاه هاي خود را انتخاب كنيد.

جاذبه ها و تفريحات جذاب در آنتاليا

شهر زيبا و ساحلي آنتاليا در سال هاي اخير پيشرفت چشمگيري در صنعت گردشگري تركيه داشته است و يكي از محبوب ترين شهر هاي ساحلي اين كشور بزرگ مي باشد. آنتاليا داراي اقليم مديترانه اي است و همين باعث جذب روز افزون گردشگران شده است. اين شهر بسيار مدرن مي باشد و امكانات رفاهي عالي براي مسافران خود فراهم كرده است. مثل بقيه شهرهاي تركيه، شما براي گشت و گذار در نقطه به نقطه ي آن وقت كم مي آوريد و بهتر است براي سفر خود برنامه ريزي دقيقي انجام دهيد تا بتوانيد از بهترين جاذبه ها و مناطق تفريحي آن ديدن كنيد و يك سفر خاطره انگيز را براي خود رقم بزنيد. 
شما پس از اينكه به اين شهر زيبا و ساحلي رسيديد مي توانيد پس از استراحتي كوتاه، بازديد از شهر زيبا آنتاليا را آغاز نماييد و از نقطه به نقطه ي آن بازديد كنيد. بهتر است روز اول خود را به بازديد و گشت و گذار در سواحل زيبا آنتاليا اختصاص دهيد و سري هم به كافه ها و رستوران هاي فوق العاده ي آن بزنيد و اولين غذا يا دسر و نوشيدني مخصوص تركي را نوش جان كنيد. روز دوم را مي توانيد به بازديد از جاذبه هاي ديدني آنتاليا تركيه اختصاص دهيد پيشنهاد ما بازديد از :

و... مي باشد. روز سوم خود را مي توانيد به تفريحات هيجان انگيز اين شهر اختصاص دهيد و يك روز عالي را براي خود رقم بزنيد. اين شهر تفريحات ويژه اي براي شما مسافران گرامي در نظر دارد كه از هيجان انگيز ترين اين تفريحات را، مي توانيد در صفحات زير مشاهده كنيد:

خريد از بهترين و محبوب ترين مراكز خريد آنتاليا

يكي از بهترين و جذاب ترين قسمت هاي سفر، گشت و گذار در مراكز خريد مي باشد. آنتاليا پر از مراكز خريد و ديدني است كه شما مي توانيد خريد هاي هيجان انگيزي را از اين مراكز خريد انجام دهيد. شما مي توانيد روز سوم سفر خود را به خريد اختصاص دهيد. همچنين مي توانيد به بازارهاي هفتگي اين شهر نيز سري بزنيد و كلي سوغاتي هاي دست ساز و محلي تهيه كنيد. از بهترين مراكز خريد آنتاليا مي توان به :

و... اشاره كرد.

بهترين رستوارن ها و كافه هاي آنتاليا

بعد از بازديد از جاذبه هاي تفريحي، گشت و گذار در مراكز خريد و حتي بعد از تخليه آدرنالين، خوردن يك غذاي عالي مي تواند روز فوق العاده ي شما را، تكميل كند. شما در سفر به شهرهاي تركيه، نبايد در خوردن غذا صرفه جويي كنيد و بايد بهترين و خوشمزه ترين غذاهاي تركي را نوش جان كنيد. خوشبختانه شما گزينه هاي زيادي براي صرف غذا در شهر زيبا و ساحلي آنتاليا داريد. آنتاليا مملو از رستوران هاي خوب و لوكس مي باشد البته نبايد به هيچ عنوان در تور ارزان قيمت آنتاليا، رستوران هاي محلي آن را از دست بدهيد و براي صرف يك غذاي سنتي بايد سري به اين رستوران ها، در محله هاي قديمي شهر بزنيد. بهترين و معروف ترين رستوران هاي اين شهر مي توان به : 

و... اشاره كرد. البته مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر از صفحات زير نيز بازديد نماييد:

غذاهاي محلي آنتاليا

رويداد هاي مهم در شهر زيباي آنتاليا

آنتاليا يكي از مهم ترين شهرهاي گردشگري در كشور تركيه مي باشد كه سالانه ميزبان ميليون ها گردشگر در طول سال مي باشد. به خاطره جذب هر چه بيشتر گردشگران، رويداد هاي فوق العاده اي در طول سال در شهر زيبا آنتاليا برگزار مي شود كه شما مي توانيد جوري براي سفر خود برنانه ريزي كنيد كه بتوانيد در زمان برگزاري اين رويدادها، در اين شهر باشيد تا بتوانيد يك سفر فوق العاده را براي خود رقم بزنيد. براي اطلاع از رويداد هاي مهم آنتاليا مي توانيد از صفحات زير بازديد نماييد: 

خوشبختانه شما در سفر با تور آنتاليا نوروز 99  مي توانيد با پرواز مستقيم به اين شهر سفر كنيد و لازم نيست شما پرواز خود را تعويض نماييد. فرودگاه بين المللي آنتاليا جز بهترين فرودگاه هاي تركيه مي باشد كه ميزبان گردشگران زيادي در طول سال است.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۷:۳۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی